(Bijna)-klaar-voor-de-start-cluppie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Leesze!

2. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Awww jullie zijn skatjes! En binnenkort zwangere skatjes! Daar gaan we voor :)

Toch lekker gedanst vanavond! Nu lekker het nest in, weltrusten meiden!

3. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden wat kletsen jullie toch veel!!

Wat een hoop onzekerheid voor jullie allemaal, dan vind ik het lastig om mijn verhaaltjes neer te zetten! Gun het jullie allemaal zo erg en hoop ook dat jullie allemaal zo snel zwanger zijn!!

Zussie wat super leuk dat capeje!! Echt helemaal mijn smaak! Lief dat je dat zo even maakt zeg.

Lig nog in bed maar wat is t donker buiten zeg! Echt weer wennen...
    Nou meiden nog 1 dag werken en dan is t weekend voor mij, lekker rustig aan doen, is ook beter voor mn rug...

Tot vanmiddag, vanavond meisjes!

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ohhh zussie die laarzen! wauw :D maar inderdaad prijzig!
    dat vest had ik ook al gezien op de website van v&d * met korting zelfs! * Ik vind m alleen wat te lang, zou er dan weer een legging onder doen met een basis jurkje in plaats van een broek.

jullie gaan het niet geloven maar... vandaag weer niks aan het huis doen!!! :( vriend heeft weer lange werkdag pff maar gelukkig heeft ie morgen vrij genomen om dan ook echt alles af te maken. werd ook tijd :D

morgen ochtend ga ik dan met een vriendin even de stad in en mag hij het zware werk doen.
    drie dwaze dagen bij de bijenkorf. nou dat kan ik natuurlijk niet missen :p
    ( zag ook in het foldertje zo'n lief jurkje maatje 56 *smelt* in roze/wit gestreept! ) zit eraan te denken om toch gewoon te kopen. Kan volgens mij 30 dagen terugbrengen daar dus dan moet het geslacht toch wel te zien zijn mag ik hopen

5. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Aaaaah Zeeb, nog een dag langer in de troep :(
    Maar morgen lekker shoppen is wel een leuk vooruitzicht!
    Ik vind 80/90% al heel wat, en als je inderdaad terug kan brengen, waarom niet? Als je dan maar niet heel erg teleurgesteld wordt als het toch een jongetje blijkt te zijn ;)
    Ik vind Lief echt zulke leuke kleertjes hebben!

Hier ook nog 1 dagje werken (cursus) en dan lekker weekend.
    Heb sinds gisteravond ook wel weer last van mijn bekken en krampen, dus hoop dat ik het de hele dag vol ga houden.
    Vandaag laatste dag van hormoonkuurtje, maar volgens mij kan mijn lijf echt niet wachten om ongi te worden. Heb ook al bruinverlies nu... dus denk dat morgen de hel echt los gaat barsten, in plaats van 3 dagen na het stoppen...
    We gaan het zien!

6. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen Zeeb van de troep...maar als je morgen dan helemaal los geshopt thuis komt is hopelijk alles op zn plek!

Zussie, succes vandaag, doe rustig aan!! Zal ook wel gek zijn om opeens weer ongesteld te worden! Heb je n rustig weekend voor de boeg?

7. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben er ook weer:)

Pff, wilde gister avond dus mannetje bespringen, zegtie: Sorry schatje, ik ben echt te moe..:$ Dus nog steeds niet geklust:(
    Zo wordt het wel moeilijk om het los te laten:p Ach, als het goed is is mn eitje nog niet geweest, dus ga straks nog wel een keer een poging wagen;) Trek gewoon een sexy setje aan en ga tussen hem en de tv in staan;) Dan trektie wel bij:D

Zussie, dat vest is echt superleuk! Echt mijn stijl:D Jammer dat ik nog geen belly heb, anders had ik hem zo gekocht (en als ik niet had hoeven bezuinigen;)) En ik hoop voor je dat het gewoon morgen ongi wordt hoor! Beter dan dat je nog 3 weken moet wachten..

Lente, je boek nog uitgelezen meid?

Noosa, joh niet schuldig over voelen ofzo hoor! Gewoon je verhalen hierneer zetten. Ook jou is het van harte gegund! Fijn dat je bijna weekend hebt, kun je lekker rustig aan doen:)

Zeeb, balen dat je nog een dag langer in de troep zit.. Ik weet precies hoe je je voelt! Maar gelukkig heb je wel een leuk vooruitzicht:D

Hier ook mn laatste dagje voor het weekend. Of ja, weekend, morgen moet ik ook vroeg op, want dan komt de stucadoor.. Maar ik hoef niet te poetsen:D (heeft nu toch geen zin) dus nu kan ik eindelijk bijkijken met SYTYCD en Expeditie Robinson:D En moet nog naar HI bellen om een nieuw abbonement af te sluiten en nog naar het postkantoor en nog een nieuwe autoverzekering afsluiten en boodschappen doen;) Dus al bij al nog een drukke dag.

Vanavond is het weer zwemavond:D Ben benieuwd hoelang we nog gaan;) Volgens mijn voorspelling gaat schoonzus vandaag bevallen;)

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ahh yaar zo schiet het niet op, vandaag die vent van je maar eens verleiden! uit die tv! :D
    Jij hebt morgen een drukke dag zeg! weinig relaxen zo te horen

rtlgemist werkt ook weer niet mee , wilde ATWT terugkijken maar lukt dus niet. toch beter kunnen opnemen :p

wat zal ik vandaag eens gaan doen :D

9. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zo dat was ff flink bijlezen :D

Zeeb,heb je het jurkje gekocht? Ben benieuwd ,anders wil iemand anders het hier mss wel overnemen (ik bijv haha)...Ik heb alleen het gevoel dat we een jongen erbij krijgen.

Vandaag was het Michaelsviering op school (op de Vrije school vieren ze alles wat er maar te vieren is haha)...ik heb geholpen.Echt leuk om er zo bij te zijn,kindjes vonden dat ook erg leuk.Geluk zit hem toch echt in de kleine dingetjes..

Toen ik thuis kwam ben ik meteen gaan poetsen,het was zo`n bende...En nu zit ik uitgeput op de bank,niet zo`n handige aktie van me dus.Over een half uurtje weer naar school,ik hoop dat de kids zich zelf goed kunnen vermaken vanmiddag...Kan ik verder chillen :p

Husband heeft gister de kinderwagen gezien en hij vind hem prima!Moeten nog ff goed bekijken hoe het met de zonnekap zit,hij staat niet helemaal strak zeg maar.Mss dat er een hele nieuwe kap op moet.Wordt vervolgd..

Babs,ja zo werkt dat inderdaad.Ik heb een hel van een bevalling gehad van de jongste en toch vroeg ik op de nacontrole bij de gyn of ik uberhaupt wel nog zwanger kon worden.De gyn trok toen wel ff wit weg haha.Maar zo werkt dat idd,erg bizar!

Yara,nog even en dan weekend.Take it easy ;)

10. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    He meiden

nou het was weer feest hier net.. kreeg weer zo'n kramp dat ik bijna van m'n stokkie ging, was erger dan dinsdag. Ging helemaal trillen en m'n handen begonnen te tintelen. Ik dus toch maar weer vk gebeld. Ze is langsgekomen en heeft me onderzocht. Gyn gebeld, en zijn tot de conclusie gekomen dat een buitenbaarmoederlijke zwangerschap onwaarschijnlijk is en dat het waarschijnlijk wel m'n darmen zijn aangezien ik ook last heb van obstipatie. Vk wilde een echo laten maken maar gyn zei dat het daar nog te vroeg voor was, het is nog veel te klein. Als ik er volgende week nog last van heb moet ik weer bellen en krijg ik wel een echo.
    Mijn hemel zeg.. ben wel blij dat het ws geen bbz is maar die pijn is echt niet te harden! Ga meteen maar even lijnzaad kopen voor de stoelgang en hopen dat het dan over gaat... M'n nichtje belde ook even, ik zat jankend en shakend aan de lijn.. bah!

Zo, sorry hoor moest ik even kwijt, voel me dr echt even beetje rot van.

11. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zeeb, schiet zo inderdaad niet op:p Maar vanavond ga ik al mn charmes in de strijd gooien:p Heb morgen inderdaad een druk dagje, maar heb al een to-do-list gemaakt, dus dat scheelt. Dan heb ik het wel druk, maar niet in mn hoofd zeg maar:D

Mams, leuk, dat helpen op school! Mijn mama deed dat vroeger ook en voelde me altijd heel speciaal dat MIJN mama dat deed, voelde wel fijn:p Fijn dat je hubbie de kinderwagen prima vond! Nu alleen nog even kijken voor die zonnekap he.. En voor jou ook he, take it easy;) Wel goed naar je lichaam luisteren.

Babs, he meis, wat een schrik! Rot zeg dat je zoveel pijn hebt! Kan me goed voorstellen dat je daar zo onzeker van wordt. Wel fijn dat een BBZ is uitgesloten en dat het waarschijnlijk gewoon je darmen zijn. En anders gewoon toch volgende week voor die echo gaan hoor! Dan weet je zeker dat het goed zit en het is natuurlijk ook leuk om nu alvast een kijkje te kunnen nemen, ook al is er nog niet echt iets te zien:p En wij zijn er om te luisteren hoor meid, maakt niet uit! Dikke knuffel en ik hoop dat je je snel weer beter voelt!

12. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    He Yara: tnx! Na een half uur/ drie kwartier zakte de pijn weer dus heb nu gelukkig geen last meer. Net meteen lijnzaad gekocht en een flinke portie gegeten, hopelijk komt de boel op gang en is het daarmee verholpen!

@Mams: Hmmm... toch apart he, dat de natuur zo werkt. Maarja, als vrouwen de bevalling allemaal zouden onthouden zou de wereldbevolking denk ik niet zo groot zijn als dattie nu is! Chill-se vanmiddag ;)

@Zussie: hoe is het vandaag? Al ongi-gespot?

13. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Fijn dat de pijn nu over is Babs! Die obstipatie is ook echt niet fijn, heb dat ook wel eens gehad en kan ook echt zeer doen met mega krampen. Hopen dat dat zaad helpt!
    Ga je vandaag nog wat leuks doen?

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Dames ff snel..
    Vanochtend de 1e echo gehad bij de gyn..
    11+4 wkn zwanger, klopt dus redelijk met wat we zelf dachten..
    Mooi hartje zien kloppen..

En mag om 19.10 nog n keer voor een echo... Die van vanochtend zou nl eigenlijk niet gedaan worden, maar had toevallig iemand die het wel kon :p

Ben benieuwd wat ze vanavond berekenen... Kleintje was vnochtend nl errug bewegelijk hihi :D

15. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dreamer,goed nieuws!Leuk zeg...en dan vanavond weer...dubbel pret hihi

Babs,wat balen zeg die pijn.Lijnzaad werkt bij mij altijd erg goed,hoop bij jou ook.Anders flink rouwkost eten en veel bewegen.Dat je maar snel weer fitter bent.En als je ff je verhaal kwijt kan dan kan dat toch altijd hier.Is juist fijn om ff ongeneerd te zeggen wat je dwars zit.

Kids spelen nu wel lief,dochter had het ff moeilijk toen ze uit school kwam.Duurde ff voor ze weer wat relaxter was.Nu spelen ze met z`n drietjes boven.

Hmm,ik heb voor vanavond boerenkool...is het toch ook niet echt weer voor haha Ik was blij dat ik mezelf en de kids had ingesmeerd met zonnecreme :p

16. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Dreamer, goed nieuws meid! Wat een luxe, twee keer op een dag naar je beebje kijken;) Kom je vanavond foto's showen?:D

Mams, haha boerenkool:p Daar is het inderdaad niet echt weer voor:p Maar wel lekker:)

17. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Whaha er zit een collega tegenover me (man, 61 jaar) en die zucht en steunt altijd zo. Ik was in een melige bui, en ik had eens bijgehouden, in een kwartier heeft hij wel 10 x ge-pffffffffff-d. Dat zei ik op de interne msn (jaja, wij hebben interne msn op het werk;)) tegen een andere collega, zegt ze: Als je ooit zwanger bent kun je bij hem op pufcursus:D Haha ik lag echt in een scheur, moet er niet aan denken:D

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hallo Hallo.... eenzame vrouw meldt zich voor een avondje forumhangen!

Babs meis, wat vervelend zeg dat je'weer zo'n pijn hebt gehad! Bah! Idd maar alles doen wat je weer tegen obstipatie... lijnzaag, veel groenten, veel drinken, ik moet heel hard rennen van venkelthee ;) Laten we hopen dat dat het is, dan is er iig niks ernstigs met het beebje!

Dreamer, fijn meid, dat je al een echo hebt gehad en dat het er goed uit zag!

Zeeb, nog lekker wezen shoppen?

Mams, fijn dat je man de wagen prima vond :) kun jij hem nog een beetje gaan pimpen, haha!

En Yaar: jeeeee meis, je weekend is bijna begonnen!
    Morgen lekker achterover zitten en kijken hoe de stucadoor dat klusje klaart, haha. Onee, je moest veel andere dingen doen he...

Hier nog geen echte ongi, maar bruin is wel meer geworden en donkerder. Denk echt dat morgen de hel los gaat barsten :p zal maandag eens aan de gyn vragen of dat normaal is. Volgens de bijsluiter moet het pas 3 dagen na het stoppen met de pilletjes. Misschien doen ze iets te goed hun werk!
    Al met al ben ik een week bloed/bruin vrij geweest.... naja, ook wel eens lekker!

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Babsies, dat is naar zeg die pijn. vreemd ook als erg niet echt een oorzaak is,
    alleen darmen, tja dan maar alles proberen om het te voorkomen!
    want die pijn is natuurlijk niet uit te houden

Dreamer , wat leuk! en showen die echo foto!! haha

Mams ben je niet goed wijs :D met dit weer een winterpotje staan koken haha
    wij hadden salade met kip en stokbrood.
    dat is pas een simpele maaltijd voor een warme dag :p

Zussie, hier ook een avondje aan de laptop vast, vriend kijkt voetbal om half 9 dus helaas geen tv voor mij vanavond.

Shoppen is morgen :)

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Aaaaah Zeeb, eindelijk gezelligheid.
    Ik hier met laptop voor de tv :) straks robinson kijken...

Net met mannetje gebeld, maar hij was vrij sjacho, reageert ook niet echt op smsjes... naja, dan toch niet, haha!

Deel Deze Pagina