Hey Mams! Ja echt he! Ben net ook gewoon naar de Formido gegaan Ze kunnen me wat. He, het zit je ook niet mee he meid. Je zoon bedoelde het waarschijnlijk lief, maar was dus niet zo handig. Vervelend dat je zo moe bent! Doe het wel rustig aan he, en luister goed naar je eigen lichaam! Misschien heb je anders nog ijzertekort ofzo? Misschien bij de dietiste of bij de gyn toch eens je bloedwaardes laten checken. Dikke knuffel!
Die praxis kon van mij ook de pot op haha ..Groot gelijk dat je naar een ander bent gegaan Toevallig moet ik deze week voor een uitgebreid bloedonderzoek naar het ziekenhuis (volgende week afspraak internist..voor grote apk zeg maar )....Mag tegelijk het bloedonderzoek doen voor de gyn,heb ik dat ook meteen gehad Volgende week daar de uitslagen van..dan weet ik meer.Maar denk dat het vooral van het zwanger zijn komt...wat ik me herinner van zoon en dochter werd dat na de eerste 3 maanden minder.Daar ga ik voor
Nou... De kast zag er van dichtbij vrij gammel uit deurtjes hingen scheef en volgens mij zat er houtworm in want zag allemaal kleine gaatjes. Helaas. Mannetje was er ook niet van overtuigd... De man die over de kast ging was ook niet aanwezig, dus moesten we morgen maar bellen... MAAR..... We hebben een rondje gedaan door de rest van de winkel, en uiteindelijk wel een andere kast gekocht! Een servieskast met 2 deurtjes.... En is maar 35 cm diep, dus kan prima in de keuken! En extra leuk om aan de binnenkant te behangen/verven omdat er in de deurtjes dus veel glas zit! Dus misschien na het ziekenhuis straks maar even naar de bouwmarkt om vast leuke behangetjes en verfjes te kijken, hahaha! Ik heb een fotootje op mijn telefoon, even kijken of ik het snoertje kan vinden... Nu moeten we wel nog een andere keer op jacht naar een kast voor de tv... maar ach...
Mams, even afwachten dan, maar als ik je zo hoor herken je het toch wel. Nog een paar weken, dan zou het over moeten zijn Zussie, jammer van die kast meid! Maar wel leuk dat je een ander mooi kastje hebt gevonden! Mijn dag is zowaar ineens weer goed, kreeg zojuist een telefoontje van het sportcentrum waar ik fitness, dat mijn kaartje (in de zomer kon je stempels sparen en dan inleveren) uit ruim 800 kaartjes uitgeloot is en dat ik een volledig weekend in Egmond aan Zee heb gewonnen Ga die bon nu meteen ff ophalen, tot zo meiden!
Aaaah gelukt... Beetje jullie verbeelding gebruiken dus he... Hij wordt dan wit (denk ik) met of een leuke kleur binnenkant, of een leuk behangetje aan de binnenkant...
Oooooh Yaar! Wat leuk zeg! Gefeliciteerd meid! En idd mams.... kan natuurlijk heel goed dat het met de zwangerschap te maken heeft. Maar gewoon proberen veel rust te nemen, je lichaam zal het wel nodig hebben!
Yara,waw wat cool!!! En wat komt dat even heerlijk uit voor jullie na al dat klussen,top timing hihi Zussie,ik vind hem kei mooi!Met behangetje erin helemaal,super leuk Ik zie hem al gepimpt en wel voor we,wordt vast prachtig! Zoon wil even tv kijken,ik vind het wel goed.Straks mag hij z`n energie weer kwijt bij de gymles.Ik ga gezellig meedoen,even chillen Dochter gaat zo na school gelijk met d`r vriendinnetje mee,komt vandaag eigenlijk wel goed uit Tot laters!
Thnx meiden! Ben em net op wezen halen, moesten ze ook nog een foto maken voor in de krant.. Pff, ik hou niet van in de krant staan Twee overnachtingen met ontbijt en 1x diner in Egmond aan zee Kan em tot 15-10-2012 gebruiken. Hebben nog een hotelbon van mn schoonmoeder gekregen en die moeten we voor december dit jaar gebruiken, dus dat zullen we maar eerst doen Ik denk dat we deze bon gebruiken als ' huwelijksreis', aangezien we geen geld hebben om echt op vakantie te gaan. Zussie, die kast is echt gaaf! Net als Mams zie ik het al helemaal voor me hoe die gaat worden! Mams, chill ze! Tot straks!
Zo meiden... Had om 15.10 uur een afspraak en was om 16.10 uur aan de beurt... Hebben daar gewoon een uur zitten wachten... pfff... Ben eigenlijk niet veel wijzer geworden. Alle onderzoeken waren verder goed. Het blijft dus bij PCOS. Huisarts had al progesteron gegeven dus dat hoefde zij niet meer te doen. Nu hebben we begin januari een afspraak staan en dan gaan we beginnen met vruchtbaarheidsbehandelingen.... Dat betekent de eerste keer ongeveer 4 keer in 1 week een echo! Zie er nu al tegenop, hoe moet ik dat met mijn werk gaan regelen? Naja zien we tegen die tijd wel. Als er de 1e keer maar 1 eitje rijpt mag ik daarna gewoon clomid blijven gebruiken zonder controles... En als ik weer tussentijds bloedverlies krijg moet ik terugkomen.
Nu is toch mijn telefoon aangesloten had aan de computer... Kan ik gelijk een fotootje laten zien van de badkamertegels. Die steentjes komen in de douchehoek, die taupekleurige tegel op de vloer. En dan de rest van de muren wordt mat wit. Ik kan echt niet wachten tot we kunnen beginnen met al die ongein, haha!
@Yaar, is dat sporten toch nog ergens goed voor ! ( Buiten het feit dat het gezond is natuurlijk, maar ik en sporten is geen combi ) @Trotsemams, Jaa morgen om 20.30 de geslachtsbepaling! Ga naar First Sight in Uden Chil ze @Zussie, wat leuk dat je wel een andere kast gevonden hebt! Vind m supper, Ik zou gaan voor wit met een leuk behangetje ( bloem motiefje ofzo ) - Fijn dat de onderzoeken verder goed waren, maar inderdaad dan niets nieuws eigenlijk. maar misschien ook fijn ? Niet nog meer dingen die er ineens bijkomen. Nu is het wel duidelijk en mocht het in januari nog niet raak zijn weet je ook wat er dan aan komt.
Nee rechthoekig.... 60 breed en 30 hoog geloof ik! En dan niet met afgeronde hoeken maar heel strak, zodat je bijna geen voegen ziet... En idd wel fijn dat verder alles goed is... Maja... je word er zo ongeduldig van joh... Ik wou dat ik wist dat 3 maanden ook 3 rondes en 3 kansen betekent.... maar dat is gewoon niet zo.
Mooie tegelvloer Zussie. Wij hebben ook deze natuurlijke look maar dan de douche hoek met mozaiek natuursteen. De andere vloertegels zijn bij ons ook natuursteen maar dan een groter maatje. Die kast is ook mooi. Wit aan de buitenkant en zacht grijs aan de binnenkant vind ik ook altijd heel mooi! Yaar groot gelijk dat je terug gaat met die tegels! Mams, als je steeds zo moe bent en je kunt het je niet herinneren van je vorige zwangerschappen kun je misschien kijken of je niet een te kort ijzer hebt. dit ook ivm het afvallen. Misschien heb ej een tekort en voel je je daarom zo suf. Echt, mijn buik lijkt vandaag wel een ballon. Ontzettend opgezet. Snap niet hoe het kan. hoop dat als ik naar de wc ben geweest, dat het dan over is. Dit voelt irritant. Verder een heerlijke dag gehad. Morgen weer een ouder gesprek. Ze wilde graag weten hoe het tot nu toe gaat. Echt, als idt het hele jaar door gaat heb ik niks aan de contactavonden haha die heb ik dan al gehad.
He meiden! @Yara: meid wat een gel*l bij de praxis! Belachelijk! Hoop dat Zussie's brief wat uithaalt Maar wat een mooie tegelvloer! Ben heel benieuwd hoe het eruit ziet met keuken erin! En wat onwijs leuk dat je die prijs hebt gewonnen. Superhandig idd.. mooie huwelijksreis hihi! @Mams: balen he die vermoeidheid.. ik kan ook de hele dag slapen als het moet.. @Zussie: leuke kast hebben jullie op de kop getikt! Met een beetje fantasie ziet ie er al geweldig uit Jammer dat je niet veel wijzer bent geworden bij de gyn. Zou me idd nu niet al teveel druk maken om die echo's, denk dat je daar gerust goede afspraken over kunt maken tegen die tijd. Mooie tegels hebben jullie uitgezocht! Nou ik moet ff m'n rotgevoel wegtypen hoor.. de buikkrampen worden niet echt minder, van het weekend kon ik niet werken en ben naar de huisartsenpost geweest. Dokter zei wat ik vermoedde: obstipatie. Dus nu aan de laxeer-drankjes maar het werkt nog niet echt. Tenminste, wel resultaat maar de kramp blijft komen en is echt vreselijk. Ik hou het gewoon niet uit dan.. ben echt al een paar keer in janken uitgebarsten en voel me nu moe en futloos.. leef echt tussen de aanvallen door zegmaar Wordt echt een beetje ongelukkig van al die pijn. Morgen maar weer naar de huisarts, er moet toch iets zijn waardoor de pijn minder wordt? Daarnaast heb ik nu na het vrijen ineens een beetje roze-verlies.. hoop maar dat alles goed gaat met beebje.
ah babsies wat vervelend dat je er nog steeds last van hebt! dat is inderdaad geen doen steeds erge krampen. wat bloed verlies kan volgens mij op zich geen kwaad als het alleen na het vrijen is, alles is wat beter doorbloed daar natuurlijk
Zussie, jammer meis, dat je niet echt iets wijzer bent geworden.. Hen je het nog gehad over een lichtere kuur? Omdat je nu zo heftig ongi bent? Zuur dat je een uur hebt moeten wachten! Maar je weet nu gelukkig wel wat je te wachten staat en inderdaad geen rare dingen meer erbij. Super, die badkamertegels! Echt helemaal mijn ding! Jammer dat we de badkamer niet hoefden te vervangen Lente, hmm, misschien toch een goed teken, dat opgezette gevoel? Wanneer ga je testen? haha zo schiet het inderdaad niet op, met al die gesprekken.. Babs, ik ben ook erg benieuwd hoe het gaat worden! Foto komt vrijdag Jeej, heftig meid! Lijkt me wel dat ze iets moeten kunnen doen aan die pijn! Anders misschien de VK bellen, misschien kunnen ze toch al wel iets zien op een echo ofzo. Maar zoveel pijn hebben is inderdaad niet goed. Hoop dat de laxeermiddeltjes je alsnog gaan helpen! Dikke knuffel! Hier staat nu de hele woonkamer vol keuken mannetje heeft net het gat nog dichtgegooid met beton, dus als het goed is komen er nu geen onverwachte dingen meer. Woensdagavond nog texen en dan kan donderdag de keuken erin. Vriend was trouwens ook helemaal gefrustreerd over het praxis gedoe, dus ben benieuwd of zo'n brief wat uit gaat halen. Ik hoop het!
ohh nee! zou ik nog maken he ben zo blij dat alles klaar is, geniet er heerlijk van en dan niet met jullie delen zal morgenmiddag eens fotos maken lente is lees testen nog 5 dagen zie ik op je banner, goed geklust deze maand of heb je er geen gevoel over of het wel of niet raak kan zijn
Haha Zeeb, loop je al dagen over dat je foto's wilt plaatsen, maar dat het maar niet af is, en nu is het af en dan vergeet je zomaar foto's te plaatsen! Tsss... Nou, ik verdiep me ff in mn boek, ik spiek hier tussendoor wel