Oooooh dreamer Ik dacht aan je kaartje eigenlijk dag 15 eisprong. In dat geval zou je temp nu mooi hoog blijven! Maar als je 17e positieve test had is dat niet echt logisch... Jeetje vervelend meis, die onduidelijkheid. Bah! @ Yaar, ben heeeeeeel benieuwd hoe het er straks allemaal uitziet! Maar deze week gaat vast heel snel als je zoveel op het programma hebt! @ Babs: fijn meis, dat je geen gekke pijn meer hebt gehad. @ Noose: succes bij de fysio, hoop dattie je een beetje kan helpen! Wij gaan zo naar de steigerhoutman om een badkamermeubel op maat te bestellen. En daarna moet ik werken!
Zussie, jij klinkt anders ook lekker druk Hoe gaat het met je? Leuk, een badkamermeubel op maat! Weet je al wat je wilt? Morgen heb je weer lekker vrij toch? Dat scheelt wel Merk je verder nog iets van die Progesteron?
Hee Yaar! Ja het is de komende tijd even alle vrije tijd benutten om de laatste dingen voor het huis te regelen. Maar is wel leuk! We willen gewoon een zwevend meubel met 2 lades. We hebben al een (ovale, witte) wasbak en die gaan we er dan op monteren. En dan komt de kraan uit de muur erboven, haha. Morgen nog vrij gekregen ja, heerlijk, Kijk er echt naar uit! Mannetje moet dan werken dus kan lekker mijn eigen ding doen overdag. Heb nog allemaal kleine dingetjes die even moeten gebeuren. Mailtjes enzo.... Ik merk genoeg van de progesteron (denk ik). Maar niks heel vervelends. Ben wel wat kribbiger voor mijn idee.... mijn lontje is wat korter, haha. En zere (.)(.) regelmatig...
Is zeker leuk, al die dingen regelen! Ohw wat grappig, dat die kraan dan uit de muur komt Wij wilden eigenlijk altijd al een his-and-hers-sink, maar dat past helaas niet in onze badkamer Zo fijn is dat, als je zelf vrij bent en je mannetje moet werken! Kun je lekker op je gemakje al die kleine dingetjes afwerken. Bij ons is het omgekeerd vandaag, ik ben aan het werk en mannetje is thuis Fijn dat je zo weinig bijwerkingen hebt! Je hoeft er niet veel meer toch? alleen vandaag en morgen nog? En dan moet je dus ongi worden? Ben benieuwd..
Ja dat is leuk, maar dat past bij ons ook niet hoor. Hihi, die timmerman was echt zo'n ruige rotterdammer, haha. Maar komt wel goed denk ik. Hij gaat vandaag nog een offerte sturen. Ja die bijwerkingen vallen tot nu toe echt mee. Zijn ook van die dingen die best door iets anders kunnen komen. Ben de laatste week ook echt wel heel moe, dat ik echt mijn ogen soms haast niet open kan houden. Staat in de bijsluiter dat je er slaperig van kunt worden, maar voor het zelfde geld ben ik gewoon heel moe door alle toestanden en heeft het niks met die pillen te maken. En is mijn lontje weer wat korter omdat ik moe ben. Ik moet er na vandaag nog 2! Dus donderdag de laatste, en dan zou ik na ongeveer 3 dagen ongi moeten worden. Maar sommigen worden dat pas na 3 weken, dus we zien wel!
Whaha ik zie het al voor me, zo'n ruige rotterdammer Ach, als je er maar van op aan kunt. Ach, het hangt waarschijnlijk ook allemaal samen, niet alleen die medicijnen, maar gewoon alles. Wordt dus nog even spannend voor je de komende dagen! Ga je na deze kuur zeg maar wel weer door met de Progesteron of hangt dat af van het gesprek op 3 oktober?
Ja, hangt af van het gesprek, maar ik wil dat wel. Weet alleen niet of ik het dan elke 4 weken moet slikken ofzo, of bijvoorbeeld elke 6 weken? Aangezien mijn eitjes als ze al rijpen, langzaam rijpen, ben ik bang dat ik ze met 4 weken helemaal geen kans geef.... Pfff.... we moeten nog een spiegelkast voor boven het badkamermeubel. Maar steigerhout is een beetje te dik daarvoor.... dus nu weet ik niet zo goed wat we dan het best kunnen doen...
@Yaar: haha ja behoorlijk he.. kan er niet meer onderuit hihi! Nou gelukkig dat je het alweer wat positiever ziet. Kan me wel voorstellen hoor dat je er op een gegeven moment even helemaal klaar mee bent Nog geen datum gepland, we moeten nog flink wat sparen! Ik hoop ook voor je dat je zwanger trouwt, maar dat moet zeker lukken! @Zussie: idd, ik hoop dat het zo blijft Veel plezier met het uitkiezen van het badkamermeubel! Net echocentrum gebeld en 25 okt mogen we voor de eerste echo, als alles goed gaat ben ik dan 8 weken onderweg... pffff ik hoop zooooo dat het allemaal goed gaat! Jeetje!
Zussie, snap wat je bedoelt, gelukkig kun je dat 3 oktober dan gewoon bespreken. Voor een spiegelkast.. Hmm, gewoon Multiplex ofzo? Wil je er zelf 1 maken of wat is de bedoeling? Babs, haha komt wel goed Was er inderdaad even klaar mee Dat sparen, tja, daar liepen wij ook wel tegenaan Gelukkig hebben we nog spaargeld over, maar niet helemaal genoeg voor de bruiloft. Gelukkig hebben we nog een half jaar, maar jeej, het kost echt bakken met geld. En als ik dan zwanger ben, moeten we daar ook geld voor hebben Maar ach, ik denk altijd bij mezelf, dat zijn luxeproblemen, er zijn genoeg mensen die het met veel minder doen dan wij en hen lukt het ook. En tja, zwanger.. Ik wacht het wel af. We trouwen over een half jaar, dus ik hoop dat het voor die tijd lukt. Ik heb bij deze ronde een dubbel gevoel. Enerzijds denk ik dat we nu wel een goede kans maken, doordat het dadelijk in het huis allemaal klaar is enzo. Schoonzus was deze ronde zwanger, dat maakt het ook wel apart. Andere kant denk ik, het zal nu toch wel niet lukken, we hebben het kei druk en van klussen is tot nu toe nog niet veel gekomen. Elke avond ploffen we total loss in ons bedje. Gelukkig wordt het na deze week wat rustiger, dus met een beetje geluk is het nog op tijd voor het eitje 25 oktober, dat is al bijna! Leuk joh Met 8 weken moeten ze ook al wel een hartje kunnen horen/zien Ik hoop ook voor je dat alles goed gaat!
Ja zelf maken kan.... of laten maken... Naja we zien wel. Ga nu werken. Ben blij dat ik weg ga. Ze zijn hier aan de straat bezig en het hele huis trilt!
@Zussie: ben benieuwd wat het gesprek van 3 okt je gaat brengen! @Yara: haha ja geld blijft altijd zo'n issue he.. gelukkig hebben jullie op dit moment wel de centjes, zijn jullie maar vast getrouwd toch? En idd, met de baby moet dat heus goed komen. Dan maar een bedje van de ikea ipv een dure meubelzaak toch!? Wij hebben op dit moment net een schrale baby-uitzet bij elkaar aan spaarcenten, dus bruiloft komt er voorlopig echt nog niet van haha! Hmm hopelijk doet je eitje het rustig aan deze maand en kunnen jullie em nog bevruchten En anders ook geen man over boord, al zou het wel jammer zijn natuurlijk. Wij hebben denk ik ook 2 keer een maand gemist doordat we niet goed of helemaal niet hadden geklust. Zo frustrerend vond ik dat! Hier nog even mijn test van vanmorgen:
Babs, klopt! Hoeft allemaal niet duur te zijn, dus komt zeker goed hoor! Dus ook nog geen termijn waarin jullie willen trouwen? Wel na de bevalling dus? Het zou inderdaad wel jammer zijn, zeker! Maar ik probeer me er niet over te frustreren, doet het geheel niet ten goede komen denk ik En heb er toch geen invloed op. De eerste ronde hebben we tijdens de eisprong geklust (heb hem toen goed gevoeld) en toen was het ook niet raak, dus er is toch geen peil op te trekken. Je linkje doet het niet Kun je niet ff de foto zelf plaatsen? Of in je album? Ben wel nieuwsgierig
Nee nog geen termijn maar na de bevalling wordt het zeker. Goed dat je je nog niet zo druk maakt.. ik had daar een stuk meer moeite mee haha! Maar dan blijft het wel leuk, dus volhouden zo Hmmm.. ik dacht dat ik het goed gedaan had. Foto staat ook in mn album!
Babs, ik hoop dat ik dat vol kan houden Zo aan het begin van een cyclus kan ik het nog allemaal goed relativeren, dat wordt tegen het einde wel anders Ohw die foto! Meid, je mag je gelukkig prijzen, dat is echt een knaller voor NOD! Of misschien heb je een vroeg ei gehad
Hoe is het hier dames? Hier alles goed,weer drukke dagen gehad.Wel erg gezellig!Vandaag bij vriendin geweest en ze reageerde heel blij Ben daar de hele dag geweest tot ik de kids uit school moest halen.We waren nog even langs de kringloop geweest en daar heb ik een kinderwagen gekocht Ik kon hem gewoon niet laten staan..Alles kan gewassen worden dus dat komt helemaal goed hihi Yara,is het gelukt met de tegels?Pff,wat een zooi heb je daar dan nog van he.Wel leuk als je het straks weer helemaal mooi ziet worden,dat werkt iig gemotiveerder. Babs,nog even geduld hebben hoor.Is moeilijk he?Die hevige buikpijn had ik voor het weekend,hier was het een teken dat ik even teveel hooi op m`n vork nam.Heb het nu vooral `s avonds als ik een drukke dag heb gehad.Het is ook zo aan het groeien allemaal,op zich logisch dat dat pijn doet. Zussie,krijgen jullie een steigerhouten badkamermeubel?Klinkt wel kei stoer! Even zeggen hoor...kids zitten te neuzen in het speelgoedboek (ja nu al )... Ze mogen er de eerste letter van hun naam bij zetten als ze iets willen,nu vroegen ze net wat ze er neer moeten zetten als ze iets voor de baby zien...zooo lief!
zo wat een drukte hier, ik heb weer niks bijgelezen (sorry sorry!!) vandaag weer druk geweest, een hond die niet van zijn ballen af wil blijven, nja geen ballen meer, dus loopt nu met een lampenkamp op zn kop. Kast heeft vriend nog steeds niet in elkaar kunnen zetten want moest plotseling vanmiddag een klant overnemen van collega dus ik zit nog steeds in de troep grr en druk druk druk geweest met allemaal dingen te regelen en bezoek. Zo genoeg ego bericht vanuit mij. heb vluchtig gelezen en volgens mij bij iedereen tot op zekere hoogte wel alles zn gangetje. sorry meiden kom denk ik vanaf donderdag weer volop meekletsen!
Nou meiden hier iets minder nieuws. Volgens fysio zijn het al mn banden die ik voel...en met 10 weken al, das niet best zei hij. Ook nog ff lekker gekraakt want door t hoesten zat t flink vast! Nu voel ik me beurs en echt last van mn onder rug (sinds vandaag weet ik dus dat dat mn banden zijn). Ik heb de hoop dat dit ook een beginnerskwaaltje is en dat het snel over mag zijn! Anders voorspel ik niet echt een rustige zwangerschap. Gelukkig is t zo ver nog niet, volgende week mag ik weer terug komen en dan hoop ik gewoon op beter nieuws! Mams, wat fijn dat je vriendin zo reageerde! En een kinderwagen wat leuk! Heb je n foto? Super lief hoe je kinderen reageren op de komst van de kleine, dat komt helemaal goed!!
ha mams cool, dat deden wij ook altijd hahaha. Allemaal de eerste letter van je naam. Als mijn broertje of zus dan de letter erbij zette, dan werden we boos op elkaar omdat we dan zeiden 'dat vraag ik al' hahaha Ik heb de boekjes nu bewaard voor in mijn klas. Kunnen ze neuzen en knippen.
Zo, ben weer bijgelezen alleen ik kan niet alles onthouden haha Mams, show je wagen eens? Babs wat een knaller van een test! Gaaf hoor!