(Bijna)-klaar-voor-de-start-cluppie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    oja Yaar, je hebt mail.

2. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Jaah klopt Lente, alleen voor babyboom geven zich volgens mij vooral stellen op die al een tijdje bezig zijn of die vruchtbaarheidsproblemen hebben.
    Denk daarom dat dat niet helemaal een goede afspiegeling is van de werkelijkheid.

Maar inderdaad, in dit ploegje gaat het vrij snel!
    Zeeb en mams natuurlijk eerste ronde.
    Maarja, ik haal het gemiddelde wel naar beneden met mijn 9 maanden, haha!

3. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ben jij nu 9 maanden bezig?

4. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Jep....
    We zijn in januari begonnen!

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    oja kinderpostzegels, hier ook al 2 aan de deur vanmiddag

6. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zussie, ik herken je gevoel wel meis! Net als Lente denk ik ook wel eens dat het bij mij ook nog wel een tijdje kan duren. En dat bij babyboom denk ik inderdaad dat dat geen realistische afspiegeling is. Vond het al zo'n hoog cijfer, iets van 50 % ofzo?

En ik heb op dit moment nog geen goede hoop hoor, voor deze ronde;)

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hmm 9 maanden. Was even vergeten dat jij dan al bezig was toen we dit topic opende. Ik was in feb hier gekomen.

Gister merkte ik dat ik weer mijn slijm (om het zo even te nomen 'dagje') had. We hebben tot nu toe, vanaf de 2e week, om de dag geklust maar zelfs dan heb ik nog zoiets van hmmm ik weet het niet deze ronde. Gister ook nog en vandaag geen slijm. Dus ben benieuwd wat deze ronde doet.

8. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha Yaar, maar je ei moet nog komen dus je kan er nog wat van maken toch?

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Spannend Lente, om de dag zou genoeg moeten zijn he...

Wij waren inderdaad al begonnen toen het topic geopend werd.... ik ben er in maart bij gekomen ofzo?
    Ik heb nog heel erg lopen pleiten bij iedereen, haha, het leven is niet te plannen, ga ervoor! ;)
    Wij hadden ook lang niet alles op orde, maar de instelling dat als het zo ver mag komen, we ons wel zouden redden.
    Eigenlijk ook maar goed dat het niet meteen gelukt is, anders hadden we wel een probleem gehad met het huis.... maar inmiddels had het wel zo ver mogen zijn natuurlijk!

10. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Tja ik weet het niet Zussie, nu je het zegt heb ik al de hele dag lichte ongikrampen. Toch maar even mn best doen vanavond voor de zekerheid. En tuurlijk kan ik er nog wat van maken, maar dat is gewoon mijn gevoel:p Omdat we het nu zo druk hebben met alles, en weinig fut hebben om te klussen. Dat zal zich volgende week nog wel doorzetten. Maar ach, we zien wel, moet niet meteen van het ergste uitgaan:p En bij jou kan het ook nog steeds hoor meid! Misschien wekt de progesteron bij jou wel een eitje op en heb je net zoveel kans als wij allemaal:)

haha ik zie net dat Zussie en ik ons op dezelfde dag hier hebben aangemeld;) Maar dat Zussie ongeveer 1500 berichten meer getikt heeft:D;)

11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Je hebt gelijk, het had allang al zover mogen zijn. Maar wel fijn dat je nu weet wat er is en dat jullie aan de bel hebben getrokken.

Ik ga nog even van de zon genieten en in de tuin zitten met mijn poezels en een boek. Ik reageer tussendoor wel even.

12. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ach ja.... zeuren heeft geen zin ;)
    De progesteron gaat geen ei opwekken hoor Yaar, progesteron voorkomt juist een eisprong, haha ;)
    Maar ik bid elke dag voor een wonder, dus wie weet!

En Yaar, het gebeurt meestal als je het het minst verwacht, dus wie weet! Gaan we 22 oktober stofjes kopen voor jouw Beebje!

13. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zussie, haha ja dat weet ik nog;) Ik was laatst terug aan het lezen in ons vorige topic, helemaal in het begin. Toen praatten we echt op een heel andere manier met elkaar en had ik ook een heel ander beeld van iedereen:p En Zussie die inderdaad mij zei dat ik gewoon moest beginnen, dat het wel goed kwam;) Geweldig! En eigenlijk is dat maar iets meer dan een half jaar geleden. Moet je eens zien wat er allemaal veranderd is in de tussentijd:p

14. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha dat weet ik Zussie;) Ik bedoelde dat misschien je lichaam nu snapt wat het moet gaan doen en dat er alsnog een eisprong op gaat treden. Dat was toch de bedoeling van optie 2?:p

Ik bid niet, maar ik duim echt heel erg hard met je mee. Ik denk wel vaak aan je, dus misschien dat dat nog wat helpt:p Als ik zou bidden, zou ik dat voor je doen;)

Haha, dat zou wat zijn;) Ik ga er vooralsnog niet vanuit, maar we zien wel:p Wat ik gister al zei, ik heb ook een raar gevoel bij deze ronde, omdat mn schoonzus dus in ronde 3 zwanger is geraakt en een mk kreeg. Vierde ronde wederom raak. Weet dat het helemaal niks met mij te maken heeft, maar heb er gewoon een vreemd gevoel bij. Kan het niet goed omschrijven.

15. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha, het idee achter ronde 2 was zorgen dat ik geen tussentijds bloedverlies heb en hopen dat mijn lijf zelf voor een eitje zorgt. Volgens de gyn helpt de progesteron daar verder niet aan mee, dus die kans is heet klein dat ik nu ineens wel vanzelf een ei krijg. Maar die hoop heb ik toch!

Haha, aaaaah je kan best een keer voor me bidden toch :p

Wie weet Yaar, er zit niks anders op dan afwachten!

16. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Eeeeh ronde 2.... optie 2 bedoel ik natuurlijk...

Shit joh, kom er net achter dat we vanavond een eter krijgen. Getsie, had ik nou net geen zin in!

17. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zussie, nou vooruit dan maar, ik zend wel een gebedje voor je naar boven;) Al ben ik geen 'God' gelover, ik geloof wel in andere dingen..
    Ohw op die manier, ja, zo had ik het ook wel in mn hoofd, alleen dacht ik dat de kans op een eitje wel wat groter werd. Maar die kans is dus maar ieniemienie. Hmm, dan zend ik zeker een gebedje voor je!

Wat ga je maken vanavond? Eten bedoel ik dan he;)

18. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    oh, en nu moet je nog helemaal boodschappen doen? Ik ben vanavond heerlijk even alleen thuis en kan dus ook gewoon elkker naar wie trouwt mijn zoon kijken;)

19. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja goede vraag....
    Ik heb echt lekkere trek...

Als ik geen eter zou krijgen zou ik denk ik vissticks maken.... met spinazie....
    Ooooof soep, met stokbrood en kruidenboter....

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    kan toch evengoed? Stokbrood met kruidenboter vooraf met soep en daarna dat andere gerecht. Je moet het jezelf niet zo moeilijk maken;)

Ik heb even een hele delegatie aan spinnen weg gehaald uit de tuin. echt,de meest grote webben maar weg ermee. Sorry spinnen;)

Deel Deze Pagina