(Bijna)-klaar-voor-de-start-cluppie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    oke,welterusten alvast!

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    good morning! wat geniet ik van mijn vrijheid zeg, had ik nou al verteld dat ik deze week al ''vakantie'' heb ?
    had echt zoveel overuren dat ik 4 weken kon opnemen,
    dus eigenlijk ben ik nu werkloos haha maar officieel nog 4 weekjes , en natuurlijk 4 weekjes betaald krijgen dus is het nog een beetje als werk :p

vanochtend even naar de dierenarts, hond een neusprikje/spray halen voor kennelhoest, en dan vanmiddag even mijn ouders bezoeken en vragen of ze om de dag even de post willen wegleggen etc

druk weekje zo ineens :D vrijdag de VK bellen, spannend!

wanneer gaan jullie nu precies met vakantie ?

3. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Goedemorgen :D Heerlijk zeeb zo thuis.Genoeg te doen altijd he.Jullie gaan over 1,5 week? Coolie :cool:
    Wij gaan niet op vakantie,gaan wel een paar dagen bij m`n schoonouders in huis (als ze op vakantie zijn) en vanuit daar gaan we naar zee enz (wonen in het westen van het land ;)).Wanneer,dat bekijken we ff wat het weer doet.Wacht,ik pb je ff.

Moet zo naar het ziekenhuis en daarna gaan we naar de kinderboerderij.Vanmiddag gewoon thuis,kids willen zwemmen :D Ik heb een stap boekjes liggen,dus vermaak me ook wel ;)

Fijne dag allemaal!

4. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen!:D

Heerlijk Zeeb, die verplichte vakantie! Ik ga niet op vakantie, ivm het huis en de bruiloft en de kinderwens in het vooruitzicht;) Kan het geld nu op allerlei mogelijke manieren beter gebruiken! Hihi, nu komen alle kwaaltjes al om de hoek kijken;) Ach, je weet waar je het voor doet he..

1 augustus krijgen we de sleutel, dus nog 3 weekjes:D Weet absoluut nog niet wat voor keuken! Gaan ook pas naar keukens kijken als we de sleutel al hebben, anders moeten we nu de huidige bewoners tijdens hun verhuizing lastig gaan vallen om alles op te meten enzo, dus dat stellen we nog even uit.. Ach, dan maar een weekje langer in de troep, dan is daarna wel alles perfect:D

Zussie, heb je al een mooie badkamer uit kunnen zoeken?
    Pff, lastig dat je wel alle kwaaltjes hebt.. Ben je nu al 9 dagen ongesteld? Is wel lang, niet?

Mams, jij hebt ook weer een lekker dagje in het vooruitzicht, heerlijk met dit weer!

Jeuj, hier nog twee pilletjes te gaan en dan is het zover! Lente, goed dat je de knoop toch doorgehakt hebt, al las ik daarna weer wat twijfel. Hoop dat je eruit komt nadat je met die vriendin erover hebt gepraat:) Ik zit een beetje met dezelfde twijfels als jij, alleen dan ivm mijn contract wat in december afloopt.. Van de ene kant denk ik: Werk is er toch wel te vinden, maar van de andere kant, nemen ze je niet altijd aan als je zwanger bent..
    Hoe ga jij dat nu doen Zeeb? Vertel je bij evt. sollicitatie al dat je zwanger bent? Zou ik niet doen trouwens.. Hoef je nog helemaal niet te vertellen:p

5. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    MissCK, had je nog iets gehad aan mijn berichtje?:)

6. MissCK

MissCK Niet meer actief

Goedemorgen allemaal! :D

Donderdag moet ik eigenlijk weer met een nieuwe pil strip beginnen.
    En heb nu zelf ook de knoop doorgehakt. Ik twijfel nog wel steeds
    maar dat doe ik over 2 maand en over 2 jaar ook nog steeds haha! :D
    Omdat ik van nature al een twijfelkont ben.

Zei nog tegen manlief gisteren.. Als ik elke keer teleurgesteld ben
    als een test negatief is dan ben je er toch zeker wel aan toe. En
    dan wil je het ook wel! Ik bekijk altijd alle nadelen enzo. Wordt er
    niet goed van.

Maar donderdag.. Die strip gaat dan de deur uit, en wij gaan ervoor! :D

7. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    MissCK, Wat fijn dat je toch de knoop doorgehakt hebt! En die twijfels heeft iedereen denk ik wel, de een meer dan de ander.
    Spannend hoor! Nu maar hopen dat die positieve test niet te lang op zich laat wachten;)

8. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Morning!

Zwemmen Mams? zo warm is het hier nog niet en de zon die voorspeld was in de ochtend is er ook nog niet. Maar ach, mag de pret niet drukken op een vrije dag.

Zeeb, lekker hoor 4 weken vakantie! en dan nog weg gaan ook. Heerlijk. Ik krijg de 22ste vakantie (oleeee oleee oleee oleee) en dan gaan we zaterdag op zondag nacht rijden dus eigenlijk de 24ste. Vervolgens komen we rond 12 aug weer thuis ofzo. Als we dan thuis komen kunnen we meteen de katjes halen! En vervolgens wordt mijn nichtje 1 jaar.

Yara jij twijfelt dus ook nog steeds. Erg he vrouw zijn? Mijn mannetje zegt dan gewoon ' ik wil wat jij wilt' dan denk ik , ja lekker simpel. Ik heb soms met zulke moeilijke dingen iemand nodig die voor mij kiest haha
    maar goed, ik denk dat ik het gewoon moet doen en dan zien hoe het gaat. Wie weet ben ik gewoon nog lang niet zwanger en is er niks aan de hand. We gaan allebei een beetje uit van november dat het bij ons raak is dus dat duurt nog ff. Zou qua jaarplanning op school en thuis prima uitkomen hahaha. Nog 2 dagen...wat fijn!

MissCK lekker hoor dat je ook stopt met de pil! Kun je gelijk op gaan met de rest van ons.

9. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Aan deze kant van het land is het al een stuk warmer en het zonnetje schijnt al volop;) Lekker, bijna op vakantie! En een mooi vooruitzicht als je terugkomt!

Het is niet zozeer dat ik twijfel, want ik ga er toch wel voor;) Heb lang genoeg moeten wachten.. Tis meer dat ik erover nadenk of het wel het juiste moment is. Maar van de andere kant denk ik dan dat er altijd wel iets is waardoor het niet uitkomt en het kan inderdaad goed zijn dat het nog een behoorlijke tijd duurt voordat we zwanger zijn en dan is er ook niks aan de hand. En met die contracten blijf ik toch wel aanmodderen voorlopig, want vast zit er toch niet in. Ach en heb nog 4 maanden WW recht als mn contract niet verlengd wordt.. Dus we gaan er gewoon voor met zijn allen!

Jij gaat met je cyclus denk ik net iets voorlopen op mij;) Heb je al ongiklachtjes? Ik stop donderdag, maar dan wordt ik zondag of maandag pas ongesteld, dus dan begint voor mij pas echt mn cyclus.

10. MissCK

MissCK Niet meer actief

Dat ken ik.. dat de man zo makkelijk erover denkt.
    Mijn man heeft ook meer het 'we zien wel'-stijl.
    Het komt wel goed.. Wij redden het wel.

Wou dat ik dat had haha

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Goedemorgen meisjes!

Ik heb in augustus 2 weken vakantie! We gaan niet echt weg... 2 nachtjes in een hotelletje (van mijn ouders gekregen) en misschien daar aan vast nog 2 nachtjes bij mijn schoonouders ofzo, want die wonen ver weg.
    Wij blijven ook thuis ivm aankoop van een huis dit jaar. Kunnen ons geld beter aan andere dingen uitgeven. Tijdens de vakantie gaan we wel lekker spulletjes uitzoeken enzo.

Wel fijn Zeeb, dat je vakantie hebt. Als je dan misselijk wordt ofzo valt het tenminste niet meteen op op je werk, haha.

We hebben gisteren een tekeningetje laten maken van de badkamer en weten ongeveer wel wat we willen. Maar we gaan de spullen overal zelf aanschaffen en dat dan door iemand anders laten installeren. Dat scheelt ons gewoon bijna de helft aan kosten! Maar we hebben maar een klein hokje als badkamer... dus we gaan een inloopdouche maken, een toilet, en een wastafelmeubel, meer past er niet in!

Idd is vandaag dag 10 van mijn ongi. Is wel lang ja, maar volgens mij nog niet heel extreem. Alles is lang bij mij, dus heb me er maar bij neergelegd :p gisteren dacht ik dat het minder werd, maar dat bleek toch niet zo te zijn. Gelukkig is het niet 10 dagen leegbloeden en heb ik er verder ook niet zo veel last van, alleen dan van het weekend een beetje die klachtjes, maar misschien was dat wel gewoon omdat het weekend is en mijn studie klaar is enzo... iig dat ik zo moe ben!

Mijn cyclus is dus al ongeveer 2 weken op weg als die van julie weer begint Yaar en lente, dus dan loop ik deze keer misschien een beetje gelijk met jullie! Haha, dat vind ik altijd gezellig :) als je in de zelfde periode zit! Vind de periode dat ik ongi ben altijd het meest deprimerend, omdat ik weet dat ik dan nog zo lang moet wachten en me zo machteloos voel + net de teleurstelling dat ik weer ongi ben geworden.
    Ik gun het jullie allemaal hoor, in de eerste ronde zwanger, maar als dat zo is dan weet ik niet of ik hier nog kom kletsen, haha, dat trek ik niet!

12. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zussie, lekker dat je ook bijna vakantie hebt! Kun je lekker spulletjes zoeken voor je huis, ook leuk! Bedenk me net dat wij hier ook nog een bon hebben liggen voor een weekendje hotel:)

Wel jammer dat je zo weinig kunt met de badkamer, maar je moet er maar het beste van maken he;) Voor jullie ook een mooie meevaller, die overdrachtsbelasting!

Vind het ook wel gezellig dat we dan gelijk lopen:D Kun je toch meer delen over klachtjes en gewoon lekker zeuren;) Ik zit hier gewoon echt plaatsvervangend te balen over jou cyclus. Het is je zo gegund dat dat bij jou ook een keertje normaal wordt. Misschien doordat je studie nu klaar is, minder stress, meer rust, geen testjes, dat het wat mee gaat vallen nu..

Ik snap helemaal wat je bedoelt en ik zou het snappen als je dan weg zou gaan, maar zou het ontzettend jammer vinden! Maar gelukkig zitten er hier meer die nog niet zwanger zijn (Mams, Roos, Lente, MissCK en ikke;)) We zien wel meid, misschien heb ik wel net zo'n klote cyclus.. Het is maar gewoon afwachten en ondertussen lekker tegen ons aanzeuren en ook leuke dingen delen:D

13. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha ja klopt... allemaal meteen zwanger zou wel heeeeel toevallig zijn!
    Gaan we maar niet van uit he....
    En misschien gaat mijn cyclus inderdaad nu eindelijk een beetje normaal doen!
    Al vind ik 10 dagen ongi niet echt hoopgevend, want kan me niet voorstellen dat ik dan nu over 4 dagen alweer een ei zou hebben :p
    Beter komt hij niet volgende week, want dan is mijn mannetje dus weg van zondag-vrijdag!

14. MissCK

MissCK Niet meer actief

@ Yara. Heb zeker wat gehad aan je Privébericht.
    Stoppen met roken blijft moeilijk. Maar ik wil ook zo'n moment
    hebben van.. JA, nu stop ik.
    Wil geen pleisters of kauwgom gebruiken :D

15. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Gaan we inderdaad maar niet van uit..:p

Ja Zussie, wat wil je nu;) Een normale cyclus of toch nog even wachten met dat ei van jou;) (Grapje he meis!)
    Toch maar even uitstellen, dat eitje, anders wordt de kans ook zo klein deze maand..

16. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Dat moment komt wel MissCk! Gewoon de knop omzetten (klinkt zo lekker makkelijk), maar je motivatie moet gewoon goed zijn. Als je weet waar je het voor doet (geld is meestal geen goede motivatie;)) dan lukt het je wel!

17. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha ja ik weet het ;)
    Maar zou toch zuur zijn als je eens in de 2 maanden een ei hebt, en dan precies in de week dat je alleen thuis bent...

Ik weet wel wat het laatste is wat we doen voor hij weg gaat, en het eerste als hij weer terug is, haha!

18. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Dat zou zeker zuur zijn:( Maar daar gaan we vooralsnog niet vanuit.. Je zit nu op dag 10, hij is dag 15-20 weg, en tot nu toe heb je je ei toch pas rond dag 20-25 gehad? Komt wel goed meis, gewoon flink klussen van te voren en meteen als hij terugkomt bespringen die man;) Haha, ik zie het al voor me dat je hem bij de deur op aan het wachten bent;)

19. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nou... met een cyclus van 50 dagen is mijn ei ongeveer op dag 36 ;) En mijn kortste cyclus was 39 dagen, dus dan is mijn ei ongeveer op dag 25....
    Dus.... cyclus moet echt wel ineens een heel stuk korter zijn wil dat ei inderdaad tussen dag 15-20 springen!
    Maarja... you never know!

Denk niet dat hij blij is als ik hem bij de deur op ga staan wachten. Hij gaat een weekje op kamp met 30 kinderen, dus dat wordt weinig slaap, haha!

20. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hihi oeps, beetje erlangs gerekend:S Nou, dan moet dat wel goed komen met dat ei van jou..

Haha, wat is dat nou? Na een week met 30 kinderen geen romantiek willen met je vrouw? Tss, ik zou het wel weten hoor;) Toch maar bespringen!;)

Deel Deze Pagina