Ik heb om 15.10 de afspraak! Ga eerst even het huis aan kant maken, en dan voor de deur liggen bij de kringloop. Hopelijk is mannetje op tijd terug, dan kan hij mee om de kast te bekijken. Jullie maken me bang met al die buiksteken steeds! Maarja, als jullie het allemaal hebben zal het wel normaal zijn? Balen dreamer, dat je ongi bent geworden, maar wel fijn dat je weer een cyclus had van acceptabele lengte. Nu hopen dat het een keertje raak mag zijn! En andere dreamer, inderdaad goed dat ze dat in de gaten houden. Ben je nu van je pispot af of moet je nog een dagje?
Kom eerst ff mn gal spuwen hier, daarna ga ik gezellig doen en op iedereen reageren en een foto plaatsen. Ik ging net naar de Praxis om een emmer tegellijm, 2 pakken tegels en de tegelsnijder terug te brengen. Vrouwtje achter baloe neemt tegelsnijder terug ( was gehuurd), slaat de tegellijm aan en zegt dan: die tegels, had je die toen besteld? Dus ik: jup, we hadden wat ruim besteld omdat we niet precies wisten hoeveel we nodig hadden. Ohw, dan moet ik even gaan bellen. 5 minuten later komt er een kerel bij: ohw, die tegels kunnen we niet terugnemen, want die zijn op bestelling en hebben we dus niet in de winkel. Dus ik: dat ga je niet menen, dat hebben ze ons niet verteld, anders hadden we wel aan de vorige bewoners gevraagd wat de precieze oppervlakte is. Hij: en toch kan ik ze niet terugnemen, sorry mevrouw. V*RD*MME (sorry voor mijn gevloek)! Wordt me hier zo ff 60 euro door mn neus geboord en ik zit nu dus met twee pakken tegels die ik niet terug kan brengen, die hier alleen maar in de weg staan en waar ik dus niets mee kan! Kon echt wel janken, voor 60 euro kunnen wij de hele week eten.. Aargh!
Ooooooh balen Yaar! Dat is echt vervelend! Bij onze tegelhandel kon je de tegels op bestelling ook niet terugbrengen, maar dat hebben ze er bij gezegd, dat we beter iets minder konden nemen en nog bijbestellen dan andersom. Grrrr... Kun je niet een klachtenbrief schrijven, dat dat er niet bij vermeld is? Ben wel heel benieuwd naar je foto!
He Yaar dat is balen! Vind het ook raar, hadden ze moeten zeggen dat ze niet terug konden omdat ze die niet in de winkel verkopen. Je zou denken dat je ze gewoon kunt dichtbrengen en het filiaal kan die dingen dan toch heensturen naar waar ze vandaan komen als de pakken gewoon dicht zijn. Ik zou ook gewoon een klachtbrief naar het hoofdkantoor doen, met foto van de dichte pakken en de bestelbon/kassabon en dan vermelden dat het niet verteld is. Neem aan dat ze het dan toch wel zullen oplossen!
@yaar : Ruilen | Praxis - Praxis.nl Bij Praxis kun je je klusmaterialen ruim inkopen. Je kunt de artikelen die je over hebt namelijk binnen 30 dagen probleemloos terugbrengen. Je krijgt dan het volledige aankoopbedrag retour. Je moet bij teruggave wel de originele kassabon kunnen overhandigen. Deze retourservice van Praxis betekent voor jouw gemak. Zeker bij klussen waarbij je op voorhand moeilijk de benodigde hoeveelheid klusmaterialen kan bepalen. Je kunt dus gerust ruim inkopen. Daarmee bespaar je je de ergernis van het halverwege de klus tot de ontdekking komen dat je materialen tekort komt tadaa! staat ook nog eens niet op de site! dus ik zou het er zeker niet bij laten zitten
Ja, moet je wel even kijken of het ook niet duidelijk in de papieren staat. Heb net even op de site van de praxis gekeken, daar staat er in ieder geval niks over. Vind dat echt slordig, bij onze tegelhandel hebben ze het er echt nadrukkelijk bij gezegd dat je niet terug kunt brengen. Ik wil ook wel een brief voor je schrijven hoor, ik ben goed in hiaten zoeken in de kleine lettertjes, haha! Heb bijna 1000 euro terug gekregen van de ziektekostenverzekering voor iets wat eigenlijk niet vergoed werd maar wat ik vond dat het er niet duidelijk genoeg stond Ik had verwacht dat ze nog wel vragen gingen stellen, maar ze belden op: je hebt gelijk, we gaan het uitbetalen! Praxis is zo'n grote bouwmarkt, zou wel suf zijn als ze een heel groot probleem gaan maken van 60 euro en daarmee klanten kwijt raken...
Ja precies, als ze moeilijk gaan doen om die 60,- euro zou ik weer (heel beleefd..) duidelijk maken dat we in het vervolg wel naar de concurrent gaan. Met zoiets ben ik ook altijd heel stellig hoor, als het echt nergens staat vind ik gewoon dat ze het retour moeten nemen! Ben wel benieuwd naar hoe ze eruit zien
Zo, pff, wat een frustratie Dreamer08, fijn dat je ongi is doorgezet! Nu is je cyclus dan toch beduidend korter Zussie, ik hoop voor je dat je de kast tegen een schappelijke prijs mee kunt nemen! Een klachtenbrief schrijven, hmm, zou ik kunnen doen. (Heb echt nog nooit zoiets geschreven, iemand tips?) Zeeb, ze hebben het er inderdaad niet bijgezegd, anders had ik niet zoveel besteld. De pakken zijn gewoon dicht, maar ze nemen ze niet terug, omdat zij ze niet terug kunnen sturen naar waar ze vandaan komen. Is op zich wel logisch, maar ja, dat weet ik toch niet.. Wat lief dat jullie zo meedenken! Het is ook niet dat ik pinnig ben ofzo, maar vind 50 (was net een typfoutje) best veel geld, wat ik zei, kan ik een week van eten. Zussie, ik heb verder geen papieren gekregen, alleen een bestelbon en daar staan verder geen voorwaarden op ofzo, of dat je het niet kan ruilen. Heb alleen een kassabonnetje. Het is wel meer dan 30 dagen geleden, maar dat komt omdat we van te voren niet wisten dat de keuken pas zo laat zou komen. Maar daar zullen ze toch niet over vallen? Maar Zussie, als je je verveeld, van mij mag je, haha! Ik ben juist niet zo goed in die dingen schrijven. En bij deze, een foto van onze o-zo-mooie zelf gelegde vloer
yaar is wel heel mooi geworden zeg!! Ik zou die brief schrijven hoor, staat nergens op en is niet vermeld dus vind dat ze verplicht zijn het terug te nemen, desnoods in de vorm van een tegoedbon ( aangezien je over de 30 dagen zit, maarja lijkt me ook logisch als het om zoiets gaat met verbouwing/keuken ) wij hadden vorige week ook gedoe met bijpassend dressoir kastje van Leen Bakker, zat al paar dagen te wachten, waren ze vergeten de bestelling door te sturen naar het hoofdkantoor. Ze konden m wel opnieuw bestellen , dan was het er stukken sneller maar wel mijn aanbetaling kwijt. ja DOEI! mooi niet, hup opnieuw bestellen en niks aanbetaling kwijt, als het goed is krijg ik vandaag of morgen een telefoontje dat ie binnen is soms doen ze bij die bedrijven zo moeilijk. Lijk als het opengemaakt is snap ik het, of ergens duidelijk staat maar dat is niet het geval
Nou, ligt er netjes in hoor Yaar! Ben heel benieuwd als straks de keuken er in zit hoe het er allemaal uit ziet! Wat zal jij er van genieten! Ik zal straks wel even een briefje voor je maken, moet je zelf alleen even wat gegevens aanvullen dan. Nee heb je, ja kun je krijgen toch? Wordt dan wel nadat ik naar het ziekenhuis ben geweest! Ze hebben je andere spullen ook teruggenomen toch? Ondanks dat het meer dan 30 dagen geleden was? Ga nu even douchen enzo, en dan naar de kringloop, wiehoeoeoe!
Meiden, thnx! Ik ben er ook echt blij mee en trots op Vrijdag komt de foto van de complete nieuwe keuken Zussie, lief dat je dat wil doen! Ik vul die zelf wel aan dan die andere spullen waren wel binnen de 30 dagen, die had ik namelijk pas vorige week gekocht. Maar wat Zeeb zegt, het is gewoon nog dicht en het staat nergens dat je tegels niet terug kunt bregen. Nu achteraf ben ik ook nog allemaal dingen aan het bedenken die ik in de winkel had kunnen zeggen, maar ja, daar denk ik nu pas aan.. En ik hou niet zo van stennis schoppen in een winkel.. Maar vind wel dat ze het inderdaad netjes op moeten lossen, desnoods in de vorm van een tegoedbon inderdaad.. Aan de telefoon ben ik een stuk beter met zulk soort dingen Heb net mn aboo verlengd bij HI en heb geregeld dat ik mn nieuwe telefoon er gratis bij krijg (moest eigenlijk 55 euro bijbetalen) en mn Mediabox van UPC stoorde super erg bij opgenomen programma's, dus krijg meteen een nieuwe opgestuurd Nu kan ik alleen geen SYTYCD kijken vandaag Zussie, veel plezier bij de kringloop, en als je tussendoor niet terugkomt, veel succes in het ziekenhuis! En echt super lief dat je die brief wilt maken!
Ik ga poetsen, moet jammer genoeg ook gebeuren. Thnx voor de support meiden en ik kom tussendoor gewoon lekker meekletsen
No problem Yaar! Denk niet dat ik tussen de kringloop en het zkh nog thuis kom, dus zie jullie daarna wel. Hoop trouwens echt niet dat ik weer een inwendig onderzoek moet, want ik loop echt helemaal leeg die kuur was echt een beetje too much volgens mij. Maarja, dan is het iig allemaal eens even goed schoon daarbinnen. Hoop wel dat mijn hormonen in staat zijn dit bloeden op een gegeven moment weer te stoppen, want dit moet ik niet 3 maanden lang hebben want das niet zo best voor mijn Hb denk ik, haha! Ik heb SYTYCD ook gemist gisteren, en ik weiger er 99 cent voor te betalen aan RTL om het alsnog te kunnen zien. Gewoon omdat ik het te belachelijk voor woorden vind dat ze dat hebben ingevoerd, betalen voor uitzendinggemist. Bah, ik betaal al voor mijn digitenne!
Ik hoop het ook voor je! Lijkt me niet prettig als je op dit moment leegloopt. Weten ze daar bij het ziekenhuis wel dat je die Progesteron hebt gekregen? In ieder geval veel succes! Dat van RTL gemist vind ik ook echt belachelijk. Hebben ze ook maar bij een aantal programma's. Ik snap sowieso niet dat dat mag. Expeditie Robinson kan ik bijvoorbeeld wel gratis terugkijken.. En je betaald inderdaad al voor televisie en internet, waarom zou je dan nog extra moeten betalen..
Nee weten ze niet, heeft de huisarts op eigen houtje gedaan Maar hij zei: 'als de gyn er een probleem mee heeft, moet ze mij maar bellen!' Maar zij wilde het ook gaan doen dus denk dat het geen probleem is. En ben vorige keer helemaal binnenstebuiten gekeerd, dus denk niet dat inwendig onderzoek nu weer nodig is! Ja gelukkig is Expeditie wel gratis terug te zien. Vind het echt belachelijk.... gun het RTL ook niet dat ze daar extra geld aan verdienen, dus jammer dan, dan maar een weekje gemist!
Groot gelijk heeft die huisarts! Ben wel benieuwd wat hun reactie is, aangezien zij jou niet wilden helpen toen je belde dat je zo'n pijn had. En lijkt me ook niet dat je nu weer een inwendig onderzoek moet, dit is toch gewoon alleen een gesprek over jullie keuze? Ik gun het ze ook niet, maar van de andere kant, ik heb al twee weken gemist die heb ik dus opgenomen, maar is met al die haperingen niet echt leuk om terug te zien. En ik wil ze eigenlijk wel zien Dilemma, dilemma
Brief sturen naar UPC dat ze 2x 99 cent aan je over moeten maken omdat je nu terug moet kijken via rtlgemist, hahahahaaha! Dit is idd een gesprek, uitslag van het bloedprikken en kweken van vorige keer en bespreken wat we nu gaan doen. Maar je weet natuurlijk niet wat er uit de onderzoeken is gekomen en of ze dan weer moeten kijken. Naja we zien wel... Ik voel me net een oud wijf... kan wel super-superplus-tampons gaan kopen bij de etos en volgens mij red ik het dan nog maar een uurtje of 2, haha! Nouja... Crisis weer net, kon natuurlijk mijn ponsplaatje weer nergens vinden. Maar heb hem!
Hmpf, we blijven aan de gang. Waar we de keuken eruit gehaald hebben, is de grond zo'n 10 centimeter lager dan waar de vloer ligt. De keuken stond dus eigenlijk op houten blokjes. Ze zijn net de keuken af komen leveren, zegtie: Ja, je moet nog wel even dat gat dichtstorten. Aargh! Waarom zegt niemand zulke dingen van te voren! Klusbedrijf heeft dat gat ook gezien, waarom hebben ze daar niets van gezegd! Ik word hier zo schijtziek van af en toe. Maar ik ga nu dus maar naar de FORMIDO (verdom het om naar de praxis te gaan) om betonmortel te halen. Maar, de keuken is nu wel geleverd Zussie, nou ben wel benieuwd naar alle uitslagen hoor, tot straks! (neem aan dat je al op kastjacht bent) Whaha een brief sturen aan UPC Nou weetje, voor die 2 euro vind ik dat wel ver gaan Ben al bijna 2 euro kwijt aan postzegel Nee, dat vind ik nog niet zo erg. Baal wel echt van die tegels. Maar ik ben dus ff weg, tot straks!
Yara,wat een prutbedrijf die Praxis.Daar zou ik ook niet tegen kunnen nee,sukkeltjes.Goed idee om een klachtenbrief te schrijven. Betalen op rtlgemist?Sommige programma`s idd...vind het maar bizar.. Zussie,en en ??? Heb je de kast?? Vast wel Irri die heftige ongì`s he...weet je wat fijn spul is.Floradix,kan je halen bij de reformwinkel.Krijg je een beetje extra power van bij zoveel bloedverlies.En ik pas m`n menu altijd aan,net ff wat extra dingen eten waar je van aansterkt. Zeeb,morgen de geslachtsbepaling?Ik hoop dat de beeb even duidelijk laat zien hoe de stand van zaken is Zoon is al uit school..hij had vandaag in zijn broek geplast op school Ik vroeg hem hoe dat kwam...juf was een verhaal aan het vertellen en hij wou niet storen om te vragen of hij naar de wc toe mocht.Niet zo`n handige actie van mannetje...en al met al erg vervelend. Ik ben vanmorgen ff gaan liggen,maar kon niet slapen.Ben echt zo moe,husband zegt dat ik dat bij dochter en zoon ook zo erg had.Ik weet wel dat ik toen ook erg moe was,maar zo extreem kan ik me niet meer herinneren.