zussie dat klinkt fijn zoals jij erbij zit! Ik zit klaar om boodschappen te gaan doen maar moet me er nog toe zetten zal toch echt maar eens gaan! mams wat fijn , altijd leuk om dingetjes in huis te krijgen en die dan ook nog eens goed zitten! Nou ik ga er vandoor, tot vanavond!
Oh mams, ben wel heel benieuwd naar die jas! Paars was hij toch? Hier komen vanavond die schoenen voor mannetje binnen. Ik heb van de week al heel veel boodschappen gedaan, van alles gekocht wat in de aanbieding was, dus voorlopig hoef ik de deur niet meer uit, haha! Ik hou vandaag lekker een relaxdagje!
Eigenlijk wel leuk ja,dat ie kleiner moet De huisbroek niet,die is ook te groot maar dat vind ik juist heerlijk. Het is heerlijk weer he,ik zit ook maar binnen.Straks naar school en logopedie.Meisje gaat met m`n moeder mee,ook wel lekker rustig een keer Het is te gek idd,druk druk druk.Moet je eens proberen om een speelafspraak te maken..tsss,met sommige kindjes is dat echt onmogelijk.Ik snap best dat niet alle kindjes iedere dag kunnen,maar kindjes die nooit kunnen afspreken vind ik wel triest..
Dit is de jas: Positiemode jas - Boven - bonprix.nl Ik ben er echt blij mee,hier kan ik mooi de winter mee doorkomen Nu nog wat meer kleren en trotsemams is klaar voor de winter
Ik ben er ook echt blij mee En dat paarse is ook mooi,was een beetje bang dat het van dat suf paarse zou zijn.
Jaaaaah ben druk bezig met mijn spel... Ik wil eigenlijk soort van de jongens tegen de meisjes doen....
He meiden! Jeeeetje wat is er weer veel afgekletst, heb helemaal moeite om het bij te houden haha! Vanochtend tweede dienst gewerkt, merkte toch aan het einde van de ochtend dat ik weer buikkramp en een zere rug kreeg.. ging echt pas over dat ik rustig in de auto zat. @Mams: ja geduld hebben is zeker moeilijk.. helemaal als je gewoon niet weet wat er in je lijf gebeurt. Maarja, geduldig afwachten is het enige wat we kunnen op het moment Ja dat van die kramp is op zich wel logisch. Maar als je aan het oefenen bent om zwanger te worden lees je bij het rijtje klachten alleen maar dingen als: misselijk, zere borsten enzo.. kramp had ik niet eerder zien staan dus dan ga je je toch al snel zorgen maken. Ben het ondertussen al wel gewend. Wat goed om te horen dat je kids op zo'n positieve manier bezig zijn met de baby! Gaat helemaal goed komen En die jas is leuuk!!! Als ik straks wat verder ben ga ik ook op zoek naar zo'n leuke jas En al zo'n mooi bolletje onder je shirt! leuuukkk!! Ik wil oooookkk @Noosa: he balen meid. Ik hoop ook voor je dat het volgende week minder is.. @ Roos: alweer op het wachtbankje dus. Spannend weer meis! @Zussie: het balen meissie dat je zo wakker wordt. Lijkt me idd moeilijk om steeds tegen die negatieve gedachten op te moeten boksen. Heb je wel eens nagedacht er met iemand over te praten? Misschien kan het je wat verlichting geven. Suggestie voor de kronkeltak: Xenos? @Yaar: heerlijk dat dat werkje af is! Goed bezig Oehh leeukk trouwringen uitkiezen! Ben ook benieuwd! @Zeeb: wouwieee!! Wat een mooi buikje heb je al! *Jaloers*
Hee Babs, had je maar zo'n kort dienstje dan? Gelukkig maar als je daarna weer zo'n last had, dan is het wel weer genoeg geweest. En wat betreft het praten, denk niet dat dat echt nodig is. Het is nu een week of 2 geleden dat ik bij de gyn ben geweest, dus denk dat het wel logisch is dat er nog van alles door mijn hoofd spookt. Ik kan het er met man ook goed over hebben, hoewel hij een stuk positiever denkt dan ik en niet altijd begrijpt waarom ik me daar nu al druk over maak. Als ik aan hem uitleg dat het me zoveel doet omdat het mijn grootste angst is dat we nooit een kindje zullen krijgen, dan zegt hij dat ik beter de instelling kan hebben dat het mijn grootste verlangen/droom is ooit een kindje te krijgen. Maar goed, daar ligt dan ook het verschil tussen ons. Bovendien heeft hij geen last van (jank)hormonen dus dat maakt ook wel een verschil. Verder belt mijn moeder regelmatig om te vragen hoe het is, en heb ik meerdere (wat oudere) mensen in mijn omgeving die ongewenst kinderloos zijn gebleven of waar het heel moeizaam is gegaan, en die begrijpen heel goed over welke dingen ik nadenk en waar ik bang voor ben enzo. Dus komt wel goed!
Ik ben er ook alweer,was even naar school en logopedie. Babs,dat is eigenlijk ook wel het gekke.Iedereen verteld altijd van alles over een zwangerschap en bevalling.Maar er zijn minstens zoveel dingen waar niet over gesproken wordt.Dat is denk ik niet bewust,maar meer het beschermende. Het is nou eenmaal niet zo zonnig om te horen dat je over een paar maanden net een waggeleend bent,om de haverklap naar de wc moet of zelfst tussendoor urine verliest,dat je zo`n harde buiken hebt dat je op de eerste plaatst denkt dat je gaat bevallen enz enz. En dan nog is het zo verschillend allemaal.Maar hoe dan ook,volgens mij is het altijd zo dat die eerste echo zo spannend is en de stress daarvoor ook. Die jas van mij hebben ze trouwens ook in kleine maten
Gezocht: 4 nederlandstalige liedjes die bekend zijn voor en goed zijn uit te beelden door 12-18 jarigen. Het liefst zonder seksistische dingen enzo er in
Zussie, die van Guus meeuwis. Bij de lama´s heb ik gebrult van het lachen! Mams ik snap best dat je broeken strak gingen zitten. Je buik begint al lekker te bollen. Wat ben je goed bezig geweest met foto´s en die wagen! Leuk hoor dat je zo alweer wat kunt gaan verzamelen. Ik zie dat je de jas toch hebt gedaan? Heb je hem nu in het paars of in het zwart gedaan? Jullie hebben het druk met beppen. En dat met dit weer. Hup naar buiten jullie
Haha ja die is leuk! Alleen ze moeten het nu raden zonder dat ze het horen, en dan is hij wel lastig denk ik! Omdat er heel veel beeldspraak in zit!
hmm, en als je er nu een klein fragment uit pakt? Heb je niet het lama spel thuis (ik niet, anders had ik voor je gekeken) maar misschien zitten er liedjes met uitbeeldingen tussen?
Nee heb ik niet... En die liedjes van de jongens tegen de meisjes zelf zijn nogal vaak met een hoop tieten en konten er in dat vind ik niet zo geschikt, haha. Heb er wel al een paar hoor...
Zussie: iets van Jan Smit (ken geen liedjes van hem), Guus Meeuwis (Brabant), Marco Borsato (rood), nick & simon? Babs, jij hebt alweer een heel dagje achter de rug dan Ik ben ook benieuwd, ze hadden 4400 ringen, dus we zijn wel even bezig denk ik Ik heb weer een paar namen gevonden, graag jullie mening: Meisje: Brynn Maelynn Raelynn Flynn Charlee/Charly Alice Nim(m) (hmm zie nu dat ze bijna allemaal met -ynn zijn) Jongens: Alec Dante Tristan Reave Ravin Mailo Neo Jayvi (hmm waarschijnlijk niet mogelijk ivm Jayden) Hihi lekker non-commercieel
Lente,ja hij is hard aan het groeien.Als ik naar beneden kijk dan zie ik m`n voeten niet meer..en die zag ik een paar weken geleden toch echt Ik heb idd de paarse jas gekocht en hij is echt mooi! Zussie,umm ff denken..Kom van dat dak af? Heb je wel eens de jongens tegen de meisjes gekeken op rtl4? Daar deden ze dat ook.. Vandaag is rood,van marco borsato? Kedeng kedeng van Guus meeuwis?
ohh meiden, er staat bij mij nog 10 dagen tot testen. Ik moet zeggen dat ik er deze ronde voor het eerst meer mee bezig ben en dat ik het echt, echt, echt, echt wil (niet dat dat eerst niet zo was maar toen was het de eerste 2 keer en vond ik het nog niet zo erg). Ik ben zo benieuwd of het deze ronde raak is. Als dat zo is, dan weet ik het in oktober, dan moet het toch wel lukken om tot december mijn mond te houden? Zou leuk zijn om het met sinterklaas te mogen vertellen. heb ik gelijk de hele fam in 1x.