(Bijna)-klaar-voor-de-start-cluppie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Zo, boodschappen gedaan, geklust, gedoucht en nu tijd voor een bakkie :D Echt, wat duurde deze dag lang. Mijn ritme was anders dan anders vandaag en dan lijkt er wel geen einde ana te komen haha nog een vergadering toe en ik ben dan gaar. Morgen heerlijk maar een ochtendje en ik zie nu 25 graden... Ik zeg optijd naar huis en lekker de zon in.
    Mijn boek is nog niet uit Yaar. Ongeveer nog 100 blz te gaan dus morgen in de tuin maar weer verder lezen. Het moet dan lukken en dan op naar deel 3 van weer 600blz! tjakka

2. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Oeh.... ik moet morgen ook echt de zon opzoeken...
    Mannetje moet werken, maar misschien 's avonds maar een stokbroodje inpakken en lekker het park of het strand opzoeken...

Pfff... ben zo blij als die ongi doorzet.... Dan heb ik het idee dat er een nieuwe ronde begint en het ook weer zin heeft om te klussen. Als ik afga op mijn hoofdpijn moet het echt snel gebeuren, haha!
    Hoop ook dat die vermoeidheid enzo een beetje bijtrekt als die kuur straks voorbij is...

3. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    In de avond schijnt er geen zon hoor Zussie;)

Ik hoop voor je dat je nu een normale ronde krijgt. Gewoon een ongesteldheid van een paar dagen en daarna weer klaar. Misschien dat je lijf net dit zetje nodig had. Wat gaat er nu gebeuren als je ongesteld wordt en het stopt daarna weer?

4. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Lente, ohw ja, je las Millenium toch? Spannende boeken zijn dat inderdaad;) ik ben (alweer) Twilight aan het lezen in het engels, heerlijk:D Jij hebt een druk dagej achter de rug! Maar gelukkig heb je ook bijna weekend en het wordt inderdaad mooi weer morgen!

Zussie, jaaaaaa, heb weekend:D moet morgen wel veel doen, maar messte is thuis;) moet ook al om 7 uur op, omdat de stucadoor om 7.30 al hier is.. Die pilletjes doen wel echt goed huj eerk als je nu al ongi wordt;) maar als je vorige ongi geen ongi was zat je nu ook op dag 90 ofzo toch? Dus is ook niet heel vreemd dat het er nu alemaal uit moet..

Ik ga dalijk zwemmen, dus ben ook zo weer weg, maar dacht, kom toch ff spieken hier;)

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hmm dat dat er van 90 dagen uit moet....klinkt als heel veel. Ik lees idd de trilogie van Stieg Larson. Erg spannend maar kon me er de laatste tijd niet toe zetten.

6. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Nu nog eens gaan zwemmen trouwens...echt respect! als ik rond deze tij dmoest zwemmen rolde ik om hahaha

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha Ja Lente, rond etenstijd schijnt er toch nog wel ergens een zonnetje?

Ja idd, dan zat ik nu op dag 90 ofzo...
    Maar heb tot de afgelopen week natuurlijk bijna constant bloedverlies gehad, dus zoveel is er niet wat er uit moet. De gyn zei dat mijn slijmvlies op de echo ook helemaal niet zo dik was... Progesteron zorgt er voor dat het dik wordt, dus het kan best dat het gewoon heel goed aanslaat en het nu zo dik is geworden dat het er echt uit wil, haha!

Als ik nu ongi word.... dan niks. We gaan maandag met de gyn bespreken wat dan... ik denk een paar weken wachten, dan een zwangerschapstest, en als die negatief is weer een nieuwe kuur om de cyclus af te breken. En dat een paar keer?

8. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Pff, had net een heel verhaal getypt, issie weg..

Lente, ohw ja, je was Millenium aan het lezen toch? Zijn inderdaad spannend! Ik ben (alweer) Twilight aan het lezen;) jij hebt al een druk dagje achter de rug! Maar jij kunt morgen ook lekker de zon in:D

Zussie, jaaa, i heb weekend:D heb het morgen wel druk, maar het meeste is thuis, dus dat scheelt wel:p ben maandag ook vrij:D maar op zich is het niet vreemd als je nu al omgi zou worden toch? Aangezien je nu al op dag 90 zit ofzo, als je die vorige 'ongi' niet meeteld.. Dus moet er gewoon uit:p

Ik ga zo zwemmen, dus ben zo ook weer weg, maar kon het niet laten om even te spieken:p

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha, je verhaal stond er gewoon hoor ;) nu staat het er 2 keer!

Pfff zwemmen, daar zou ik nu echt geen zin in hebben!
    Dat je schoonzus dat nog doet joh! Zo hoogzwanger!

10. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ohw huh, nu staatoie er wel, wazig:p

Lente, ik zou ook liever eerder zwemmen, maar het zwembad is niet eerder open voor vrij zwemmen,,

Zussie, haha was ook maar mijn interpretatie:p maar jou verklaring klinkt wel logischer:p

11. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Is juist fijn voor dr, hoeft ze even dat gewicht van die buik niet te dragen;) tot morgen girls!

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha ik dacht al, dit las ik net ook:D

13. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Nou, tot je dat water uit stapt! Jeetje wat voel je dan zwaar aan. Ik heb dat zelfs als ik zwem zonder dikke buik. Kun je nagaan als zij het water uit stapt.

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    zwemmen yaar op dit tijdstip, ik zou het ook niet kunnen :D

robinson wilde ik ook zien maar vriend MOET voetbal zien..
    moet sinds wanneer moeten mannen iets :D

Ik ben op zoek naar een creatieve oplossing van een irritatie in huis :p lang leve google ( hoop ik )

15. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Oh, wat is het probleem dan zeeb?

16. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Wat voor irritatie heb je in huis Zeeb, mis ik een stukje?

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    euhmm tja.. dat word lastig uitleggen :D ik doe een poging maar snap het volkomen als jullie me niet begrijpen:p

wij zijn dus de woonkamer inrichting aan het verzetten,
    nu komt het tv meubel helemaal aan de andere kant.
    en heb ik een aantal dingen ''over'' die niet meer in dat kastje kunnen staan omdat de aansluitingen er niet zitten.
    dat zijn o.a modem voor draadloos i-net , een tv kastje ergens van ( zo'n klein zwart ding ) en nog iets , vraag me niet wat
    + 2 stekker dozen.

dat ligt nu dus open en bloot zo in de huiskamer, er komt wel een kastje naast te staan maar daar kan het ook niet in of onder.
    dus er moet eigenlijk iets van een doosje/hokje overheen zodat het niet echt zichtbaar is, en dan kan ik er een plant ofzo opzetten.

ideeen? of zeggen jullie van Zeeb, waar heb je het over :D

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha, als je er een plant op gaat zetten snap ik het wel hoor Zeeb ;)
    Misschien kun je zo'n leuke kist met klep kopen (als dat in je interieur past, ik vind die dingen altijd heel leuk). Kun je aan de achterkant een gat in maken om snoeren doorheen te doen, en je kunt er wat op zetten....
    Of een fruitkistje? ;) die vind ik ook heel cool!

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nou dat was ook mijn idee! maar volgens vriend werd dat te heet binnenin als het alleen maar vanuit achter ventilatie had,
    toen ik zei een rieten kistje, was dat ook niet goed.
    maarja dan zijn mijn ideeen op!

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ik begrijp je:D Lastig om te zoeken maar wel heel leuk. Speuren tot je hebt gevonden wat je wilt. Ik bespeur hier al enig nesteldrang om het huisje al op te ruimen;) Volgens mij hoor je die opmerking al oz vaak dat je er nu al zat van bent haha

Deel Deze Pagina