@ yara: hectish is dat he dat klussen, maar als het af is ben je superblij, heb wel eens gehoord van iemand die zei dat ie een vakantiegevoel had in zn nieuwe huis, en dat had ik toch ook wel hoor. je moet wennen enzo, maar het is wel heel leuk. en na een tijdje voelt het echt als jullie huis. over mn cyclus. ik ben de 10e ongesteld geweest, dus had afgelopen weekend ongeveer mn eitje moeten hebben. we hebben om de dag geklust dus nu afwachten.. het lijkt wel alsof ik nu alleen maar zwangere mensen tegenkom, of van mensen hoor dat ze zwanger zijn.. maarja. komt wel goed. @ noosa: balen zeg, moet je nu bij de fysio blijven? ik werk trouwens ook op een kdv. hoeveel dagen werk je? en gaat dat wel? @ zeeb: ah je hondje met zo'n lampenkap.. hoelang moet dat erop blijven zitten? ons hondje heeft rode plekjes op zn buikje en bij zn oksels. geen idee wat het is..
Hee meiden! Ik ben weer terug uit mijn werk. Heb alles wel gelezen maar ben een beetje te lui om te reageren. Ben echt kapot, zo moe! Kwam net thuis, is de straat ineens een meter opgehoogd! Ik moest altijd een paar treetjes op voor ik bij de portiekdeur was, nu stond ik er meteen voor. Heel vreemd is dat, haha. En de mensen lopen nu ook op andere hoogte voorbij ons raam, haha!
Gek is dat he, als alles opeens hoger is. Dat hadden wij vorig jaar.... stap je de deur wil je automatisch een stapje naar beneden doen... Joehoee vanmorgen een korte vergadering op mn werk en dan vanmiddag heerlijk naar het stoffenspektakel. Kan ik me lekker uitleven... ! Verwacht nog steeds een ongi steeds een klein beetje bloed bij het afvegen... wel balen, maar ach voordeel is dat mn cyclus steeds korter is. Hopelijk blijft het zo! Verder nog iemand leuke plannen?
Morge meiden! Zo, ik heb niks gemist hier gisteren Ik had echt de puf niet meer om online te komen. Vriendlief had gisteren alles afgemaakt en opgeruimd, dus toen ik thuiskwam was alles af Kei fijn! Dus vandaag is de electricien in ons huis en morgen de loodgieter. Ik heb het monteren van de keuken wel verzet van dinsdag-woensdag naar donderdag-vrijdag. Anders was het stucwerk nog niet droog genoeg en zou ik niet kunnen texen voordat de keuken gemonteerd wordt. En ik was niet van plan om te texen als de keuken er al in zit Mams, het is dus inderdaad gelukt, was zo opgelucht. Nu heb ik ook weer wat meer ademruimte. Wat schattig van je kindjes Wij deden dat ook altijd rond deze tijd al, en wat Lente zegt, herken ik ook helemaal Leuk dat je een kinderwagen hebt gekocht! Heb je een foto? En wat lief van die vriendin van je! Fijn dat ze zo reageerde Is toch een last die nu weer van je schouders is. Zeeb, germ, je hondje met een lampenkap, vind dat er altijd zo sneu uitzien.. Maar beter als zijn wond openbijten. Wel sh*t dat je nog steeds in de zooi zit. Ik weet precies hoe je je voelt Is het alweer tijd voor een nieuwe buikfoto? Noosa, jeej vervelend meid, dat je nu al zo'n last van je banden hebt! Hopen dat de fysio gaat helpen en dat je er niet je hele zw.schap last van hebt. Roos, ik heb ook een beetje vakantiegevoel hoor! Ofja, nu even niet, maar voordat de keuken eruit ging wel Dat zal dadelijk met de nieuwe keuken ook nog wel even zijn. Maar we hebben wel snel onze draai gevonden en we voelen ons al helemaal thuis! Wel fijn dat je weet waar je zit in je cyclus, hoop voor je dat het allemaal snel weer op orde is en dat je snel weer zwanger mag zijn! En dat van die zwangeren, dat herken ik wel, en ik denk dat ik daarin niet de enige ben.. Als je je er bewust van bent, zie je ze overal. Vind het nu ook lastiger worden nu de bevaldatum van mn schoonzus dichterbij komt (9-10). Van de ene kant kijk ik er super naar uit, en van de andere kant kan ik soms wel janken als ik eraan denk.. Maar daar zet ik me dan weer snel overheen Binnen niet al te afzienbare tijd lopen we allemaal met zo'n mooi wondertje! Zussie, whaha dat is inderdaad vreemd als de straat ineens zo hoog ligt! Lijkt me maar een vreemde gewaarwording We hebben trouwens 15 oktober een afspraak bij de juwelier om trouwringen uit te zoeken Ben benieuwd! Ben ook al druk bezig met het zoeken naar een fotograaf. Dus het ontwikkelt zich nog steeds Klussen is er helaas nog steeds niet van gekomen, we hadden er gewoon echt de puf niet voor. Vanavond toch maar even mn best doen
Dreamer, leuk, het stoffenspektakel! Ben je nog specifiek op zoek naar bepaalde dingen of ga je gewoon lekker los? Hmm, dan ben je wel erg vroeg ongi niet? Welke CD zit je nu? Maar het breekt nog niet door dan? Lastig hoor.. Ik ben vandaag weer gewoon aan het werk, as usual.. Ik had trouwens van de week gesolliciteerd bij een detacheringsbureau, en ze waren geïnteresseerd, maar hadden op het moment geen passende vacatures, maar zo gauw ze iets hebben wordt ik uitgenodigd Dan heb ik ook iets om mn leidinggevende met zn rug tegen de muur te zetten. Ik hou niet van onzekerheid en ik wil gewoon weten of ik kan blijven of niet.
Zo vandaag even een rustiger dagje,i love it Moet zo wel even poetsen,maar dat is te overzien haha Ja,wij deden dat vroeger ook altijd...uren zaten we met het speelgoedboek.En de kids nu dus ook weer,is volgens mij overal hetzelfde haha Yara,dat gaat de goede kant in met jullie huisje.Nog even afzien maar dan heb je ook wat hihi Noosa,ik vrees dat je bandenpijn de hele zwangerschap gaat voelen.Maar de eerste maanden het heftigste.Met 10 weken al is toch heel normaal? Hoop dat het gauw minder heftig is voor je. Zeeb,hoe is het met doggie?? Ik heb geen foto van de kinderwagen,hij staat nu bij m`n ouders.Maar het is een bugaboo,donkerblauw met creme.Er moet alleen een nieuw zwenkwieltje op En ik zit te denken aan een leuke zonnekap,zag al op marktplaats dat er ook mensen zijn die ze zelf maken.Met leuke printjes enz,mss dat ik dat doe. Ik vind het echt top,vind je daar zo`n kinderwagen voor een prikkie.Nog verder onder het budget wat ik in gedachte had haha Heb wel foto`s gemaakt van de spulletjes die we gekregen hebben en de eerste buikfoto,best schrikken haha
@yaar, wat fijn dat alle rot klusjes van de keuken nu gedaan zijn, nu de wat leukere dingen en dan binnenkort volop koken in je nieuwe keuken! leuk @mams, kinderwagen lees ik, wat leuk! fotooo Nieuwe buikfoto, 15 wk voor mijn gevoel niet meer groter dan twee weken geleden, en ben sinds 3 weken terug maar 0,4kg aangekomen dus dat is ook niet noemenswaardig
@mams, ah bugaboo mooi! vond m alleen zelf wat laag de bak dan. dus wij zijn nog aan het speuren wat ik fijn vind. met doggie.. mwahh wil er de hele tijd aan likken! en dat mag dus niet, maar vind het ook zo zielig hem de hele tijd met die lampenkap op te laten lopen. dus nu is het de hele ochtend al, ' Nee ' en ' Afblijven '
Mams, Leuk een buikfotoo Wil je em showen? Het gaat hier zeker de goede kant op! Ben echt blij En vwb die zonnekap, die zijn inderdaad erg makkelijk te maken, mocht je nog een vrijwilliger zoeken Zeeb, ik kijk echt uit naar koken in mn nieuwe keuken En naar de vaatwasser, dat vind ik echt een groot pluspunt Wat een mooi bolletje meis! Hij wordt toch elke keer een pietsie groter Wanneer had je ook alweer de volgende geslachtsbepaling echo bij dat andere bureau? Ohw laat maar, zie het al A.s.dinsdag. Leuk! Hoop dat je dan uitsluitsel krijgt!
Arm hondje ..hoe lang moet hij de kap nog om? Mooie foto! Ja de bugaboo is idd laag,dat vind ik er minder mooi aan.Voordeel voor ons is de grote reiswieg,dat was eigenlijk m`n enigste vereiste.En vaak zijn die zo klein en omdat wij geen nieuwe zouden kopen is de kans voor een tweedehands met grote reiswieg zo klein. Husband heeft hem nog niet life gezien..maar zegt het wel oke te vinden.Hij ziet hem donderdag,als hij `m niets vind verpats ik hem wel op marktplaats Ik heb wel een foto op m`n foon,maar weet niet waar het stekkertje is.Komt mss nog
Mams, wel fijn dattie dan zo'n grote bak heeft! Waarom zou je mannetje het niks vinden? Vanwege de kleur? Haha dan zoek het stekkertje dadelijk maar eens Ben erg nieuwsgierig Jeej, heb mn gasfornuis verkocht Helemaal blij, dat ding stond in de weg en vond het zonde om hem weg te doen. Nu alleen mn DVD-recorder, basgitaar en schoenen nog verkopen
Nou ben ik niet zo royaal met foto`s van mezelf showen,maar op m`n buik ben ik toch wel trots.. Komt ie:
@mams, mooie foto hoor! hondje moet de kap om zolang hij eraan wil zitten, en dat is nu dus zodra de kap 1 seconde af is likt hij eraan. zal wel jeuken ofzo denk ik. dus voorlopig zal hij m nog wel ff omhebben. over 10 dagen terug voor controle, dan zou de wond genezen moeten zijn
Mooie kinderwagen ook! Maar kan me voorstellen als je zegt dat je hem laag vind, hij lijkt inderdaad wat laag.. Maar verder ziet ie er super uit!
Ja hij is ook laag,zo zijn die wagens.M`n moeder vond hem te klein voor ons,omdat we beide groot zijn. Maar goed,ik vind hem vooral ook handig...en klein in te klappen (ook een pluspunt).En er kan een autostoel op,ook ideaal. De duwstang staat wel op prima hoogte.Dat alles bij elkaar en voor die paar euro...dan maar een iets lagere wagen De zonnekap is samen met de buggyzit wat licht verkleurd..dat is wel jammer.Daarom dacht ik aan mss een nieuwe zonnekap,vind een beetje anders als anders ook wel leuk. Als je het leuk vind om te doen Yara? Ik zou het helemaal top vinden hihi
Moguh allemaal! Wat een mooie buikjes zie ik weer voorbij komen! En mams, wat een mooie kinderwagen! Dat verwacht je toch niet op een rommelmarkt? Ik vind de bugaboo ook te laag. Wij zijn allebei lang en zie mezelf al een breuk tillen. Volgens mij is ook niet bij alle bugaboos de duwstang te verstellen, dus das ook een nadeel. Ik denk dat wij tzt voor de maxi cosi mura gaan Ik heb hier echt een baaldag. Toen ik vanmorgen wakker werd kon ik meteen al in janken uitbarsten, vreemd gevoel is dat. Hoop dat het is omdat ik aan het eind van die kuur zit ofzo. Komen er weer allemaal gedachten in mijn hoofd, hoe ik ooit zou moeten accepteren dat ik nooit zwanger word, of ik daar ooit mee zou kunnen leven. Maar dat zijn echt dingen die ik van me af moet zetten, zo ver is het nog lang niet. Maar af en toe zit dat me te plagen in mijn hoofd en kan ik de hele dag wel huilen!
Zussie,dat is niet leuk wakker worden op die manier zeg... Maar als de tranen eruit moeten dan moeten ze eruit.Die medicijnen doen natuurlijk ook van alles met je,probeer het maar te laten gaan. Digitale knuf voor jou! Bij deze wagen is de duwstang niet te verstellen,maar op prima hoogte voor ons (ik ben 1.73). Qua tillen lijkt het me meevallen,zovaak gaat de beeb niet in en uit de wagen.Mannetje moet hem nog goedkeuren en ik hou er rekening mee dat ie hem toch te laag vind.Dus dat wacht ik nog maar ff af.