(Bijna)-klaar-voor-de-start-cluppie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hmm dat is idd niet fijn om te ontdekken. Wel goed dat hij zichzelf erop controleert. Ik hoop voor jullie dat het mee valt. Maar ik kan je gevoel voorstellen als het terug keert.

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ben je trouwens zenuwachtig voor morgen? Ben je er voor jezelf nu al helemaal uit?

3. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Gave kast zussie!! Zoiets maar dan meer in buffetkastvorm zoek ik binnenkort ook,voor onder ons afdak.Ik wil hem dan roze of turqoise maken (maar dan wel dat rauwe zeg maar,niet strak).
    Maar 650,- haha..die zijn gek,als het bij een gewone kringloop is dan schat ik zo rond de 80 euro.Ben benieuwd!

Je lijf is goed bezig nu,zou mooi zijn als het zo verder gaat.Spannend morgen,veel succes alvast!
    Nooit verkeerd toch om even langs de dermatoloog te gaan?Ik zou het gewoon doen,jezelf van alles in je hoofd halen is toch ook niets.

Vanmorgen ben ik al op verjaardagsvisite geweest met de kindjes,was gezellig.Lekker buiten gezeten,super weertje.
    Nu ff chillen en ondertussen wat dingetjes doen,heerlijk.

4. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nou ben benieuwd mams! 80 euro klinkt goed! Het is een gewone kringloop ja! Van de gemeente Rotterdam!
    Ik sta morgen om 13.00 uur voor de deur! (dan gaat hij open!)
    We zijn net na de kerk weer langs gereden, en het is echt een hele gave kast! Hij lijkt heel erg op die van marktplaats!
    Mannetje vond hem gelukkig ook heel mooi ('dat is hem he?' zei hij :p lief he?)
    Ik wil de buitenkant dan grijs of wit doen, en de binnenkant een leuke kleur of een leuk behangetje...
    Oeh kijk er helemaal naar uit!
    Als maar niet iemand me voor is geweest en hij al gereserveerd is ofzo!
    Hij is ook heel goed voor ons nieuwe huis. Want zo groot is de woonkamer niet, en deze kast is niet zo breed en vrij fijntjes om te zien.

Ben trouwens niet zenuwachtig voor morgen!
    Ben er helemaal uit voor mezelf. Wil alleen even overleggen of ik volgende keer niet een wat kortere kuur progesteron kan nemen want begon nu al te bloeden toen het nog niet moest en loop nu echt bijna leeg. Das ook weer een beetje overdreven :p

Ga zo lekker naar mijn ouders, daar in de tuin in het zonnetje zitten. Mannetje is vrij sjacho ineens, hij zal wel honger hebben ofzo :p
    Zie hem wel verschijnen eind van de middag!

5. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
  6. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Wij hadden net heerlijk een stuk gefietst. 20km is om voordat je er erg in hebt. Lekker langs het water en over de dijk, heerlijk. Thuis lekker met een ijsje en de katjes in de tuin. Echt, als ik zulke dagen heb dan voel ik me zo gelukkig. Wat kan het leven toch mooi zijn!

7. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Lekker he Lente ;)

Wij gaan zo eten bij de oma van mn vriend... Ben k er toch nog ff uit... Zit vandaag een beetje thuis vast ivm urine onderzoek.. Kga nie zo'n fles meeslepen ergens heen :p

8. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hey girls!

Zo te horen gaat alles hier prima op de zonnige zondagmidag:D ik heb weer een behoorlijk klusweekend achter de rug. Gisteren de vloer gelegd in de keuken en vandaag gevoegd:D wordt echt super mooi! He is hier wel een grote teringzooi, maar goed, nog even en dan is dat ook weg. Ga morgen alvast beginnen:)

Zussie, wel goed dat je vriend zochzelf daarop controleert! Naar de dermatoloog gaan is dan geen verkeerd idee. Morgen is het alweer 3 oktober, de tijd gaat snel. Morgen alweer je gesprek en binnen no time heb je de sleutel van jullie mooie nieuwe huis! Mooie kast ook!

Noosa, haha je typt helemaal niet vervelend! Meende alleen dat je uit Brabant komt, door bepaalde woorden die je typte;) Maar ik had het mis dus:p in ons vorige topic verraadde ik mezelf in het begin al als Brabander door het woordje 'kei' te gebruiken;)

Hmm, de rest ben ik vergeten. Is toch lastiger op de Ipad om alles makelijk terug te lezen, met de laptop is toch fijner:p

Ga nu de vloer nog maar eens dweilen (krijg elke keer zo'n cementsluier, dus moet de vloer vandaag waarschijnlijk nog 3 x dweilen).. Misschien tot vanavond en anders tot morgen!

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Dreamer waarom heb je een urine onderzoek? Misschien dat je het al had getikt maar dan heb ik het even niet gelezen.

Dames kom nouuuu er is studio sport en daar is niks aan. Buiten is het ook niet lekker meer dus kruip maar lekker achter je computertje!

10. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha Lente ben je hier helemaal alleen? Het is echt rustig.. Buiten koelt het inderdaad snel af als de zon weg is.. Ben inmiddels ook met mn boek naar binnen verhuisd. Het kan dus zijn dat ik vanavond maar amper reageer;) als ik eenmaal in een boek zit...;)

11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Welk boek lees je? Is het vanmiddag allemaal nog gelukt met het dweilen van die sluier? Wat een troep is dat he, zelfs na een derde keer blijf je het zien.

12. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik lees Breaking Dawn, laatste deel van Twilight.. Met die sluier is het prima gelukt, viel me erg mee. Eerste keer dacht ik, dit gaat me echt nog 5x kosten.. Maar heb het nu in totaal 3x gedweild en alles is weg:D Dus valt mee.

En, is Studio Sport al afgelopen of heeft je mannetje de tv voor de hele avond geclaimd?;) die van mij gaat dalijk NCIS LA kijken, dus geem tv voor mij vanavond;)

13. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik weet niet wat hij van plan is. Ik wil zo eigenlijk sytycd kijken. Mannetje gaat dan op de computer dus ben hier dan ook weer weg. Ben ook een beetje gaar dus denk dat ik er optijd in lig.Veel plezier met je boek!

14. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Thnx meid! Fijne avond nog en tot morgen!

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Oh ik kom aanwaaien als iedereen weg gaat? :D

Niet veel gemist gelukkig , zou ook te gek zijn als we met dit weer de hele dag hier zaten :p alhoewel die warmte van mij niet meer hoeft nu,
    kan geen van mn korte broeken meer aan en rokjes wil ook niet meer lukken.
    jurkjes maatje 36 wil ook niet meer echt lukken :p

dus ben blij als het iets minder warm is.

yaar wat zijn jullie goed bezig in huis! benieuwd naar het resultaat van de keuken

Zussie, ik kwam laatst op marktplaats nog zo'n soort kast tegen,maar was onderin met 2 lades, gratis af te halen
    maar heb dus geen idee meer wat de omschrijving ofzo was, kwam erop toen ik naar bijzettafels zocht, die persoon had dus ook een kast staan. mocht ik het nog tegenkomen laat ik het weten

16. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
  17. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemorgen,..
    Lente, omdat ik nnu al een te hoge bloeddruk heb heb ik (later) in de zwangerschap meer risico op zwangerschapsvergiftiging.. Ze willen dus kijken of ik van mezelf al eiwit in mn urine heb voor het geval dat overe en paar weken ineens wel zo is ;) Dan kunnen ze dat linken of het meer wordt :)

18. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Hoihoi meiden,

Wij hebben gister ook heerlijk een eind gefietst, nog ff lekker op een terrasje gezeten. Heerlijk!
    Mooie kast Zussie, nu maar hopen dat niemand je voor is geweest! Veel sterkte vandaag met je gesprek! Wel fijn dat je er echt goed uit bent.

Mijn ongi heeft gister na bijna een week steeds bloederig slijm toch eindelijk doorgezet. :( Voordeel is wel dat ik dus nu weer een mooie korte cyclus had...

Heb je al een foto van je vloer Yaar?

Fijne werkdag allemaal!

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    zussie, Ben benieuwd of de kast er nog is voor jullie en hopelijk voor een leuke prijs!
    en sterkte met het gesprek vandaag, zijn nooit de leukste dingen maar wel fijn dat je lijf nu in ieder geval weer een beetje meewerkt en het goed lijkt te gaan!

Dreamer, ik zie aan je banner dat je de 12 weken grens voorbij bent :) hoe voel je je ?
    Ik had bij de intake ook een te hoge bloeddruk , bij de tweede afspraak was het gelukkig weer normaal.

20. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik zit ook alweer achter m`n laptoppie.Net was gevouwen en de ochtendklusjes.Moet nog wel even flink er doorheen poetsen,maar ben echt total loss.Gisteravond een flinke steek in m`n buik,vind dat altijd akelig.Nu weer zo`n spierpijn gevoel..Ben blij als het volgende week woensdag is,dan is het weer echo tijd.

Zussie,ben zo benieuwd wat ze voor de kast vragen.Kan zomaar ineens heel erg meevallen hihi .Hoelaat heb je de afspraak bij de gyn?

Dreamer,goed dat ze het even uitgebreid testen.Wanneer krijg je de uitslag ervan?

Yara,een dagje dweilen hihi..Ben heel benieuwd hoe het geworden is,foto`s zijn altijd welkom :D

Deel Deze Pagina