(Bijna)-klaar-voor-de-start-cluppie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ohh mams wat een verschil al! Jouw buik zie je zo ook goed groeien!

Ik heb mannetje overstag om te gaan testen. nee dames, niet vandaag ;) Hij vind het niet echt nodig, doet het liever pas niet in dit weekend maar het weekend erop. Dan kom je niet voor een teleurstelling te staan. Hij weet alles zo te praten en ik ga er tegenin hahaha. Hij zei al, kies maar wanneer je het wilt doen en dan hoor ik het wel.
    Ik dacht eerst zondag ochtend, dan is het dag 28 maar dan slaapt mijn zus hier en is het niet zo handig. Ik denk daarom dat ik toch zaterdag ochtend ga testen. Mits ik voor die tijd niet ongesteld ben geworden. Daar kan dat volle gevoel natuurlijk ook vandaan komen.

Ach, zo'n mooi filmpje.
    Ik heb in sprookjeswonderland eens de tekst gelezen...wie niet door de ogen van een kind ziet, beleeft het aller mooiste niet. Nou echt, die term is mij in mijn beroep nog zo vaak naar voren gekomen maar ook in dit filmpje. Echt, het is zo puur!
    www.dumpert.nl - Meisje speelt met hond

2. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik geloof iig wel dat me duidelijk is waarom ik alweer bijna m`n oogjes dicht ga doen haha... Dat groeien kost toch ook bergen energie ;)

Ben benieuwd Lente,gewoon testen als je daar een goed gevoel bij hebt.Ik teste de eerste keer zo vroeg,toen die twijfel.Toen wist ik dat als ik zou testen ik een vette streep wou zien of geen.Die streepjes test had ik niet,maar de clear blue leek mij ook duidelijk genoeg.
    Ik bedoel te zeggen,niet naar ons luisteren haha...Denk ook niet dat je dat doet,maar toch..tipje hihi

Dat filmpje ga ik nog kijken Lente,als de kids in bed liggen :p

Zou zeeb vanavond nog langs komen?Hm,zal in dat geval wel laat worden denk ik.Ben wel benieuwd..Laptop ligt naast m`n bedje,mss kom ik nog aanwaaien haha

3. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Noosa,wat vervelend dat je er zo`n last van hebt.Hoop dat de fysio goed gaat helpen.Sterkte ermee!

4. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik luister ook niet naar jullie :p Ik ben ook benieuwd of Zeeb nog komt, wil weten of die vorige miep van de echo gelijk had!

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hmm het schijnt dat in het weekend de kachel weer aan moet...volgens Helga. Helaas, ze had de voorspelling van de muggen ook niet goed. Ze gaf aan dat ze nu niet meer steken, nou wel dus.

Vrijdag 13 graden, zondag 12 enz. Eindelijk komt mijn herfsttafel goed uit de doeken op school;)

6. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Noos, ik zie nu pas jouw berichtje. Wat naar meid dat het allemaal even niet zo loopt zoals je graag zou willen. Ik hoop voor je dat je met die fysio een beetje een draai kunt vinden met je lijf! Succes en ik hoop je gauw weer te lezen.!

Aangezien ik vanavond toch de hele tijd in mijn uppie tik hier....
    Ik heb nog steeds slijm. Snap d'r niks van. Een ei kan het (hoop ik) niet meer zijn. Anders zou dit wel eens een lange ronde kunnen gaan worden.

7. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Lente, er is nog niks hoor:p was vals alarm..
    Wat goed dat je kunt wachten tot zaterdag! Wel lief dat het je mannetje niet zoveel uitmaakt;) en nu, op naar die vette streep!

Mams, super mooi, je buik! Begint echt mooi te groeien! Al had je het nog langer verborgen willen houden, dat was je niet gelukt;) schattig dat je zoon en dochter er xo bij betrokken zijn, goed dat ze helemaal is bijgedraaid:D en, is haar breiwerk mooi geworden?;)

Noosa, meis toch, wat rot dat je het zo zwaar hebt:( doe het rustig aan en hopelijk voel je je snel weer beter! Knuffel!

Zeebje, wel nog terugkomen he, ben veels te benieuwd naar wat het wordt!

Nou, ik ga vlug ff douche, heb net het plafond getext in de keuken;)

8. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Jaa ik ben ook nieuwsgierig naar de uitslag van Zeeb, spannend! Maar we zullen denk ik nog wel ff geduld moeten hebben.

Mooie buikfoto's kwamen er voorbij, oohh om jaloers op te worden! :)

Noosa veel sterkte, balen dat het iets minder gaat. Maar hopelijk ben je als het allemaal goed gaat dit snel vergeten.

Lente... zaterdag testen... whoooee spannend!! Nog ff geduld hebben. Waarom hebben mannen nou nooit last van testdrang??

9. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Van dat slijm, ik zou het niet weten Lente.. Enige wat ik kan bedenken is dat je gewoon zwanger bent en daardoor nu een ander soort afscheiding hebt..

Maar ik ben echt ff weg, tot zo!

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    jahoor, is er gezelligheid gaat ze weer....tsss

Zeeb hup, ik wil weten wat voor baby het is. Een jometje of een k3-tje!

11. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Stel dat jij zwanger zou zijn Lente, zou je dan ook willen weten wat het is?

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Jep, en het liefst zo snel mogelijk;)

13. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ik twijfel daar nog steeds enorm in..... aan de ene kant zou ik het wel willen weten. Maar aan de andere kant zou ik het ook leuk vinden als ik het niet wist... (denk ik)

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik wil alles in de slaapkamer erop in kunnen richten en ook kleertjes enz! En de verrassing als het geboren is, die is voor mij (ons) groot genoeg.

15. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Eerder zei ik altijd dat ik het echt niet wilde weten.... maar ik ga geloof ik steeds meer twijfelen.

16. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    je hebt nog ff om te dubben;) Als je zwanger bent dan zul je vast wel weten wat je wilt.

Ik heb een keer gehoord dat 2 mensen op echo gingen en ze wilde niet weten wat het zou zijn. Daar aangekomen zijn die echoscopiste dat ze het kon zien en of ze het wilde weten. die mensen begonnen opeens te twijfelen en die man wilde het eigenlijk wel maar zijn vrouw niet. Dus zij die vrouw van de echo, ik schrijf het op een briefje, dan kunnen jullie het bekijken als je het wilt maar het hoeft niet. Stop hem in je portemonnee dan raak je hem niet kwijt. Die man deed dat. Eenmaal in de auto hebben ze het briefje eruit gehaald omdat ze het toch wel graag wilde weten. De drang van het briefje was te groot. Dus ze maken hem open en wat staat er.....niks! Zo wisten ze het nog steeds niet;) Ik moest zo lachen dat ik dit hoorde.

17. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Oww echt... dat is humor!!! Het zal je maar overkomen!!!

Ja joh, mocht ik ooit zwanger worden zien we het wel hoor.
    Ik denk... dat ik het dan toch wel wil weten

18. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Op hoeveel dagen zit je nu? Is het al bijna test tijd?

19. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Whaha Lente, dat is echt grappig;) het zal je inderdaad maar overkomen! Ik zou het ook willen weten. Zei vroeger ook altijd dat ik het niet wilde weten, maar nu zou ik dat niet meer kunnen. Enerzijds om het kamertje en kleertjes aan te passen op het geslacht en anderzijds om mezelf daarop te kunnen voorbereiden. Zou het voor mezelf vreemd vinden als ik bijv. de hele zwangerschap denk dat het een jongetje wordt en dan wordt het een meisje;) Maar vind het vooral gewoon praktisch

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik hou wel van praktisch;)

Deel Deze Pagina