(Bijna)-klaar-voor-de-start-cluppie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dan zal ik eens op een rijtje zetten wat meissie nodig heeft...Tjing tjing :p

2. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha, krijg net een berichtje via Facebook dat er nog geen baby is;) Ze las nu mn berichtje pas. Dus vals alarm voor nu:p

3. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Helaas!!! Dat wordt nog langer afwachten en geduld hebben,hommm :D

4. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Juist;) Ach, het komt wanneer het komt. Kan ook nog goed 2 weken duren.. (zegt ze nu heel stoer;))

5. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ja precies,je weet maar nooit :p

Ik krijg net 2 oproepen binnen voor de griepprik,voor dochter en voor mezelf.Nog even denken of we dat wel gaan doen,denk het niet ;)

6. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hmm, ik heb die ook vaak gekregen, maar heb hem al jaren niet meer gehaald. Komt omdat ik last had van astma, maar daar ben ik zo'n beetje overheen gegroeid. Sowieso hou ik niet zo van prikken, zeker niet als het niet hoeft;)

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik vind het wel prima eigenlijk zo'n dagje geen zon. die motregen had niet gehoeven maar heb alles hier tegen elkaar open staan en waait er lekker door
    hier blijft de warmte altijd zo snel in huis hangen

8. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    He meiden,

nou dokter kon er niks anders van maken voor me.. ander drankje gekregen om van te k*kken omdat dat wat sneller werkt. Maar hij zei ook dat als m'n darmen leeg zijn ze ook weer kunnen gaan krampen.. nice.. denk dat ik daar nu mee zit zegmaar.. t voelt nu heel branderig/geirriteerd tijdens zo'n aanval. Niet leuk. En pijnstilling is dus bijna niet te doen want ben zwanger.. oftewel, nog even volhouden! Zat al weer te janken daar, vind het echt wel zwaar worden nu. Maarja.. tis voor een goed doel!

@Yara: aahhww jammer! Nog geen klein neefje om fijn te knuffelen.. geduld is echt een schone zaak he..

@Zeeb: wouw! Wat een mooie buik heb je al!

9. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Babs, wat rot dat de dokter niets meer voor je kon doen:( Het is inderdaad voor een goed doel, maar dat maakt het er nog niet makkelijk op. Is er niet bepaalde pijnstilling die je wel mag?
    Ondertussen wel goed voor jezelf blijven zorgen en lekker rustig aan doen.

En nee, helaas nog geen neefje;) Maar 1 ding is zeker en dat is dat hij binnen nu en 2.5 weken geboren wordt;)

10. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dat is balen Babsies...is er geen natuurlijk middeltje wat werkt? Een reinigend en ontspannend thee`tje mss?

Meisje zit naast me te breien..beetje slordig maar toch hihi

Heb trouwens straks een paar vlooitjes ontdekt bij 1 hond en 1 poes...Grmmm,balen! Dat is ook echt het nadeel met honden,die komen buiten met allemaal andere honden in aanraking.Nu maar aan de anti vlooi,het zijn er nu maar heel weinig maar wil er geen meer zien.Vieze beestjes..

Ik zag in het gamma of karwei krantje het behang van Lief,met die vogeltjes.Dat is toch ook wel erg leuk behang ;)

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    babsies wat lastig! nu kun je dus eigenlijk niks doen pfff vervelend zeg

mams, dat is nooit fijn vlooien! Ik geef onze hond elke 3 maanden een pipetje en hij heeft er gelukkig nog nooit 1 gehad
    ontwormen doe ik trouwens ook regelmatig, juist ook omdat ze buiten met andere honden spelen, je weet nog wat die allemaal bij zich dragen

12. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ja ontwormen gaat hier het hele jaar door,ontvlooien alleen in het "hoogseizoen" ,..maar ik vrees dat vlooitjes nu net als de muggen langer actief zijn..
    Mss een stuk verstandiger idd omdat het hele jaar door te gaan geven..die beestjes kan je maar beter voorkomen..Getverderrie,ben er niet blij mee.

13. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ha, ik sluit me volledig bij jouw gedachte aan. zo wil ik het later ook. Ik ga echt niet met mensen om mijn bed heen als ik er zelf nog niet fris bij lig. Eerst even een moment met z´n drieën en daarna mag de bups langs komen.

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik zeg nummer 1 of 5! 1 heeft mijn voorkeur.

15. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Wauwie Zeeb...i love your tummy! Wat groeit je buik toch mooi. Ik ben jaloers op je!

16. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Zo he he weer bijgelezen haha
    Ik moest tussen door echt even reageren anders vergat ik de helft en het waren allemaal belangrijke dingen om op te reageren;)

Yaar, is er al wat geboren???

Mams, dat opgeblazen gevoel zoals jij het omschreef klopt het idd wel. Ik ben gister wel naar de wc geweest, toen werd het iets minder maar vandaag is dat gevoel er nog wel. Het is gelukkig niet meer zo extreem als gister. Misschien is het wel gewoon de ronde die zich aan kondigt. We zullen het zien.
    Anders misschien toch zaterdag testen maar denk niet dat ik mannetje zo gek krijg en die wil er zo graag bij zijn.;) wel grappig, denk doordat ik weet dat het voor hem neit ala minuut hoeft (dat testen) op de dag dat mijn cyclus voorbij is, dat ik me daarom ook makkerlijker in toom weet te houden.

Nu aan het eten beginnen. Vanavond kip siam. mmmm

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Kip altijd lekker! Ik heb zelfs al afgewassen :)
    Ben er helemaal klaar voor maar we rijden pas om half 8 aan dus moet nog wel ff wachten :p

18. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Net maar weer foto`s gemaakt,week is alweer om :$ Zoon en dochter wilde er ook bij op de foto..erg schattig.Ze hebben zelf ook foto`s gemaakt van mijn buik..zo gelachen..van zoon moest ik recht in de camera kijken..en toen zei hij "handen op je buik" .Fotograaf in spe :D

19. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zeeb,veel plezier bij de echo :D

20. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey lieve meiden,

Ik ben even iets minder op t forum te vinden. Lees wel mee maar heb even niet de puf om op iedereen te reageren. Op dit moment veel last van mn banden/bekken. Moet nu ook speciale fysiotherapie gaan volgen.
    Verder is werken ook echt niet prettig zo dus even kijken wat we daar aan kunnen gaan doen...

Ik denk in ieder geval aan jullie, en ik blijf hopen, meelezen en duimen!
    xxx

Deel Deze Pagina