Jaaaa.... we gaan nou toch maar vissticks maken. Heb echt geen zin om naar de winkels te gaan. Het is een student die komt eten hoor, dus als snel goed genoeg, haha. Al probeer ik meestal wel iets te maken wat ze zelf niet zo snel doen.... met lekker veel groente
Haha meis, maak het je toch niet te moeilijk Zeker een student, die zijn wel wat gewend hoor Ik heb honger! Ben benieuwd wat mijn schoonmama vandaag voor ons gekookt heeft Ik denk bloemkool, want mn schoonzus eet ook mee en die is echt verslaafd aan bloemkool, maar haar vriend vind dat niet lekker dus die eten dat bijna nooit. We hebben een volle tafel: schoonmama, zwager en Hongaarse vriendin, schoonzus en ikke en vriendlief Wel gezellig!
Zo zeker volle tafel Yaar! Wel gezellig. Ook wel goed voor de financieen, haha, een weekje bij je schoonmoeder eten! Mannetje heeft mijn naaimachine neergezet. Hij vind me sjacho, haha, dus ik moet gaan naaien van hem.... Dus dat ga ik maar even doen. Zie jullie later wel weer! x
Haha, we maken wel wat geld naar haar over hoor Wil ze niet aannemen, maar vinden wij wel zo netjes.. Maar inderdaad wel gezellig! Leuk Zussie! Lief van je mannetje Wat ga je maken? Tot straks meis
pfoe, nog best warm. Maar mijn boek is zooo spannend Even plassen en weer doorgaan hahaha Jammer dat ik er normaal gewoon in huis nooit aan toe kom, dan bedenk ik altijd wat anders maarin de tuin in de zon kan ik zo fijn lezen. In bed ook alleen dan komt mannetje altijd kletsen haha Wat ga je maken Zussie? Gezellig yaar zo'n volle bak. Hoe is die vriendin van je zwager?
Lente, echt een super leuke meid! Ze is net zo oud als mn schoonzus en ik, en we zitten ook wel echt alledrie op dezelfde lijn, dus wij vermaken ons prima Moeten alleen wel in het engels communiceren, maar daarmee (en wat handen en voeten werk af en toe) komen we een heel eind! Vind het jammer dat ze zondag alweer weggaat. Zwager gaat met de kerst daarheen, en in februari en voor onze bruiloft in april komt ze weer hierheen. Volgend schooljaar komt ze in Nederland studeren. (dit alles onder voorbehoud dat het goed blijft gaan tussen haar en mn zwager)
Pff... wat hebben jullie vandaag enorm veel gekletst, ik moest echt bijlezen! Leuke foto's heb ik ook voorbij zien komen! Ik heb me vanmiddag helemaal uitgeleefd op het stoffenspektakel, heb echt een hoop leuke stofjes kunnen kopen! Ben er super blij mee. Daarna heb ik nog even van het mooie weer kunnen genieten... Ahhh er zijn er hier dus een paar die denken dat iedereen maar zwanger is/word behalve zij zelf... Dat denk ik ook zo vaak.. Gelukkig hebben we dan toch elkaar nog
Nog steeds niet ongi dreamer? Heb je al getest? Want volgens mijn theorie in je tempkaartje ben je zwanger Ik heb een dekentje met capuchon gemaakt... De neef van mijn ventje gaat onze badkamer en toilet doen, en stuken. Maar zijn vriendin is begin november uitgerekend (zij is 21 en ze hadden 3 maanden verkering , hoezo ongelijk verdeeld in de wereld). Maar zij bevalt dus waarschijnlijk als hij bij ons aan het werk is, dus vond het wel zo leuk om iets te maken. Ze krijgen een meisje, en die hele babykamer is knalrose, dus dit is het resultaat:
Wat super leuk gemaakt! Ze zijn er vast blij mee... Tjaa... ongelijk verdeeld soms wel hé... Tenminste zo lijkt het. Vaak is dat wel ff slikken hé! Vind het wel knap dat je het hebt gemaakt. Neeh nog geen ongi. Vandaag ook nog maar dag 29. Vandaag minder 'afveeg' bloed dan gister
ohh leuk Zussie. Als ik een meisje krijg dan weet ik je te vinden Lief dat je dat voor ze hebt gemaakt. Die kaartjes van jullie, ik snap dat toch niet zo erg. Kan aan mij liggen dat ik niet de snuggerste ben op dit gebied maar hmm, volg het half.
ohhh meiden, ik weet dat het een soap is maar wat kan ik me in gtst toch altijd irriteren als er wordt gelogen. Echt nu weer die zwangerschap. Dan staat rikki tegenover haar schoonvader...het kriebelt dan gewoon in mijn buik van oneerlijkheid haha Verbaasd me niks als ik straks met hormonen nog mee ga lopen janken ook hahaha
Dreamer, ik ben het wel met Zussie eens hoor Ziet er wel veelbelovend uit. Leuk dat je zoveel leuke stofjes hebt! Kun je je nu lekker gaan uitleven Zussie, leuk die deken met capuchon! Echt schattig en lief dat je zoiets voor hen maakt En het is af en toe inderdaad niet eerlijk verdeeld.. Zoo hier is het gasfornuis alweer weg weer centjes verdient en hij staat hier niet meer in de weg we hebben alleen gen licht Ze zijn in de meterkast bezig geweest en er hangen allemaal losse draden, dus durf de stop niet om te zetten
Thanks girls, voor de complimenten. Toen ik bezig was en door mijn stoffendoos rommelde kwamen er weer allemaal creatieve ideeen in me op! Jullie roepen maar als jullie wat nodig hebben, haha! Het nieuws dat er een kindje is geboren (wat je al maanden weet dat het gaat gebeuren) vind ik minder pijnlijk dan wanneer iemand zwanger is. Die neef heeft ook al een kindje bij een ander, die hij niet mag zien. Vind dat soort dingen echt moeilijk. Mannetje en ik hebben gewoon een stabiele relatie, een huis (zij wonen nu samen in bij haar ouders), en bij ons gaat het veel moeilijker... maarja!
Lekker Yaar dat je zo aan het opruimen bent en het levert nog geld op ook Zussie de wereld is niet eerlijk, dat zal het ook nooit worden. De een heeft altijd meer mazzel dan een ander maar vergeet niet...het gras bij de buren is altijd groener. Ik snap wel wat je bedoelt als je hoort dat er iemand zwanger is. Een geboorte is minder pijnlijk om te horen nu je zelf bezig bent omdat je de klap van eht zwangerschap al hebt gehad. nu lekker wie trouwt mijn zoon kijken.
He meiden! Vanmiddag nog met m'n moeder de stad in geweest, en ben nu helemaal kapot! Heb zelfs niet eens zin in m'n salsales van vanavond, waar ik normaal gesproken om sta te springen. Maargoed, ik ga gewoon.. het wordt vast wel leuk. @Zussie: goed meis dat je mensen hebt waar je je angsten mee kunt bespreken. En gelukkig is je man zo positief, dat houdt jullie tenslotte ook in evenwicht. Je bent een taaie Zussie En wat heb je een mooi dekentje gemaakt, mega-schattig! @ Mams: zou dat dan ook hetzelfde zijn als dat vrouwen de bevalling weer vergeten en graag nog een kindje willen? Ik vind het maar gek hoor Haha ik had het gezien van die maten En leuk dat behang! En wat Lente zegt; groen vloekt niet zo snel... dus het zou misschien wel kunnen. @Yara: zo, dat zijn er genoeg! Ik vind Brinn vooral als jongensnaam helemaal te gek, maar een vriendin dr zoontje heet al zo. Voor de rest niet helemaal mijn smaak haha! Ach, zonder licht lijkt me ook wel eens spannend, lekker gezellig maken met kaarsjes enzo! @Lente: spannend meis!! Had ik ook deze laatste ronde, extreem het gevoel dat ik het heel graag wilde, misschien is het wel een voorteken... Ik duim voor je! En wat betreft dat gevoel wat een aantal van jullie omschrijven kan ik alleen maar zeggen: ik herken het. Heel erg! Ik besprak het gisteren ook even met mijn nichtje. Ze zei dat het bijna niet anders kan dan dat je dat denkt, we zijn tenslotte nog nooit zwanger geweest en je weet helemaal niet of je lichaam het wel kan. En daarbij is het krijgen van een kind iets wat bijna een oergevoel is voor ons vrouwen. Pffff meiden ik gun het jullie allemaal zo! En ik vind het zo raar dat ik nu vanaf 'deze' kant dat kan schrijven.. bijna onrealistisch ofzo. Maar daarmee is de gedachte dat jullie ook zwanger gaan worden heel sterk! Want als mijn lichaam, waarvan ik nooit gedacht had dat het zwanger kon worden, het kan dan kunnen jullie dat toch zeker ook!? Dikke virtuele hug voor jullie!
Snap dat het dan helemaal moeilijk is! Helaas is het leven niet eerlijk.. Haha ik heb dat ook, als ik dan eenmaal wil beginnen heb ik ook allerlei ideetjes. Heb alleen nog niet alle spulletjes om ze uit te voeren..