Ja gisteren was super gezellig. Mannetje had een ontbijtje voor me gemaakt, en we zijn dan lekker op badkamerjacht geweest. Haha, hadden we allebei zin in! En 's avonds lekker uit eten! Heb deze week al 2 keer carpaccio op lange cyclussen betekenen ook maar eens in de 2 maanden ongesteld, dus ik moet er gebruik van maken, haha! Ik moet zo werken! Niet zo veel zin in... maarja. Het hoort er bij! Donderdag ben ik weer lekker vrij
Mooi dat je het gezellig hebt gehad! Hihi, van profiteren inderdaad, carpaccio is mega lekker Hmm, ik ben ook weer aan het werk.. Het hoort er inderdaad bij, maar zou het liever niet doen Krijg net een vacature doorgestuurd, voor een 1 jaar (is ook niet langer) als regiofunctionaris, maar ik ben aan het twijfelen of ik erop ga solliciteren.. Van de andere kant denk ik, solliciteren kan altijd, kan altijd nog nee zeggen Jij hebt alweer vlug weekend zo
Precies.... gewoon solliciteren, je kunt inderdaad altijd nog nee zeggen en je moet toch eerst kijken of het wel echt wat voor je is en of het klikt met die mensen! En vacatures voor een jaar.... ze weten toch nooit hoe het over een jaar is. Misschien is er dan wel weer iemand weg ofzo en kun je toch blijven. Maarja, op een gegeven moment ben je de tijdelijke vacatures ook wel zat en wil je ook gewoon wat meer zekerheid... Ik heb echt leuk werk hoor, en leuke collega's, en als ik er eenmaal ben gaat het ook altijd wel. Maar moet mezelf altijd even opdraaien om te gaan, haha. Ik heb niet meteen weekend hoor, heb vrijdag ook nog een avonddienst!
Hmm, deze functie is echt maar voor een jaar. Deze functie bestaat namelijk niet, en zetten ze nu op om die persoon wat zaken op orde te laten stellen. Daar wordt nu ook subsidie voor aangevraagd en als die niet verstrekt wordt, gaat de vacature sowieso niet door Maar zekerheid verwacht ik in de eerstkomende jaren echt nog niet.. Ik werk in gemeenteland, en door de bezuinigingen moeten er alleen maar mensen uit, in plaats van dat er mensen aangenomen worden. Ik heb ook super leuk werk en gezellige collega's, en heb het eigenlijk ook veels te druk, maar kan het nooit laten tussendoor hier te spieken Ohw oke, dan neem ik mn woorden terug Pff, zo voor de vakantie zijn het toch maar lange weken..
Hmm ok... Als verpleegkundige heb je wat dat betreft een luxepositie, daar staan ze om te springen! Maar een nieuwe baan moeten zoeken geeft toch ook best wel wat stress enzo vind ik, ben blij dat ik dat niet elk jaar hoef! Ben vorig jaar twee keer van baan gewisseld, vind dat wel intensief hoor! Maar nu ga ik werken! Tot later meiden! Fijne dag!
Heb jij ff geluk met jou baan ach, in mijn werkveld is er ook genoeg werk (ben officieel maatschappelijk werker), alleen ik ben afgestudeerd richting re-integratie, dus daarom wil ik dat graag doen. Maar als ik niks kan vinden ga ik gewoon breder zoeken Ikwil het liefst ook niet wisselen. Je hebt van die mensen die dat echt geweldig vinden, jobhoppen, maar voor mij is dat niks. Als ik eenmaal op mijn plekje zit, wil ik daar het liefst blijven zitten Maar het kan natuurlijk nog steeds zo zijn dat mijn contract gewoon verlengd wordt in december Werkze meid, tot snel!
Zo wat kletsen jullie lekker door. Ik ben ook weer terug van een koppie doen bij mijn vriendin. was gezellig. Zij is ook bezig voor de 2e en het zou erg leuk zijn als we gelijk op gaan. Ze heeft ook dezelfde opleiding als ik gehad alleen heeft zij hem dit jaar afgerond. Ik zou willen dat ik dat ook had haha We gaan straks ff lekker naar de stad, mijn mannetje en ik. We hebben nog een bon voor een high tea en gaan ff lekker gezellig samen zijn. Ik hou er wel van als we samen vrij zijn. Ik heb vandaag echt zo´n vakantie gevoel terwijl ik morgen gewoon weer aan de bak moet haha Gezellig dat we de volgende ronde allemaal een beetje gelijk op lopen. Yara, ik voel wel dat mijn buik wat meer is opgezet en een vol gevoel. Ik zit nu op dag 29 en denk zomaar dat het eerder komt dan die dag 34. Ik zie het wel. Ik ben voorbereid haha
Hey meis! Mooi dat het leuk was bij je vriendin Heb je de knoop nu een beetje door kunnen hakken voor jezelf? Hihi, fijn he, zo'n vakantiegevoel fijn dat je mannetje ook vrij was vandaag Ff afwachten wanneer het komt he.. Ik heb alweer last van gevoelige (.)(.).. Heb ik gewoon met de pil he Hoop niet dat dat erger wordt zonder pil
Ik ben weer terug van de internist.Een hoop besproken...M`n suiker is super goed! Zit qua waardes gewoon perfect,dit was een paar maanden terug nog wel anders. Ik ben blij dat die waardes goed zijn,dat zegt iig dat ik heel anders (positiever) met eten bezig ben.Met mijn oude eetpatroon had ik dit niet voor elkaar gekregen. Dat de kilo`s maar niet weggaan is idd wazig.Internist wil over een paar weken m`n bloed uitgebreid onderzoeken.Ik verwacht er niets uit,vorig jaar sept was alles nog oke.Zou toch raar zijn als het nu ineens niet oke is. Bloeddruk was keurig (en dat met halve medicatie haha).En heb nu een recept voor veilige medicatie tijdens zwangerschap. Moest nog wel een oogonderzoek doen voor ik zwanger zou worden en omdat er een hele kleine kans is dat ik nu zwanger ben krijg ik dat onderzoek vanmiddag.Ben iig blij dat alles gecheckt wordt. M`n ei is denk ik dit weekend geweest.Hoop op tijd ongi te worden en dan gaan we er de volgende ronde gewoon voor Eigenlijk had ik dat besluit al genomen,maar voor m`n gevoel wou ik nog afwachten wat de internist zei. Ik weet dat ik veel te zwaar ben,maar alles wijst er verder op dat ik goed gezond ben.Toch kunnen die 2 gedachtes niet helemaal samen,daardoor toch af en toe die twijfel.
Mams; Wat fijn meid, dat je suikers en bloeddruk goed is! Toch fijn dat de internist nog even extra wil onderzoeken, om alles uit te sluiten.. En die kilo's gaan er tijdens het zwanger worden ook nog wel af hoor.. Het zou zo jammer zijn als je nu je kinderwens uitstelt, en dat het dan langer duurt voordat je zwanger bent. Nu kun je toch ook nog blijven dieëten? MissCK; inderdaad een spannende maand meid, ik weet precies wat je bedoelt
vind het vooral spannend omdat ik 5 jaar geleden op doktersadvies gestopt ben met de pil. en toen één jaar lang niet ongesteld ben geworden.
Hmm snap ik.. heb je PCO? Of hebben ze een reden kunnen achterhalen waarom je een jaar lang niet ongesteld werd? Heftig zeg!
Nee. Toen was ik 17, dus er ook nog niet zo mee bezig. Toen uiteindelijk eruit kwam dat mijn klachten niet door de pil kwamen ben ik weer begonnen en werd ik weer ongesteld door de pil. Dus weet nog niet echt wat ik daarvan moet denken. Daarom vind ik het ook zo spannend.
Hmm snap ik.. Maar dat je met de pil wel weer ongesteld werd zegt niks he? Met de pil krijg je eigenlijk een nep ongesteldheid. Dus eigenlijk ben ik bijvoorbeeld al 7 jaar (sinds pilgebruik) niet meer 'echt' ongesteld.. Met pil wordt je in principe (uitzonderingen daargelaten) altijd gewoon ongesteld.. Maar hoop echt voor je dat het nu wel gewoon goed gaat en je gewoon een nette cyclus krijgt.. Daar ben ik bij mezelf ook wel bang voor hoor, dat mijn cyclus niet spoort.. Voor de pil was ik volgens mij best onregelmatig..
Vind het wel eng als ik erover nadenk. Jaar lang niet ongesteld worden tijdens pilstop is volgens mij niet normaal
Uhm, nee dat hoort inderdaad niet helemaal, maar misschien is je cyclus weer positief gestimuleerd en gaat het nu wel goed.. Kunt niets anders doen dan wachten denk ik..
Ben nog een beetje een leek op het 'zwanger worden' gebied. Maar het is toch zo als je bijvoorbeeld een jaar lang niet ongesteld wordt je ook 0,0% kans hebt om zwanger te zijn?
Ben ik helemaal met je eens Yara.Hiervoor vond ik alleen dat ik het wel een kans moest geven om uberhaupt af te kunnen vallen.Die kans geef ik het nu alweer bijna 3 maanden.Met positief resultaat in de suikerwaardes,maar niet in de weegschaal.Ik ga niet wachten tot ik een ons weeg tot het zover is (lekker zinnetje haha). M`n ei is net geweest of mss zit ik er wel naast en komt ie vandaag pas.Soms lastig dat je moet wachten met klussen tot de kids in bed liggen haha Foto van m`n ogen viel reuze mee,voorheen moesten je ogen eerst gedruppeld worden.Nu hebben ze pas nieuwe apparatuur en konden ze het zonder druppels proberen.Ikke blij Missck,dat is idd heel spannend voor je.Heb je een vermoeden waarom je toendertijd een jaar lang niet ongi werd? Hoop voor je dat het nu iig goed op gang gaat komen!