(Bijna)-klaar-voor-de-start-cluppie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ahh zussie die zit! ik mag niet klagen inderdaad, morgen is het mijn avond en kijken we the voice

en ik wil nog een keer dit weekend gooische vrouwen gaan kijken, zag m vanmiddag bij upc in de lijst staan :)

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
  3. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha Zeebje, je mag best klagen hoor ik plaag je maar ;)
    Het is nu afgelopen, dus misschien kun je straks op uitzendinggemist kijken!

Jaaah the voice morgen, leuk leuk leuk!
    Ik ga even kaassoufleetjes voor mezelf maken, heb ik nou echt zin in!

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nou soms klaag ik te makkelijk hoor, hij kijkt bijna nooit tv. en dan kijkt ie een keer en dan vind ik het nog niet goed.
    soms vraag ik me af hoe hij het al bijna 5 jaar met me volhoud :D zal ik toch ook wel leuke kanten hebben haha

ohh lekker snacken zussie! Hier helaas nooit, wij hebben geen frietpan :p beter voor onze gezondheid en de stank in huis haha
    anders was het vast een paar avonden bitterballen of bamischijven erin :D

5. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hahaha....
    Kaassoufleetjes kun je prima in de pan bakken hoor ;)
    Ik ga ook niet helemaal de frituur aanzetten...
    He, ik dacht dat we mini's hadden maar we hebben alleen grote... naja :p

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    oh dat vind ik dan weer minder lekker, heb het liever meteen heel ongezond haha
    zo ook met vissticks, ook minder lekker uit de pan :p

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Oh nee, vissticks bak ik ook in de pan (gisteren hadden we ze in de oven gedaan, nou dus echt dat die dingen niet knapperig worden).
    Frikandellen kunnen ook in de pan!

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja frikandellen doe ik dan wel weer in de pan, die wil vriend nog wel eens op een broodje als lunch.
    alhoewel bij alles op een broodje eet als je het voorzet,
    kaassoufle, kipkorn, alles lust hij op brood :p

bij een broodje kroket houd het bij mij op. de rest hoef ik geen brood bij

krijg honger van dat eet gebeuren :p

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik lust ook alles op een broodje :)
    Ben sowieso dol op snacks...
    Wij wonen wel tegenover de snackbar.... verleidelijk, maar we kunnen ons best goed inhouden vind ik!

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik duik mijn bedje in, nog even lezen en dan morgenochtend 6 uur hoor ik de wekker wel weer :D
    en dan gezellig shoppen en gezellig wat eten met een vriendin, dus ergens eind van de middag ben ik weer van de partij!

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Veel plezier Zeeb en slaap lekker!

Ik snap niet dat je de wekker om 6 uur zet om te gaan shoppen, haha, mij niet gezien!
    Ik ga lekker uitslapen morgen!

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hahaha nee zussie de wekker niet om 6 om te shoppen :D dat zou te weird zijn! ;)
    vriend moet rond 6.45 de deur uit, en ik drink altijd een kopje thee met m samen, en maak zijn brood klaar ;)
    dus vandaar elke ochtend om 6 uur eruit

nu eerst maar eens rustig wakker worden

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    oee als ik terug kom vanmiddag heeft vriend hopelijk alles op zn plek staan en kan ik weer inrichten.
    hij zou maar naar 1 klant gaan en rond 10u weer thuis dus dan heeft ie toch tijd genoeg lijkt me.
    mag hij fijn in zn uppie de dressoir in elkaar zetten :p

en dan kan ik jullie eindelijk de fotos showen van de lang verwachtte herinrichting haha

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemorgen..
    Zeeb veel plezier :D

Hier een ingezoomde foto van mn echootje :p

15. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Was gister een erg lange dag weg voor mijn werk. Heb net ff alles in vogelvlucht bijgelezen. Yaar en Zussie wat lief dat jullie het deze keer mijn maand vinden. Maar helaas... heb nog altijd wat bloed bij het afvegen. Inlegkruisje blijft nog steeds schoon... duurt nu al 3 dagen.

Dreamer mooi echo! Leuk, leuk, leuk!

Vanavond klets ik weer bij, fijne dag allemaal!

16. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Morge meisjes!

Pff, ik was braaf om kwart over 7 op, is de stucadoor er nu nog niet:( had ik nog een half uur langer kunnen slapen.. En ik wilde eigenlijk om 8 uur boodschappen doen, maar dat gaat nu dus ook niet, omdat ik moet wachten tot die flapdrol er is;)

Dreamer, mooie echo meid! Ook echt al een mensje! Begint je buik ook al te groeien? Heb je daar ook een mooie foto van?

Dreamer08, hmm lastig, nu al 3 dagen dat bloed. Kan van alles betekenen.. Is het wel rood of meer bruin?

Zeeb, veel plezier met shoppen meid en ik kijk uit naar de foto:p

Zussie, waren je kaassouflees lekker? ;) Jij ligt vast nog lekker in je bedje, ben jaloers:p

Ik had mn mannetje gister trouwens zover gekregen, eindelijk! Dus nu is ronde 3 voor ons ook begonnen;) nu maar proberen om de dag vol te houden:p

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    oh yaar dat is ook wat, kun je geen afspraken mee mensen, zulke lui zijn regelmatig te laat :p

Nou hier gaat shop dagje niet door :( vriendin voelt zich niet fit, dus ga ik vanmiddag maar met mannetje het huis opruimen en daarna even samen ergens wat drinken. de warmte van buiten komt me nu al tegemoed

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Dreamer wat een mooie foto! :) Ik zie je banner op 11+6 staan, was dat wat jullie gehad hebben dan de termijnecho ..
    en laten jullie een combinatietest doen of niet ?
    wel heel leuk fotootje voor in je plakboek! :D

19. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Wat een zonnig weertje al he..zou willen dat m`n humeur zo zonnig was :p Nee echt...ben het zo zat hier.Het stinkt echt naar de kattenzeik en dat is echt niet grappig...Ik ben een beetje ten einde raad.Afdak is bijna klaar,dan kunnen ze ook naar buiten...Vraag me alleen af hoe het dan gaat..zullen ze dan buiten alles behalve de kattenbak onder plassen,of zelfs in de huiskamer?
    En als ik daar dan over nadenk dan vraag ik me zo af of we wel verder moeten gaan met het afdak (het is nu zover dat het mooi is,maar nog niet kat-proof)..Ik weet het ff niet ;)

Zeeb,jammer dat het shoppen niet doorgaat :(

Yara,fijne stucadoor...pff die zou je dan toch ook geen koffie meer aanbieden.

Dreamer,mooie echo!

20. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden!!

Dreamer wat een prachtige echo!! Fijn gevoel he dat alles goed is!!! Ga je het nu aan iedereen vertellen of deden jullie dat al?

Zeeb, schiet niet op met dat shoppen van jou ;) gelukkig weet je nu wel zeker dat je vriend de kast in elkaar gaat zetten!

Yaar, is hij er ondertussen al?

Mams, Pff rot dat het zo stinkt! Mar ik zou gewoon verder gaan met het afdaling! Lekker katproof maken en er gewoon vanuit gaan dat ze er er flink gebruik van maken!

Ik heb net bloed laten prikken, blijft rot haha ook al stelt t niks voor.
    Verder vandaag beetje rommelen en relaxten...mn rug is nog helemaal pet...dus makkie an!
    Helaas heb ik geen zon meer in mn achtertuin dus even een ander zonnig plekje opzoeken haha

Deel Deze Pagina