Daar ben ik weer! , ennnn.... zie foto! heel wat anders dan ik dacht dus .. voel me ook niet echt zo van oke het is een jongen
hahaha jij blij met je second opinion! Ik kan me voorstellen dat je dan weer even aan dit idee moet wennen. Dus nu druk nadenken over de jongens dingen en namen! Leuk hoor. Was het goed gegroeid?
@ Lente... ben dit weekend ongesteld geworden. Dus het is deze ronde weer over... Ohhhh Zeeb een jongen!! Gefeliciteerd met je zoon! Kan me voorstellen dat je ff moet omschakelen!!! Blauw is ook leuk hoor, lekker stoer!
jaa alles was helemaal goed , maar ik moet eerlijk zeggen ik weet niet zeker of ik het wel geloof ( of niet wil geloven ? hahah ) naam weten we wel al. Zaterdag nog een echo ( bij buro wat het vorige keer niet goed zag... ) en dan moet ik het toch gaan geloven!!
Zeeb, wat leuk! Gefeliciteerd met je zoon! Ben echt jaloers op je Klopte je allereerste gevoel toch wel! Kan me wel voorstellen dat het even omschakelen is, nu kun je helemaal los op blauw en stoer! Wat goed dat je ook al uit bent over de naam! Oohh, vind het echt helemaal leuk voor je Al had je zelf natuurlijk een ander gevoel Jij mag wel echt lekker vaak naar je beebje kijken zeg, volgende week weer Dan krijg je het nog eens extra bevestigd
jaaa het is zo wennen! Ik geloof het nog niet eens echt, al heb ik stiekem wel al een stoer ventje voor ogen met gel-stekeltjes haha
Heb nu alle stofjes en dingetjes voor de luiertas besteld, ben benieuwd! Ze heeft wel echt een mooi stofje gekozen: http://www.destoffenkraam.nl/media/328x246/31223-09_patch_lichtblauw_org.jpg had zelf ook zoiets in gedachten, dus blijken we toch wel redeljk dezelfde smaak te hebben Maar ik ga nog ff lezen en dan naar mn mandje, heb echt koppijn..
ahh zo cute Zeeb! Zo'n lief klein manneke met blonde gel-stekeltjes inderdaad In een stoer spijkerbroekje en vestje Ben nu al beniewd naar wanneer hij geboren wordt! Jullie zijn er uiteindelijk nog snel uitgekomen met de naam, duurde bij mn schoonzus wel wat langer
Woooooooooooow Zeeb! Een jongetje! Die 80-90% had toch ongelijk dan! Shock! Had mijn gevoel toch gelijk.... haha.... ik moest zo wennen aan het idee dat jij een meisje zou krijgen omdat het gewoon een jongetjes was in mijn hoofd.... Ben je wel blij, of moet het nog een beetje komen? Zou een van de reden voor mij zijn om het geslacht wel te laten bepalen... dat ik dan nog 20 weken heb om er aan te wennen als het wat anders wordt dan ik dacht Jammer Yaar, nog geen tante! Nog even geduld! En het kan hoor, dat jij het nu lastig vind nu die baby er echt aan komt.... Ik vind echt het bericht van zwanger zijn moeilijker. Goede vriendin van mij is in april bevallen, daar had ik helemaal geen 'moeite' mee, was super blij! Lekker knuffelen en zeulen met die Beeb, haha. Toen mijn vriendinnetje op curacao zwanger bleek te zijn heb ik wel een traantje gelaten. Maja, zal ook wel weer per persoon verschillend zijn... Lente, ben benieuwd hoor. Opgeblazen gevoel en slijm is voor mij synoniem aan zwanger! Hahaha! Leuk dat je zaterdag gaat testen, ik kan niet wachten! Ga wel weer hard janken als hij positief is, maar dat moet je me maar niet kwalijk nemen Ik heb verftabletten gekocht om mijn kanten gordijnen olijfgroen te verven! Haha! Ben benieuwd! Heb vanavond lekker gegeten met 2 collega's en lekker gekletst. Zolang ik niet verder vooruit probeer te kijken dan januari, gaat alles goed met me. Als ik verder vooruit denk word ik somber en verdrietig.... Dus probeer maar gewoon in stapjes te denken en niet te ver vooruit te plannen. Heb trouwens met mannetje samen besloten toch maar te gaan temperaturen deze ronde. Het geeft misschien aan de ene kant meer onzekerheid, maar aan de andere kant ook juist meer omdat ik wel weet of ik een eisprong krijg en dan ook wanneer ik ongi zou moeten worden of wanneer het weer tussentijds bloedverlies is. Ik heb gewoon geen zin om 3 maanden lang met maandverband en tampons rond te zeulen omdat ik geen idee heb wanneer die ongi komt... En nu ga ik nog even lekker bij mannetje zitten
Morge meiden! Jeuj, heb dadelijk tot 14.00 uur cursus, dus ben niet hier Zussie, toen ze vertelde dat ze zwanger was heb ik ook wel een traantje gelaten, maar het gevoel erbij is anders. Ach, maakt ook allemaal niet uit, ik ben super blij voor ze en kan niet wachten tot ik hun beebje vast mag houden Ben benieuwd hoe je gordijnen worden! En over tempen, is misschien ook wel fijn, je maakt jezelf dan in ieder geval niet gek met de vraag of je een ei hebt, en zo ja, wanneer. Tot straks! Zeeb, al gewend aan het jongetjes gevoel? Haha ik vind het nog steeds super Wat Zussie zei, is wel helemaal waar, je hebt nu nog zo'n 24 weken om te wennen aan het feit dat het een jongetje wordt
zussie, Ik ben nu wel blij, vanochtend dacht ik, een jongen maar gisteravond heb ik nog wel even zo gezeten van tja... jongen... Het is gewoon inderdaad zo wennen als je wat anders in je hoofd hebt! Op zoek naar blauw dan maar! vind het nu gewoon heel leuk, al moet ik heel eerlijk zeggen dat een meisje toch nóg leuker zou zijn!
Haha, een jongetje is ook echt gewoon heel leuk joh! Alleen jurkjes enzo zijn zo leuk! Maar komt goed! Ik ben echt een sukkel... Op het rooster staat dat we pas vanaf 11.30 les hebben vandaag, maar er was een les verplaatst naar vanmorgen. Dat ben ik dus vergeten.... en nu mis ik die les. Beetje shit wel, maarja... Heeft ook geen zin om halverwege binnen te komen kakken...
Goeiemorgen Zeeb, wat leuk een jongen!! Kan niet wachten tot we ook hier weten wat het is!! Vind beiden leuk, maar een meisje is toch net iets tsja... hihi Iedereen roept ook hier dat t een meisje wordt.. Mn eigen gevoel zegt da ook.. Maar we zullen zien hihi Ooooh vanavond het kamertje halen... Jeujj Ow vanmiddag eerst nog ff naar de gyn.. Uitslagen bloed en urine en nieuwe bloeddruk meting... Mams, als ik idd verspreid over de dag eet is het minder Denk dat mn suikerspiegel ofzo anders te snel daalt oid
Ik denk bij jou ook een meisje dreamer! We gaan het zien! Leuk dat jullie kamertje vanavond gehaald kan worden! Gingen jullie nou naar de Ikea? In tegenstelling tot wat ik gisteren zei ga ik toch maar niet tempen Vanmorgen om 7 uur de wekker, getempt, en toen dacht ik, nee, ik moet dit niet doen. Ik slaap er onrustiger door en het gaat me gewoon ook onduidelijkheid geven... word al gestresst bij het idee. Ik let wel gewoon op vruchtbaar slijm, en als ik iets denk te hebben wat daar op lijkt gaan we gewoon heel hard klussen
Grappig dat jij het ook denkt Zussie Onze regiomanager denkt het ook, collega's ook... Nja bijna iedereen eigenlijk haha Ja gaan bij de Ikea.. Had me zelf gezworen daar nooooit een kamertje te halen maar k ben gewoon om hahaha Als het alleen maar onrust en stress geeft kan je beter niet tempen nee..
Moge! @Noosa: meis wat vervelend dat je nu al zo'n last van je bekken hebt! Ik hoop van harte dat de fysio iets voor je kan betekenen en dat het dragelijker wordt. Sterkte! @Lente: ooeehhwww spannend! Wij wachten hier iig vol ongeduld af haha Jeetje wat een leuk verhaal trouwens van die verloskundige haha! Wel goed hoor, als mensen zo twijfelen is het waarschijnlijk beter van niet. Haha, maar wel leuk @Zeeb: jaaa een jongen!! Super! Nu ff wennen en dan komt het helemaal goed joh! Jongetjes zijn zo lieefffff! @Zussie: vind het heel goed van je! Toen ik las dat je wilde tempen was het eerste wat ik dacht: hmm niet verstandig! Precies om de reden die je aangeeft. En nogmaals, begrijp het heel goed hoor dat je zekerheid wilt in je cyclus, dat wilde ik zelfs met m'n 'niet-helemaal-regelmatige-cyclus' dus kan het mee heel goed indenken We gaan gewoon met z'n allen heel hard voor je duimen, denk dat dat het beste is Zo, en ik ga vandaag heel hard hopen dat de kramp wegblijft.. tot nu toe nog niks dus het zou kunnen. Al heb ik dat gevoel de afgelopen dagen wel meer gehad maargoed, we blijven optimistisch! Verder nog leuke plannen vandaag? Ik ga hier een beetje soppen en dweilen denk en proberen wat te studeren... niet gezellig maarja, wel redelijk noodzakelijk haha!
Babsies, doe je wel een beeeetje rustig? Die kramp kan ook een teken zijn dat je te druk bent he Ga je nog langs de huisarts? Kben aant bellen met mn verzekering.. Maak dat mens helemaal gek volgens mij haha
Ik probeer al heel lang alles te lezen...steeds telefoon er tussendoor..homtiedomm... Zeeb,een jongen! Leuk!! Ik zie ff niet goed hoe ik moet kijken op de echo?Is het een foto van de onderkant,of van de beeb met plassertje omhoog? Waren ze er erg zeker van? Is wel even wennen dan he.Maar er is ook zoveel leuk voor jongens..als je bij hema of h&m,zo stoer allemaal.En het hoeft niet allemaal hetzelfde te zijn,keuze genoeg Dreamer,wat voor kamertje hebben jullie? Zussie,succes met de gordijnen!Gaat vast heel mooi worden..zeker met die kast erbij met mooi behangetje hihi Ik heb vanmorgen bloedgeprikt,ze hadden 7 buisjes nodig Vanmiddag moet ik nog een keer en dan is het wel weer welletjes.
Mams, als t goedi s was alles uit de Hensvik serie als k et goed schrijf hihi Pfoe, heb ff zitten kijken bij wat je nodig hebt in de kraamweek... Krijg gelijk de kriebels/zenuwen hihi... Terwijl t nog retelang duurt Zooo nu eerst mn was ns in de droger mikken
Leuke meubeltjes dreamer! Is het zo`n waslijst voor de kraamweek?Kraampakket komt meestal via de zorgverzekering he. Ik krijg zo langzaam aan ook zin om aan het kamertje te beginnen...Vooral eigenlijk om te kijken wat we allemaal nog hebben aan kleertjes enz.Maar voor we aan de babykamer gaan beginnen moet er nog zoveel gebeuren...hoop dat mannetje dit weekend verder gaat met het afdak.Dat is iig een begin...