(Bijna)-klaar-voor-de-start-cluppie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja wat Yaar zegt klopt....
    Bij mijn naaimachinewinkel verkopen ze dat in alle kleuren.... doe je gewoon in de wasmachine.
    Die kanten gordijnen waren 9,95 voor 2 ;) dus daar kun je ook nog wel een risico mee nemen.

Ik heb nu in de keuken een blauw kanten gordijn hangen, ooit van mijn zus gekregen, waren ook van de ikea, zij heeft de andere. Maar die waren al blauw hoor...
    Ik vind het een beetje tricky om echt voor groene gordijnen te gaan, want als ik dan een keer wil veranderen dan kost het zoveel geld. Kan misschien beter iets neutraals nemen.
    Kan altijd nog een paar van die kanten dingen bij kopen, zodat ik over een paar jaar van kleur kan veranderen, maak ik ze ineens paars ofzo, haha!

2. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zeeb, ja ben op mn werk;) Goed dat je me eraan herinnerd, moet echt eens wat gaan doen:p Anders bevestig ik wel het algemene beeld over ambtenaren he;)

3. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Misschien inderdaad canvas, of geplastificeerd katoen?
    Alleen dan heb je niet super veel keuze in printjes...
    Al hoewel: www.tafelzeil.com... uw tafel vraagt erom! als je hier kijkt bij gecoat tafellinnen, volgens mij kun je dat spul best gebruiken!

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Nee dat op de foto bedoel ik niet ;) Echt een andere kap,tegen die tijd breng ik de kap wel als je wil.Kan je zien hoe die eruit ziet.

Ja,heerlijk..die drukte :D Ik moet vandaag rustig aan doen,omdat het morgen en vrijdag weer zo druk is.Tja,wat moet dat moet :p

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hahaha ja indd yaar ;) nee hoor gewoon gezellig kletsen. dat werk wacht wel, moet die baas van je eerst maar eens met zekerheid komen :D haha

dat spul kende ik nog helemaal niet! wat handig verven via de wasmachine, maar zit dan niet je hele machine daarna onder de restjes verf ?
    dat je daarna witte kleding wast en die bijv. blauw gevlekt eruit komt :p

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    oee wij hadden een schilderij besteld ( word gemaakt met verschillende stoffen en hout accenten erop ) voor de babykamer, en is als het goed is volgende week klaar en dan gaat ze m versturen. ben benieuwd!

7. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dat verven heb ik ook wel eens gedaan,gaat prima.Als het maar niet te stevige stof is.Daarna de wasmachine een keer naspoelen...kan wel zijn dat de rubbers gekleurd blijven.

Leuke site zussie!! En wat een keuze!Ik vind dat ouderwetse ook wel wat hebben,ik neus ff verder hihi

8. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja leuke site he?
    Ik denk dat gewoon tafelzeil te dik is, maar van dat gecoate linnen kan wel denk ik.
    Je hebt op stoffensites ook vaak geplastificeerd katoen, maar daar heb je minder keus in...

9. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ja echt,genoeg leuks te zien om hebberig van te worden :D

10. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Goed idee Zussie, van dat gecoate tafellinnen! Mams is al druk aan het neuzen, dus dat gaat goedkomen, thnx voor de tip meis:p Volgens mij kunnen wij prima door 1 deur over een paar weken;)

Zeeb, haha daar heb je ook gelijk in:p Als ik geen afspraken heb zit ik ook altijd achter de computer, dus dan is het te verleidelijk om niet hier mee te spieken;)

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Mams, je kan staaltjes bestellen als je het in het echt wil zien!
    Heb al gelezen dat je verschillende coatings hebt....
    PVC coating (mat of glanzend)
    en acryl coating (mat).
    Als je acryl coating neemt dan lijkt het het meest gewoon op echte stof volgens mij. Alleen voor zover ik nu kan zien hebben de meeste pvc :(

Ben benieuwd.... en Yaar, dat komt inderdaad wel goed over een paar weken, haha! Heb er echt zin in!

12. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Oke zussie,dan zal ik daar eens op letten.Ik vind best veel mooi trouwens,heb een vrij brede smaak.En een kleurige hihi
    Zou dat materiaal de beste keuze zijn? Ik heb nog ff natuurlijk :D
    Gaan jullie binnenkort samen op stoffenjacht?

13. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja we gaan samen naar de lapjesmarkt imn Utrecht...

Je kan die site natuurlijk even benaderen. Vertellen wat de bedoeling is en of het daarvoor geschikt zou zijn en waar je op moet letten.
    Canvas kan ook altijd, maar dat heb je voornamelijk in effen kleuren...

14. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Gezellig zussie ,als je dat samen leuk vind dan is dat ook fijner neuzen dan als de ene het wel leuk vind en de ander niet echt.

Ik zal eens gaan informeren,ik hou juist wel van die verschillende kleuren.1 kleur vind ik ook zo saai..

15. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha Mams, ik hoor het wel wat je gevonden hebt;)

En Zussie, ik heb er ook veel zin in!

Mams, wat je zegt, ik heb in mijn omgeving eigenlijk niemand die dat interessant vind, dus dan vind ik dit ook wel een goede oplossing:p

16. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Jaaah, ik heb wel mijn zus die ook graag naait (maar die winkelt altijd in mijn stoffenverzameling :p). Mijn moeder naait ook wel, en nog een vrouw uit de kerk waar ik veel contact mee heb.
    Maar goed, iedereen is altijd druk ;)

Zo... Zussie zit lekker geinstalleerd op de bank, in joggingbroek, BH-loos en in een grote trui van mannetje. Zalig!
    En nu even een spel bedenken voor het kampweekend eind oktober, haha!

17. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ow,ik had nog niet verteld dat m`n kleren van Bon Prix binnen waren toch? De jas is echt super!! Ben er zo blij mee!
    De spijkerbroek is een maat te groot,die ga ik omruilen voor een kleinere maat want verder ziet hij er prima uit (al is die ik laatst had gekregen mooier)... En de huisbroek zit heerlijk :D

18. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zussie, inderdaad zalig! Ik wil met je meedoen! Pff, in plaats daarvan zit ik op een muf kantoor met dit mooie weer;) Tis hier kermis, dus ga dalijk in mn pauze ff een rondje doen met een collega.

Erg he, hoe druk iedereen altijd is? Ik ben ook druk, maar met een beetje wringen heb je zo een datum geprikt:p

19. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Foto Mams:D Fijn dat de jas zo super is! Is toch wel belangrijk:p En inruilen voor een maatje kleiner? Ik zeg prima, dan weet je zeker dat de kleding van BonPrix dus gewoon past:D

Deel Deze Pagina