ik vind Nimm voor een jongen leuk ipv voor een meisje. Die naam spreekt mij wel meteen aan. Als ik van de jongensnamen moet kiezen dan vind ik het lastig maar Reave en Mailo vind ik dan de leukste. Lynn vind ik zelf een leuke naam en Mealynn ook. Het bekt wel lekker.
Spannend Lente! Ik ken je gevoel, tot nu vond ik het ook niet zo erg.. Ik probeer dat gevoel nog een beetje vast te houden Tot december?? oei, dat is lang
dan ben ik in de week van 5 dec precies 12 weken Heb ik vast de eerste echo gehad en kan ik die inpakken hahaha
Ik zat eens te kijken,dit behang vind ik mooi: 43960 | Happy van Voca | kleurmijninterieur.nl Maar ik weet niet of het mooi groen is bij het groen uit het ikea boek..zou een andere kleur behang mooier zijn? En ik denk dat ik onder op de muur een lambrizering wil (dat schrijf je vast niet zo haha) in het ecru.
Als je de z in een s had gedaan was het goed geweest mams. Bijna Wel schattig dat behang. Ik weet het groen van Ikea neit voor me te halen. Groen kan vaak wel in verschillende kleuren groen bij elkaar. Het vloekt dan niet meteen.
Ik vind het leuk om te zien hoe iedereen toch een hele andere smaak heeft Zussie, er zijn er niet veel bijgekomen hoor, alleen die paar bovenste bij de meisjesnamen. Ik heb er nu zoveel dat ik bang ben dat ik dalijk niet meer kan kiezen Al denk ik dat mannetje wel een keuze maakt. Hij is vaak heel rigoreus in het wegstrepen van namen Ik denk dat het hele lijstje wat ik hier net postte, zo'n beetje alle namen weer verdwijnen Ik vind Brynn ook leuk! En Nim, misschien moet ik het dan zo schrijven: Nymm. Vind het toch wel vrouwelijk klinken Maar Zussie had hem ook op haar jongensnamenlijstje. Ik had deze naam gehoord bij babyboom, inderdaad voor een jongen. Maar ik vind het een stoere naam voor een meisje Die jongensnamen zijn echt mijn stijl, alleen minder van mn mannetje Vind Dante, Neo en Alec het leukst.. Aargh dat wordt nog wat
Tristan sowieso niet, daar heb ik een beeld van een kind bij haha Zo heb ik nog een aantal namen waarvan ik denk, als je die naam kiest (staat niet tussen jouw rijtje) maar dan weet ik nu al dat het een etter gaat worden hahaha ik ken verschillende kinderen met die naam en allemaal sporen ze niet Nimm vind ik leuk met de i. Het staat mooi in het rijtje allemaal op de zelfde hoogte.
Poeh ik zou het ook niet volhouden hoor, tot de 12 weken. Ik kan zoiets echt niet voor me houden, ik ben dan zo blij dat ik het van de daken schreeuw denk ik Maar vind het knap als je dat kunt! Sinterklaas is dan wel een leuke gelegenheid, zeker als je de echo in kunt pakken Mams, leuk behang! En wat Lente zegt, groen vloekt niet meteen. En anders een staaltje bestellen?
Ik denk zelfs dat Nim ook bij mij op het lijstje staat bij de jongensnamen (lijstje staat nog op andere laptop)...Vind hem erg leuk! Maar Ravin nog leuker...zonder n is het de 2e naam van zoon nl
trouwens, mijn mannetje streepte ook altijd allemaal namen weg die ik wel leuk vond. Uiteindelijk is het goed gekomen haha maar soms, ook al had hij hem door gestreept (wat hij later toch niet meer wist) noemde ik hem nog eens op en dan vond hij het later wel meevallen. Mannen moeten over het algemeen ook langer wennen aan een naam.
Lente, haha zoals welke namen? Nu ben ik wel nieuwsgierig. Herken dat wel hoor, dat je een bepaald beeld hebt bij bepaalde namen Mag ook in PB hoor, als je bang bent dat je mensen voor het hoofd stoot!
Haha, zo herkenbaar! Daarom laat ik de namen die hij in eerste instantie al weggestreept had wel op de lijst staan kan ik ze nog in de week leggen Ravi vind ik ook leuk Mams!
@lente tot 12 weken stilhouden is echt lang pfff , ik vond 7 weken al zo lastig! @yaar , namen; Charlee/Charly Ravin Mailo vind ik dan toch wel de meest leuke, Charl(ie) zou ik dan ervan maken, vind ik wel heel leuk. de andere zijn niet zo mijn stijl.
Ik weet ook niet of ik zo lang mijn mond kan houden hahaha maar toch, als het zo is ga ik het wel proberen. Wie weet kom ik er nog van terug Zo sneu, hoorde net heel hard gejank van katten en dacht, shit, die van mij lopen in de tuin. Via gaas kunnen ze ook naar de buren. Daar zat alleen een loeder op wacht en opeens hoorde ik vet geschreeuw van katten. Dus ik snel heen lopen (mijn moeder instinct is er zelfs bij katten, tis toch erg) en die andere kat rende al snel weg. Die van mij, de makste van de twee wilde niets met me te maken hebben. heb hem gelokt met een snoepje maar ze verstopte zich in huis onder de tafel. Zelfs van een snoepje waar ze normaal als eerste bij is wilde ze niks van weten. Net even op schoot gehad maar nu zit ze achter het raam en kijkt ze alleen naar buiten. Ik had verwacht dat ridder schijtebroek wel binnen zou zitten maar die is dan toch nog buiten en die doet of er niks aan de hand is. Ah, ze gaat nu liggen op de mat terwijl de hor open is en blijft binnen liggen. Zo sneu als ze in de grote wereld komen Zelfs in eigen tuin komen er vreemde katten terwijl die hier normaal nooit zijn.
Jaaaah Nimm staat idd ook op mijn jongensnamenlijstje! Poeh.... ergens ben ik ook wel een beetje bang dat jullie ook allemaal zwanger zijn deze ronde en dat ik alleen achter blijf.... Maja.... niet dat ik er wat aan heb als het bij jullie nog langer duurt...
ahhh zussie, ik snap je gevoel wel heel goed. Ik moet zeggen dat ik dat ook wel eens denk. Dat iedereen zwanger is behalve ik. Toevallig hadden mannetje en ik het er gister over dat het hier zo rap gaat met zwanger worden bij de meeste. Meer dan de helft is al zwanger terwijl , volgens babyboom dat ook al niet klopt. Dacht al, dan zal ik wel overblijven en dat het bij mij ook een tijd gaat duren. leuk die kinderpostzegels maar ze bellen zelfs aan als je een sticker hebt hangen :x Dan had dit jongetje wel een bril op zijn neus maar hij keek er niet echt door denk ik.