(Bijna)-klaar-voor-de-start-cluppie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha, same here:p ik haal die tijdschriften juist niet, krijg ik veels te vee leuke ideeën die ik niet uit kan voeren;)

Het is echt zo heerlijk, met een boekje in de tuin. Beste herfst tot nu toe;)

2. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha, inderdaad topherfst!

Nou de straat is hier weer dicht, er liggen weer loopplanken. Ik ga eieren halen!
    Mannetje belde net dat hij nog wel een uurtje bezig is... dus dan ga ik maar...
    He... ik wilde net gaan stofzuigen!

3. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    stofzuigen kun je beter doen als je mannetje thuis is. Anders krijg je er alleen maar weer zand bij;)

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ben net terug van de zwemles,pfiewww altijd afzien in dat zwembad.Meisje doet het echt heel goed!Zoon mag zometeen maar hij gaat met papa mee.Goed geregeld ;)

Zussie,arghh irritante vent..voor een paar eieren.Dat moeilijk gedoe snap ik dan niet.Moet je er ver voor weg?

Lente,leuke uiltjes!! Is de ouders van nu leuker geworden? Ik hou de acties in de gaten haha

Yara,lekker produktief dagje zo :p

We hebben er idd een extra kattenbak bij gezet,daar doen de katten het ook op.En er naast...kan niet echt een duidelijke reden vinden.Op advies van schoonzusje gaan we de urine laten controleren,om blaasontsteking uit te sluiten.Nou nog die urine opvangen ;)

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Voor urine opvangen hoef je niet achter je kat aan te hobbelen hoor. Je moet gewoon een stukje in de kattenbak waar ze geplast hebben uitgescheppen. Anders zou het onmogelijk worden haha

6. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    oja en die ovn...nog niet in gebladerd. Ik ken mezelf, als ik dat doe dan ga ik door tot het boekje zomaar uit is en ik wil eerst mijn boek van Stieg uitlezen. Nog een aantal blz maar de zon werd me ff te warm haha. Dan kan ik dit weekend in de tuin in deel 3 beginnen...joepie!

7. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ze kunnen dat toch niet testen vanuit de korrels? Ik dacht een bakkie neer te zetten op de plek waar ze nu iedere keer gaan zitten...moeten we wel weten wie de dader is ..

Ik heb meteen op zester.nl gekeken..maar nog dezelfde aanbiedingen.Als ze nou ff gingen veranderen van cadeau :p

8. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Dat konden ze bekijken. Anders zou ik je dierenarts even bellen hoe je dat moet doen. Maar het is vrijwel onmogelijk dat die kat op dat bakje gaat plassen;)

9. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Nou,die katten plassen overal dus vast ook in het bakkie :p Maar zal straks eerst eens met de DA overleggen ;)

10. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja dat lijkt me ook vrij onmogelijk... en kat in een bakkie laten plassen.

Ik heb al gestofzuigd hoor Lente!
    Dat zand blijft nog tot eind oktober, dus maakt niet uit. Mannetje doet maar lekker zijn schoenen uit bij de deur.

Ik duik nu de keuken in, ga eens even lekker kokkerellen!
    Vanavond ga ik lekker the voice kijken met mannetje, dus denk niet dat ik hier nog te vinden ben.
    Morgen eindelijk houten vloer uitkiezen voor boven, jaaaaa! We hebben eindelijk samen tijd!
    En we gaan ook naar het inboedelhuis (www.hetinboedelhuis.nl) om te kijken of we vast een paar leuke verschillende stoeltjes voor om de tafel kunnen scoren. Kan ik vast een beetje in de stemming komen....
    Zondag naar de kerk, en 's avonds bij mijn ouders BBQ-en.... dus denk dat ik hier het weekend weinig ben.
    Kom uiteraard nog wel een paar keer spieken ;) want dat kan ik toch niet laten!

11. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Yaar: pittig betekend hier in west friesland ook: lief/schattig. Dus... lief van je ;)

@Zussie: goed bezig! Lekker geshopt! :)

@ Lente: je uiltjes zijn leeeuuukk!!

Ik ben vanmiddag ff met m'n zusje de stad in geweest. Nou, das dus nog knap lastig om een bh te zoeken die meegroeit maar er niet uitziet alsof ik op het punt van bevallen sta! Sjongejonge.. niet geslaagd dus. En de prenatal durf ik niet in, veel te bang dat ik weer iemand tegenkom. Volgende week maar ff met m'n nichie in amsterdam shoppen, daar kom ik tenminste geen bekenden tegen en kunnen we ook ff in de prenatal kijken. Verder lekkere boswandeling gemaakt, zo lekker met dit weer!

12. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zussie,fijn weekend alvast! Wij kijken vanavond ook the voice,als ik wakker ben :p Altijd leuk om te shoppen voor je huis he,veel plezier iig!

Babs,durf je het anders niet aan om online te kopen? Als je echt voor de meegroei bh`s gaat dan koop je die meestal toch in je eigen maat,daarin kunnen ze nog groeien.
    Of een sport bh,die zijn ook goed stevig iig ;)

13. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Zooo deel 2 is ook uit. mensen mensen wat spannend. In de zon en het zweet stond in mijn handen haha Mijn mannetje kwam om 6uur thuis en dan moest het eten klaar staan maar om half 6 moest ik nog maar een paar blz. Dus snel gelezen en om 17.40 aan het eten gegaan maar mijn boek is uit. nu op naar deel 3!

Babs, wist ik al dat jij uit west-friesland komt? Lastig he dat shoppen als je het nog niet wilt laten weten. Ik kan me voorstellen dat je zo graag die winkels in wilt maar bang bent voor bekende mensen. Als je nou voor een pakkie ofzo zou gaan dan kon je het laten inpakken, dan lijkt het net of het niet voor jou is maar ja een bh valt toch te erg op;)

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    zo he he ik zit! werd tijd :D

schilderij was binnen vandaag jeej! erg mooi geworden vind ik.
    woonkamer is ook weer helemaal op en top netjes.
    (nog geen fotos had ik geen zin meer in haha, komen dit weekend )

wat vinden jullie van het schilderij?

zussie wat leuk die meubels daar, vind je vast wat apparte dingen

15. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ahhh zeeb, erg mooi dat schilderij. Rustig maar toch aanwezig! Is het nu van hout, stof of behang?

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Het is stof, en de sterren zijn hout :)

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Heel leuk! Mooi ook die combinatie van stippels, ruitjes en sterren. Door iemand laten maken of is je vriend zo crea?

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nee laten maken :) Welkom
    Ik kwam dit tegen, en heb een mail naar haar gedaan of je ook op bestelling wat maakte, dat wilde ze doen.
    dus heeft ze me alles wat ze in grijs had doorgemailt en heb ik gekozen welke stoffen in wilde en wat voor idee ongeveer.

En dit is het geworden :D ben er blij mee, we wilde een mooi schilderij maar kon nergens echt wat vinden wat ik zocht

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Leuk is dat he als mensen maken zoals je het wilt ;) Echt als ik zie hoe crea sommige zijn en waar ze de tijd vandaan halen dan word ik lichtelijk jaloers. Die uiltjes zou ik ook wel zelf willen maken maar helaas. Maar jouw schilderij is uniek en heeft niemand!

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Die site is ook erg leuk. Ik hou van creativiteit. Helaas heb ik het alleen met taarten maken en schilderen..als ik soms al die naai dingen zie dan zou ik at ook wel willen.

zo heerlijk gtst en daarna the voice. Gezellig avondje. Weer lachen met die jury!

Deel Deze Pagina