(Bijna)-klaar-voor-de-start-cluppie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Moge meiden!

Nou vannacht tot twee keer aan toe weer kramp gehad. Gelukkig niet zo erg als gistermiddag dus ik hoop dat ik het ergste heb gehad. Moest ook nog 3x naar het toilet dus ik heb toch lekker geslapen... not :)

@Yaar: je had gister heel pittig gevraagd of ik wat leuks ging doen, we hebben gebarbecued bij mn ouders, heel gezellig maar was constant bang dat ik me zou verspreken of dat ze 'iets' zouden zien haha! En vandaag met m'n zusje even nieuwe bh kopen want ze groeien dr al bijna uit! Is de stucadoor al gearriveerd? En verder nog plannen vandaag?

@Dreamer: geweldig! En fijn dat alles goed is met jullie beebje!

@Mams: Dank :) lijnzaad heeft geholpen tot nu toe, nu hopen dat de krampen wegblijven! Balen van je katten zeg! Kan me zo voorstellen dat je het helemaal zat bent! Ik weet nog dat mijn ouders vroeger katten hadden en de hele boel onder piesten. Die hebben ze toen toch maar aan andere mensen gegeven want het hield niet over. Misschien even aanmelden op een kattenforum en je vraag daar stellen? Misschien zijn er wel meerdere mensen met hetzelfde probleem.

@Zussie: venkelthee? Wat grappig! Ik moet eigenlijk nooit rennen van thee haha! Naast lijnzaad vanmorgen nog brinta gegeten dat schijnt ook goed te helpen.. we wachten het af!
    Sjonge wat een onzekerheid met je cyclus. Gelukkig is het snel maandag, kan je al je vragen weer ff aan de gyn stellen..

@Zeeb: tnx :) Jammer dat je vriendin niet lekker is! Je kunt natuurlijk ook zelf shoppen... als troost dat ze niet kan hihi :D

@Noosa: waarom moest je bloed laten prikken dan?

Fijne dag allemaal!

2. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babs, fijn dat het al iets lijkt te helpen!! En moeilijk is het he, je mond houden! Al enig idee wanneer je t wil vertellen?
    Moest bloedprikken om bloedgoep te bepalen en nog voor andere dingetjes ivm zwangerschap...

3. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hee Girls, wat een geklets op de vroege ochtend!

Zeeb, jammer dat je shopsessie niet doorgaat! Zou je niet toch nog even dat Lief jurkje voor jezelf gaan halen ;) Wel fijn dat vandaag de meubels eindelijk op hun nieuwe plekkie komen. Ben heel benieuwd naar de foto!

Yaar, wat een klojo die stucadoor. Hoop dat hij er inmiddels wel is en heeeeeeeeeeeeeeeeel hard werkt!

Babs, fijn dat de kramp minder is en dat het lijnzaad helpt. Hopelijk was dat de oorzaak en heb je het nu niet meer! Wie weten het bij jou allemaal?Weet je zusje het wel?

Mams, wat balen zeg. Heb je je zo verheugd op je nieuwe afdak en wordt je lol erin nogal verpest. Idd misschien even op het kattenforum of in de lounge vragen of mensen nog tips hebben. Ik heb echt geen verstand van katten dus kan je niet helpen, maar wel echt heel vervelend zeg!

Hier heb ik gelijk gekregen, de hel is losgebarsten vanmorgen ;)
    Vanmorgen zou de eerste ochtend zijn geweest dat ik geen pilletje meer in hoefde te nemen, maar denk als ik er wel een had moeten nemen dat het ook gewoon had doorgezet. Wel relaxed, hoef ik iig niet 3 dagen tot 3 weken te wachten tot het komt. Maar denk wel dat deze kuur misschien iets te zwaar voor me is dan.... Zal wel even overleggen met de gyn, misschien is 7 dagen ook wel genoeg voor me?
    Geeft wel hoop, als dit zo goed aanslaat, dat die andere hormonen dat ook zullen doen.
    Vandaag begint officieel een nieuwe ronde, jeej! Ben bijna nog nooit zo blij geweest met een ongi! Zit nog wel te twijfelen of ik dan ga tempen om te kijken of er spontaan een ei komt, of dat ik alles gewoon zal loslaten en maar zal zien....

Vandaag verder lekker luieren. Misschien straks even naar de winkels, heb wat spulletjes nog nodig om mijn vogeltjes te kunnen maken ;) en even boodschappies doen. Denk vanavond maar verse pasta-pesto ofzo maken, heb ik echt zin in!
    Ben nu toch ongi, dus kan lekker parmezaan eten!

4. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Noosa: Ohhja! Blijft vervelend he, ik zit ook altijd te zenuwen voordat ik moet en daarna denk ik altijd 'viel weer mee' haha :p
    Nee nog niet eigenlijk.. mn vader heeft door zijn ziekte namelijk nogal moeite om z'n mond te houden dus ben ik een beetje bang dat het dan de hele wereld al in gaat. En mn ouders wil ik het toch als eerste vertellen dus misschien wachten we tot na de eerste echo met 8wkn.

@Zussie: ja ik hoop ook zo dat dit de oorzaak was! Pff.. ben er nog niet helemaal gerust op hoor. En ben ook een beetje bang om naar m'n werk te gaan vant weekend. Als ik daar een aanval krijg kan ik zowat drie kwartier niks doen en moet ik eigenlijk ook gaan liggen. En in de zorg is dat niet heel handig dus twijfel heel erg wat ik moet.
    Mijn zusje en mijn nichtje weten het ja. Gewoon omdat ze heel dicht bij me staan en ik alles met ze kan en wil delen.. ook voor als het niet goed gaat. Met de rest wacht ik dus zo lang als het gaat.
    Ennehh.. gefeliciteerd met je ongi :D Goed om te horen dat de hormonen goed bij je aanslaan! Geeft zeker hoop voor de rest van je behandeling! Ik zou (maar ik weet dat het makkelijk praten is) proberen om niet te tempen komende maand. Het is bedoeld om zekerheid te geven maar als je temp weer gek doet wordt je er zooo onzeker van! En daarbij denk ik ook dat als je niet tempt het makkelijker is om wat relaxter met de situatie om te gaan... maarja... :) Ik snap heel goed dat je graag wilt weten of je een eitje hebt hoor!

5. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hebben Hebben Hebben! de Bijenkorf Romper met hartjes - deBijenkorf.nl

Je hebt gelijk Babs, beter niet tempen! We zien wel, en als het nog niks is in januari dan moeten we al genoeg bij gaan houden ;)

Snap dat je twijfelt over je werk, zeker als je het nog geheim wil houden voor iedereen. Ik heb 2 collega's die zo nauw betrokken zijn bij dit hele gebeuren dat die het toch meteen weten als ik zwanger zou zijn, dus das wel fijn. Als tenminste iemand er vanaf weet als er wat met je gebeurt en je idd even moet gaan liggen ofzo.
    Maja, meis, je moet zelf beslissen. Als je er vannacht nog last van hebt gehad is het misschien een beetje tricky om morgen te gaan werken!

6. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
  7. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Je linkje doet het niet! Ben nieuwsgierig :D
    Ja precies, denk echt dat dat wel verstandig is. Blijft het leuker voor jezelf en voor jullie :)
    Ja vind het ook moeilijk, denk dat ik vandaag even afwacht en dan einde van de middag besluit wat ik ga doen. 'Gelukkig' had ik de krampen aldoor begin in de middag en heb ik vant weekend twee avonddiensten van 3 tot half negen dus nouja.. ik wacht nog even af.

8. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    ohh wat een leuk ding! Lekker stoer met die grote knoop erop, leuk! Is dat bedoeld voor in de maxi cosi of??

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja, het is een soort slaapzak voor in de maxi cosi.
    Je kunt de onderkant helemaal open ritsen, baby er in, dicht ritsen ;)
    En die punt aan de bovenkant is met klitteband, dus die kun je ook open flappen.
    Alleen dat wafeldoek is lastig te krijgen, maar je kunt het ook gewoon van fleece doen....

Deed deze link het niet?
    de Bijenkorf Romper met hartjes - deBijenkorf.nl

10. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zussie wat fijn dat het is door gezet! Als het je lukt om niet te tempen zou ik dat doen, dan kan je het echt allemaal even loslaten!
    Wat een schattig rompertje!!

Babs, ik vond het heel fijn om n collega in te lichten, juist ook als t even niet zo lekker gaat. Gaf me een goed gevoel, maar kan me voorstellen dat het voor iedereen anders is..

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Zo... dan ga ik me nu maar eens klaarmaken om richting de winkels te gaan.
    Heb er eigenlijk niet zo veel zin in :p
    Naja, wel om er even te zijn maar ben te lui om erheen te fietsen... het is zo warm!

12. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hey girls! Ben ik weer;)

Stucadoor was er om half 9, bleek dat het klusbedrijf de tijd verkeerd door had gegeven:S Echt, communcatievaardigheden van die lui.. Tss;) Ondertussen is hij alweer bijna klaar:D En ik heb al boodschappen gedaan, naar Praxis geweest, naar Karwei geweest om gordijnen op te halen, naar postkantoor, bieb geweest en bij mn moeder op bezoek geweest;) En het is pas half 2:D Vroeg opstaan heeft af en toe ook zn voordelen;)

Zeeb, jammer dat je shopdagje niet doorgaat:( Maar met je mannetje kun je ook wel shoppen toch;)

Mams, het zit je echt niet mee he meis.. *knuffel* had je al een kattebak bij de voordeur gezet? Of een extra kattebak? Wel doorgaan hoor, met je afdak!
    Hihi, ik denk dat hij toch geen koffie wil met dit weer;)

Noosa, waar kom jij eigenlijk vandaan?:p Vind je schrijfstijl zo typisch:p

Babs, hoezo pittig? Haha jij hebt nog een lekker dagje gehad dan! Kan me wel voorstellen dat het moeilijk is om je mond te houden, zo bij je ouders.. Stucadoor is gelukkig alweer bijna klaar;) Uhm verder ga ik vandaag lekker chillen. Als de stucadoor dalijk weg is ga ik lekker met mn laptoppie en mn boek in de tuin zitten:D Vanavond gaan we bowlen met zwager en vriendin en schoonzus en vriend:D
    Leuk dat je zusje en nichtje het al weten! Ik denk dat mn schoonzus het bij mij ook al snel zou weten. Maar je zegt door je vader zijn ziekte? Mag ik vragen wat er aan de hand is of zeg je dat liever niet?

Zussie, jeej ongi!:D Ben (heel dubbel) echt blij voor je! En over tempen, tja, enerzijds zou ik zeggen, laat het lekker gaan, anders maak je jezelf helemaal gek.. En wordt je zo teleurgesteld als er dan weer geen ei komt. Aan de andere kant is het misschien wel fijn om te tempen, dan weet je of je nu wel een ei krijgt met deze medicatie, ook al is die kans klein.
    Leuk, dat slaapzakje van Koeka! Ziet er altijd zo lekker stoer uit met die wafelstof:D

13. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hee girls!
    Ik heb lekker gewinkeld...

Leuke gebloemde gympjes voor mezelf gescoord voor 5 euro...
    Ik had zooltjes gekocht voor in de schoenen van manlief, zijn die dingen te klein... grrrrr, moet ik ze weer gaan ruilen....
    Verder wat tuttefrut dingen, scrubje voor mijn gezicht enzo, haha. Zag nog hele leuke blauwe leren laarzen voor 29 euro, maar was niet meer in mijn maat :(

En lekker naar de Appie geweest, moest wasmiddel hebben en alle klein en krachtig was met 40% korting. Ben alleen eieren vergeten en wilde natuurlijk pasta maken vanavond. Heb nu mannetje maar geinstureerd eitjes mee te nemen. Ben niet van plan nog een keer de deur uit te gaan, aangezien ze nu aan weerszijden van de deur een enorm gat gegraven hebben, er geen loopplanken meer liggen en ik geen zin heb om weer allemaal zand tussen mijn tenen te krijgen, en er een hele grote graafmachine steeds voor mijn raam langs rijdt....

Mijn positiejurkje van de H&M is trouwens binnen! Hij is leuk! Wel een beetje flodderig stofje, maja dat zijn we gewend van H&M. Moet hem maar even strijken....
    Kan prima ook zonder dikke buik, alleen de voorkant is dan iets langer dan de achterkant :) maar was toch van plan er een vest overheen te dragen dus das geen probleem.

En nu ga ik even lekker mijn tijdschriftje lezen, heb een nieuwe Ariadne gekocht. Alleen de zin staat nu net boven het huis dus kan aan geen van beide kanten in de zon zitten nu...

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Waarom moet ik er 3 smsjes aan besteden voor ik die vent van me zo ver heb dat hij even eieren haalt op de terugweg van zijn werk?
    Hoe moeilijk kan het zijn?
    Ik heb net met tig flessen wasmiddel en pakken drinken enzo gefietst en hier door het zand geploegd met mijn zware fiets.... hij hoeft alleen even uit de auto te stappen, eitjes te halen, in de auto te stappen en naar huis te rijden...
    Pffff.... mannen....

15. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    pfoe best warm deze herfst;) Heb in mijn klas allemaal spinnetjes gemaakt maar het weer klopt er toch niet erg bij haha. Vanmiddag om 14.30 uur weg gegaan en nu lekker van de zon genieten. Dit is zo´n feest. De eerste gesprekken met ouders ook alweer gehad (en dat binnen 3 weken hahahaa, dat beloofd nog wat;) Zo fijn die ouders die zeggen dat het thuis goed gaat terwijl er op school toch echt van alles aan mankeert;))

Vandaag verder lekker niksen. het tijdschrift ouders v.n. Lag weer op de mat dus als ik mijn boek uit heb dan mag ik weer gaan lezen. Hij is helemaal vernieuwd dus dat is extra leuk haha

Ik heb nog steeds slijm, ik snap het niet zo goed haha. Denk dan ook zomaar dat deze ronde wat langer gaat duren dan 27 dagen. Maar ja, kan ook zomaar anders zijn. Je weet het toch nooit.

Zussie, gelijk dat je je mannetje nog ffies om eieren stuurt. Als jij al bent geweest kan hij nog wel ff gaan.

Mams wat jammer dat het zo tegen zit. Echt, soms zou je die katten wel wat aan willen doen als ze van die rare fratsen uithalen. Niet leuk :(

Meiden mijn uiltjes zijn klaar, nu alleen nog wachten tot ze binnen komen. Hieronder het eindresultaat. Ik vind het erg leuk gemaakt van de personen.

16. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Leuk Lente, je uiltjes :)
    Ook leuk dat ze vast even een foto hebben gestuurd!
    Ben benieuwd of mannetje nu uiteindelijk eitjes meeneemt... naja we zien wel...
    Had je vandaag oudergesprekken?
    Idd snel na 3 weken!

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Deze ouders heb ik zelf uitgenodigd. Volgende week weer 2. In de eerste week zag je al meteen dat dit mijn zorgleerlingen waren. Dus nu ouders op de hoogte stellen en extra werk meegeven zodat ze thuis kunnen oefenen.

Die mensen van die site doen het echt heel netjes. Dus als je er ooit iets bij wilt bestellen, zeker aan te raden.

18. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zussie, pff mannen kunnen inderdaad af en toe moeilijk doen! Nu maar hopen dattie de eitjes meeneemt..

Lente, super leuk, die uiltjes! Nu al de eerste oudergesprekken? Gaat goed dan ;)

Hier staat nu zo'n bouwdroger in de keuken, ding maakt herrie:(

19. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Zo.... mijn ariadne is weer uit :p
    weer leuke ideetjes opgedaan.

Zo lastig....zoveel ideeen, maar maar 1 huis! Haha!

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    'hahaha ik ken dat gevoel zussie. soms zie je zoveel. Ik heb ook meer dan 1 stijl wat ik leuk vind maar toch kun je niet alles door elkaar gebruiken. Die ariadnes haalde ik ook altijd. Tegenwoordig zijn het kinder tijdschriften haha

Deel Deze Pagina