Ja die uiltjes zo schattig! vind het soms zo jammer dat ik totaal niet creatief ben, en ook het geduld niet heb om zoiets te willen leren. achja ben vast heel goed in andere dingen ( wat dan .. * denkt na * ) wel fijn ons huis is nu al baby-proof en al een plekje voor de box nu alleen nog een magnatron die van ons is uit jaar 0 en kan alleen LOW - MED - HIGH en dan werkt de tijd knop ook niet meer haha gaat prima voor bereiden van dingen maar met flesvoeding lijkt me het niet handig.
Leuk he je huis zo steeds een beetje meer zien veranderen. Nu zit je bijna op de helft en heb je nog al die tijd om er naartoe te leven. heerlijk. Jij bent ook vast wel creatief met iets...met bevallen misshchien wel
Ik kruip tegen mannetje aan op de bank, leuk the voice! vind die nick&simon en roel zo leuk tegen elkaar
Ja die zijn heerlijk. Vooral die opmerkingen tussen door van titels van liedjes die ze precies op het juiste moment weten in te koppen...heerlijk!
Neeh he! Had ik net een heel verhaal getypt is opeens alles weg! Zucht... snif, snif.... Wat zijn die uitljes mooi geworden, echt super! Die paarse vind ik het mooist! Zussie fijn dat het is aangeslagen en dat je ongi bent geworden. Je hebt tenminste al duidelijkheid. Ik heb nog steeds bruinachtig bloed bij het afvegen. Nu al vanaf dinsdagmorgen (toen was het rose) Vind het nu wel lang duren, verwacht zelf eigenlijk dat ik morgen keihard ongesteld ga worden. Nog maar ff geduld hebben. Mijn jurkje is ook binnen van de H&M, heb hem alleen nog niet gepast. Daar heb ik nooit zin in...
@Mams: ja heb al even gekeken idd. Maar volgende week eerst ff shoppen met mn nichtje in a'dam. Als ik dan niks vind bestel ik er wel eentje op internet. @Lente: hihi! Precies! Nouja, we doen het gewoon nog even stiekem! Ehmm volgens mij hebben we het er wel eens over gehad ja waar iedereen woont. En toen kwamen we erachter dat twee van ons in west friesland wonen.. Ik en... jij dus @Zeeb: prachtig kamertje zeg! Echt leuk om te zien Nou ik ga plat! Net een shotje lactulose genomen want m'n darmen staan gewoon stil (heb ik wel eens vaker als ik lang op vakantie ga dus herken het).. nu maar duimen dat het helpt en dat ik morgen opnieuw kan beginnen met mega-vezelrijk voedsel... en dat m'n darmpjes het dan wel blijven doen.. lang leve progesteron
Sjee ik ben nog niet eens zwanger en mijn geheugen laat soms al wat steekjes vallen. Nu je het zegt begint er weer wat te dagen maar het is er nog niet helemaal haha Wat naar dat je darmen stil staan. Sinds ik gestopt ben met de pil is dit bij mij veel beter geworden. Echt, het is geen pretje als je darmen stil staan. Fijne avond meid!
Goedemorgen! Yaar: typ ik vervelend of niet? Haha geen idee namelijk. Ik zal je straks wel even PB'en waar ik vandaag kom. Wie weet verklaard het wat Zebra: wat een ontzettend leuk schilderij en prachtig kamertje!! Nu maar hopen dat je snel goed gekleurde accoires kan toevoegen Zussie: fijn weekend meis! Je weekend klinkt goed in ieder geval! Gaan de rest van jullie nog wat doen in het weekend? Ik heb het niet echt druk, maar het wordt zo lekker weer dat ik denk dat ik er ook niet veel ben. Fijn weekend allemaal!!
Goedemorgen, Ik zit met laptop in bed...relaxed haha.Moet verplicht chillen van mannetje en ik weet dat hij wel een beetje gelijk heeft Zegt ie gister mooi tegen me "en niet dat je dan om half 11 al je bed uit komt,want dan ga je meteen van alles doen". Uhhh nou,dat vind ik al erg lang haha Maar goed,ik doe een poging deze voor de middag.Mannetje is ff naar de winkel,kids spelen lief.Dus ik kan er maar beter even van profiteren toch. Zeeb,leuk dat schilderij zeg!! Ik ga ook eens op die site kijken,mss kan ik nog ideetjes op doen hihi Hoe gaat het nu met jullie doggie? Is hij weer helemaal fit? Babs,het is ook fijner als je ongegeneerd kan rondneuzen.Slim idee om dat in Amsterdam te doen.En qua meegroei bh`s ,er zijn echt heel veel mooie.Echt niet allemaal oma modelletjes,tenminste als je in de "gangbare" maten zit :x The voice was weer leuk gister,ik heb het helemaal afgekeken..Yehoeeee,dat is echt m`n record van afgelopen weken haha Fijn weekend allemaal!
hahaha mams je mocht opblijven Wat lief dat je mannetje even zo om je denkt. Je had een paar dagen waarop het even minder ging en het is lief dat hij zo via deze weg laat merken dat je om jezelf moet denken. Zwanger zijn en dan ook nog 2 kinderen hebben rondlopen is niet niks. Ook al zijn ze al wat ouder, je moet er toch voor zorgen. Die nieuwe ovn lijkt een beetje op de viva. Dat is nu net niet mijn stijl maar qua verhalen enz is het nog hetzelfde geschreven. Het leest dus wel prettig.
Je hebt ook helemaal gelijk Lente...qua leeftijd is het heel anders dan als je 2 kleintjes hebt rondlopen.Maar qua zorgen heb ik m`n handen vol aan ze.Maar dat geeft niets,zo even bijtanken doet een mens goed Mannetje nam net de ouders van nu mee uit de winkel,is het nog de oude...balen.In de winkel ligt hij er natuurlijk later...kan echt beter een abbo nemen,dan maar met leuke korting als ze die hebben
ja maandag ligt dan de nieuwe in de winkel. Ik krijg hem op vrijdag en daarna ligt hij pas in de winkel.
Goeiemorgen.. Pff is idd een heel fijn gevoel meiden, dat je weet dat alles oke is Zeeb (volgens mij toch).. Wij zaten heel erg te twijfelen voor de combitest.. Maar ga het toch maar niet doen.. Ten eerste je krijgt het niet vergoed, en ten tweede vallen wij zwaar buiten de risico groep.. En er kan ook met de bevalling iets mis gaan waardoor je kindje helaas iet gezond is Yaar, buikje groeit nog niet echt heel erg.. Vond het wel vreemd maar hoorde gister van een oud klasgenoot met ongeveer zelfde postuur als ik dat je hetb ij haar pas met 25 weken begon te zien.. Hoop toch zelf wel iets eerder hihi Gister een verjaardag gehad, en die oude klasgenoot was er dus ook.. Zij heeft een kleintje van nu een week of 6.. Dus heb heerlijk mogen babyknuffelen
Haha Lente! Tis ook al een tijdje terug Ja, nadat ik stopte met de pil was het wel beter, behalve vlak voor m'n ongi maar dat schijnt ook normaal te zijn. Nu lijkt het gewoon of mn darmen echt extreem reageren op de hormonen. Maandag maar even een afspraak maken met de huisarts. @Mams: Tjsa.. ik zit dus ook met dat probleem, ben redelijk smal maar heb wel grote borsten dus mijn maat hangt er ook bijna nooit tussen... moet altijd bestellen! Ahhh wat lief van je mannetje! Geniet ervan Hier verder weinig plannen behalve werken.. twee avonddiensten, blegh! Zo ongezellig! Nouja, fijn weekend allemaal!
Haaaa, goed om te zien dat er weinig gekletst is vandaag! Daar is het veel te mooi weer voor! Mannetje en ik hadden niet echt een vruchtbare dag maar het was wel gezellig. De vloerenzaak waar we heen gingen bestond niet meer??, en het inboedelhuis viel qua prijzen echt heel erg tegen. Wel mooie dingen hoor, maar ga beter op marktplaats kijken. Reden we net op de terugweg langs de Piekfijn Kringloopwinkel, staat er precies zo'n kast in de etalage als ik bij het inboedelhuis heb gezien! Ga maandag eens informeren wat hij bij hen kost! Verder dus eigenlijk niets gekocht... maarja, haha.
Goedemorgen, Ik kon niet meer slapen...als ik eenmaal heb geplast dan ben ik klaar wakker.Heeft dochterlief ook last van,ze is fijn aan het spelen op haar kamer. Gister een flinke relax dag gehad,eerst goed uitgerust in bed.Toen belde m`n moeder of we naar het bos kwamen (ze hebben daar een huisje)..En zo hebben we de rest van de middag in het bos gezeten,heerlijk.Kids konden lekker spelen,mams met de pootjes omhoog hihi Zussie,i love de kringloopwinkels haha.Eerst moest ik er niets van hebben,maar nu vind ik het zo leuk om af en toe te neuzen en dan vooral iets leuks te vinden Wat voor kast had je gezien? Ben erg benieuwd of het een schappenlijk prijsje is,maar schat zo van wel hihi Ik weet nog niet wat we vandaag gaan doen.Hebben iig een kinderverjaardag en de rest zien we wel.Wat is het weekend toch fijn!
Goedemorgen, oh, werd vanmorgen wakker van de kramp in mijn nek. AU! Nu lekker de katjes naar buiten gedaan en lekker met een kopje thee wakker worden. Gister een heerlijke dag genoten van het weer en wat klusjes in huis gedaan en vandaag weer zo´n dag. Ik hou er wel van
Mams, ik reed er in een flits voorbij dus weet niet zeker of het er zo een was... Maar dacht dat hij een beetje hierop leek: Marktplaats.nl > brocante legkast - Antiek en Kunst - Antiek | Meubels | Kasten Die hadden ze dus ook bij het inboedelhuis, en daar vroegen ze 650 euro! Ik wil hem dan natuurlijk verven, wit of licht grijs. Maar twijfel nog een beetje, want vind zo'n gewone dichte brocante kast met 2 deuren en een lade onderin ook erg leuk. We zien wel, als hij nou heel goedkoop is dan weet ik het wel! Vind hem ook wel leuk als kledingkast in de baby/kinderkamer anders! Verder word mijn lijf echt enorm door elkaar gerammeld. Zo ongi als ik nu ben lijkt echt op wat ik had voor ik met de pil begon (alleen nu met kunstmatige hormonen ) Had gisteravond echt ongi-buikpijn, grote stolsels en zegmaar als je opstaat dat je het voelt lopen. Heb ik niet meer gehad sinds ik gestopt ben met de pil. Hoop echt dat mijn lijf nu denkt 'O ja, zo was het', en nu eens wat gaat doen! Nu aankleden voor de kerk, en vanmiddag lekker in de tuin bij paps en mams!
Zussie, ik vind het zo fijn voor je dat je je lijf weer een beetje herkent zoals het was. Ik hoop dan ook heel erg voor je dat dit in deze lijn zo door zet en dat het daarna weer zijn eigen ritme op pakt. Meis, geniet van het weer vandaag en de groeten aan je ouders
Ik hoop het ook! Al vind ik op deze manier ongi zijn een stuk minder aangenaam, haha! Maarja, dat heb ik er dan maar voor over. Beetje shit trouwens... mannetje heeft ongeveer 3,5 jaar geleden een plekje huidkanker gehad op zijn gezicht... dat is toen verwijderd en hij is nu nog 5 jaar onder controle in het ziekenhuis. Paar maanden terug nog geweest. Maar nu kwam hij me gisteren weer een plekje laten zien, op zijn arm, wat er dus ook niet zo goed uit ziet. We kijken het even een weekje aan, anders maar weer een afspraak maken bij de dermatoloog. Vind het een beetje griezelig, omdat je deze vorm van huidkanker normaal alleen ziet bij 65+ers. En als hij het dan nu nog een keer krijgt dan ben ik gewoon bang dat hij een of ander vreemd gen bij zich draagt, of een vreemde celdeling heeft ofzo waardoor hij sneller kanker krijgt...