(Bijna)-klaar-voor-de-start-cluppie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    We hebben om de dag geklust in de vruchtbare periode tot gister. Ik snap alleen niet dat ik nog steeds licht slijm heb. Heb ik normaal niet en dat opgeblazen gevoel. Maar goed, dat zal morgen wel over zijn. Ik zie dat niet al een begin van een zwangerschap. Volgens mij hoort het verschijnsel opgeblazen gevoel daar niet bij ;)
    Zaterdag zit ik op mijn nod dag. Ik krijg die dag mijn nichtje voor een dag en een nachtje dus ik denk dat ik er die dagen niet eens aan denk/aan toe kom. Misschien dat ik wel test maar ik denk het niet.

Yaar fijn he dat elk klusje weer wat nieuws mee brengt. Denk je klaar te zijn komt er opeens weer wat bij kijken waar je geen weet van had of geen rekening mee hield. Dat hadden wij ook een keer zo. We hebben spagtelputz op de muren en dachten dat we alles klaar hadden zodat de volgende dag de stucer het erop kon smeren en wij die avond te borrel konden op de kermis. Maar nee, opeens moest er nog wat voor gesmeert worden dus hup, daar stonden we die avond dat we eigenlijk vrij hadden gepland.

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Zeeb...spannend hoor morgen, zul je nu eindelijk achter de ware aard van je kindje komen? Na al die weken goed te weten volhouden om het geheim te houden hoop ik voor jullie dat jullie beeb er morgen goed voor ligt! Veel kijk plezier alvast!

3. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Zo girls....
    We hebben de bouwmarkt even onveilig gemaakt...
    Maar alleen nog maar witte verf gekocht voor de buitenkant hoor.

Grijs vind ik idd ook mooi aan de binnenkant Lente. Maar
    aangezien de muur groen wordt, en de vloer waar hij op komt zwart/wit geblokt is vind ik dat misschien een beetje gek....
    Oeoeoeh die opgeblazen buik, spannend! Ben benieuwd! Wanneer ga je testen? Ben je nog niet nieuwsgierig?

Babs, vervelend meis, die krampen. Ik hoop dat ze ook snel een BBZ uit kunnen sluiten. Als je nu wel ontlasting hebt zou je toch zeggen dat het op een gegeven moment niet meer van de obstipatie kan komen...
    Bloed na het vrijen is op zich helemaal niet gek als je zwanger bent, je baarmoedermond is dan gevoeliger en beter doorbloed, waardoor je sneller een vaatje hebt dat knapt...

Yaar, ik heb nog geen brief hoor!
    Komt morgen wel dan ;)

Zeeb, ben ook heel benieuwd naar je foto's!

4. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    zo oeeeh is het denk ik niet zussie. Ik ging (jajaja ik kon mezelf even niet remmen:)) even kijken naar symptomen.
    Hieronder de 10 meest voorkomende kenmerken in het begin van een zwangerschap
    Uitblijven menstruatie
    Grotere en gevoeligere borsten
    Vermoeidheid
    Last van misselijkheid en eventueel braken
    Last van de hormoonhuishouding, schommelend humeur
    Duizeligheid
    Veel plassen
    Meer vaginale afscheiding
    Voorkeur of afkeer voor bepaald eten/drinken
    Constipatie
    Dan heb ik alleen last van (soms duizeligheid) meer vaginale afscheiding en trek in ben en jerry's ijs:D Misschien dat dat opgezette gevoel door obstipatie komt maar hmm, had daar met de pil altijd last van alleen de laatste tijd niet. Ach weet je, je kunt overal wat achter zoeken. Ik wacht het wel af komende week. Ik denk dat dat opgeblazen gevoel morgen weg is en dan heb ik weer helemaal nergens last van als vanouds haha

5. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha ja, je zal de tijd toch uit moeten zitten Lente...
    Maar ik ben toch te ongeduldig... ik zou echt 4 dagen voor NOD testen, haha!

6. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    tja ik vind het zonde om mijn hoofd op hol te brengen. Ik moet zeggen dat hij nu lichtelijk op hol is maar ik voel verder niks geks dus het zal wel niks betekenen. Ik denk dan ook dat het deze ronde niet raak is ook al hebben we nog zo hard geklust. Het zou dan helemaal precies volgens de planning gaan en dat gaat natuurlijk niet in het echt. dat kan alleen in mijn hoofd;)

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik bedenk me net dat het misschien ook best mooi is om die kast zwart te maken....

8. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik hou meer van wit. Op zwart zie je echt al het stof. Ik heb een zwarte kast van ikea op onze slaapkamer, echt, die had ik graag in een andere kleur willen hebben achteraf.

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik hou meer van wit of hout. Op zwart zie je echt al het stof. Ik heb een zwarte kast van ikea op onze slaapkamer, echt, die had ik graag in een andere kleur willen hebben achteraf.

10. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zussie, maakt niet uit hoor meis, morgen is ook prima! Ik vind grijs voor de binnenkant ook mooi! Maar je moet inderdaad wel ff kijken of dat bij de rest past.

Lente, is toch wel spannend hoor, vind het knap dat je het zo van je af kunt zetten!

11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hmm, ging even iets mis haha. Ik liep ff vast en bericht staat er ook 2 keer. Vreemd. nu doet alles het weer gewoon.

Yaar, het is nog geen weekend ;) Ik denk dat ik nog niet test omdat ik het nog nooit eerder heb gedaan. Denk dat daarom de drang ook niet zo groot is en ik wil denk ik eerst een paar dagen over die 27 dagen heen zijn. Als ik nu nog slijm heb kon het best nog wel eens een langere cyclus zijn dan de afgelopen 27. Ik wil daarom niet te vroeg juichen. Maar moet zeggen dat ik het wel spannender vind dan de vorige rondes.

hmm mannetje kijkt een serie wat hij op neemt. Daar word je ook niet blij van met al dat geweld en gebeuk.

12. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
  13. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ohh die past wel heel mooi bij je olijf kleurige stijl die je in je huis wilt. Je hebt ook van pip groen met vogeltjes...ook gezellig;)

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja maar die vindt mannetje iets minder leuk ;)
    Ik wil gewoon niet zo'n huis waarvan iedereen over mijn mannetje denkt dat ik de broek aan heb....
    Dat heb ik natuurlijk wel :p maar ik vind het voor een man gewoon niet leuk als het hele huis overduidelijk door de vrouw gestyled is met bloemetjes enzo...

Ik ga even een collectie behangetjes maken, mogen jullie je mening geven!

15. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Dames ik ga er vandoor. Ik ben gaar. Hebben 2 dagen zon gehad om bij te tanken en dat was heerlijk maar ga nu lekker mijn bedje in.
    Ik zal morgen je foto's beoordelen zussie!

16. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Leuk joh dat je een prijs hebt gewonnen Yaar! Komt dan ook leuk uit dat je het nog kunt bewaren tot na je huwelijk!

Ik vind de behangetjes van nr 1 en 6 het mooist Zussie. Ook mooie tegels voor in de douche! Echt super leuk!
    Wel balen dat je vanmiddag een uur moest wachten... wat zal dat uur lang voor jullie geduurd hebben.

Balen dat je steeds zo moe bent Mams, hopelijk is het snel weer over...

Spannend Lente! Ik moet alleen wel zeggen dat zon opgeblazen buik altijd bij mijn ongesteld worden hoort. Al hoop ik voor jou natuurlijk dat het anders is!

Veel plezier Zeeb morgen met de geslachtsbepaling. Hopelijk geeft dat kleine ukkie jullie morgen zekerheid.

Vandaag druk dagje gehad, niet zoveel tijd gehad om hier te reageren. Nu ook erg moe, dus ik duik snel mijn bedje in!

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Zussie, 1 - 4 - 9 vind ik leuk, voorkeur zou gaan naar 1, past ook erg mooi bij olijfgroen,
    Ik zou ook gaan voor wit, Wij hebben zwarte meuebels in de slaapkamer en dat trekt echt stof aan. vreselijk vind ik het, maar ja het is wel mooi,
    als er ooit een andere slaapkamer komt dan geen zwart meer :)

Lente, wat goed dat jij je kunt inhouden met testen, Duizeligheid had ik ook zo erg,
    pfff paar keer bijna van mijn stokje gegaan.
    Maar of dat echt een symptoom is.. geen idee :)
    ben wel benieuwd!
    Succes met je gesprekken op school vanavond

Vanavond 20.30 geslachtsbepaling.. kan het nog later... vast niet :D

18. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemorgen :D
    Uhmm, mn potjespissen is over hihi :p
    Krijg als t goed is morgen alle uitslagen dus ook heirvan :)

Oooh hadden we een tijdje terug bij Gardo een leuke kamer gezien... Zie ik gister bij de Ikea ook een leuke... Voor minder dan de helft van t geld... Dus die gaat t worden.. Morgen gaan we em geliujk halen want wil niet over een paar wkn mis grijpen :)

Zeeb, hoe k me voel is met vlagen... Eigenlijk gaat t best goed.. Maar heb zo u en dan t idee dat mn suikerspiegel oid te snel daalt.. Dan word k duizelig met vlekken voor mn ogen.. Dan eet ik iets, ga ff zitten en dan geen last meer :(

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Dreamer, die duizeligheid had ik vooral de eerste weken, vanaf eisprong tot ergens 6/7 weken ,
    is echt heel vervelend. Ik nam dan zoute drop en cola, en dan voelde ik me weer goed.
    Echt lastig als je bij de supermarkt in de rij staat bijv en je krijg ineens zo'n aanval

gaat hopelijk snel beter! Nu heb ik er gelukkig helemaal geen last meer van.

Deel Deze Pagina