(Bijna)-klaar-voor-de-start-cluppie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hihi, er moet hier ook nog aardig wat gedaan worden voor de spulletjes er in kunnen hoor.. Gaan vanmiddag ook vast kijken voor een behangetje en de muren moeten ff gaatjes gedicht worden... Maar kben nu zown miep, kheb het gezien en straks is t er nie meer dus t moet nu gehaald worden :p

2. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Je kan het ook maar vast in huis hebben toch :p Veel plezier met shoppen vanmiddag!

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @dreamer, hier zei ook iedereen meisje.. tja niet dus haha:D

@mams, de foto is van de zijkant dus zijkant kontje-beentje,
    en dan het uitsteeksel ( bovenaan t beentje dus op de foto gezien ) is dan het piemeltje.
    tenminste hebben we ons laten vertellen :D
    ze was er zeker van zei dus, dus daar vertrouwen we maar op :p

4. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oeh mams ze hebben je helemaal lekgeprikt!

@Dreamer: leuk dat je nu al meubeltjes gaat halen.. spannenndddd :D

Ik heb net toch maar weer verloskundige gebeld. Had vorige week gezegd dat ik terug mocht bellen als het niet over was en net weer een aanval gehad dus ja..
    Ze had overleg met de gyn en ze wilden me wel even zien, maar geen spoed. Dus vrijdag mag ik langskomen. Nou.. ben nog niet echt opgelucht ofzo, wil gewoon dat die pijn weggaat en dat alles ok is met ons beebje!

5. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Voel me trouwens wel een beetje een aansteller hoor.. maar vind het gewoon zo eng die pijn! Het wordt nog niet minder maarja.. ze zeggen allemaal dat het m'n darmen zijn. Dus dan denk ik meteen weer; moet ik dan wel naar de gyn gaan? Het zal toch wel meevallen?
    Af en toe wordt ik echt moe van mezelf!

6. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Babs, ik zou het zelfde als jij hebben gedaan. Groot gelijk dat je aan de bel trekt en luistert naar je lichaam. Ik ben benieuwd of ze vrijdag kunnen vertellen wat het is. Succes meissie!

Dreamer, doe eens een foto van je kamertje? Ik ben wel benieuwd!

Zeeb die krijgt een jongen, zeeb die krijgt een jongen! :D Wel leuk dat je het al helemaal voor je ziet met stekeltjes enz. Fijn het dat idee begint te wennen;) Nu shop till you drop! ;)

Zussie, Ik vermoed dat ik niet zwanger ben. nog steeds. Het lijkt me heel gek als er opeens iets in mijn lijf zit en ik heb er niks van gemerkt. Dat slijm heb ik dan wel nog steeds maar het opgeblazen gevoel lijkt vandaag iets minder. Misschien dat het komt omdat ik vandaag minder heb gegeten. Ik wacht vanavond af. Mannetje staat er ook achter om zaterag te testen...hoewel, van hem mag het best een week later maar als ik het zo graag wil....;) Ik snap dat je verdrietig zou zijn, maar als je ook maar een paar traantjes laat omdat je blij bent voor me;) Meis, we leven hartstikke met je mee en dat verdriet wat je hebt om een ander, dat hoort er bij en snappen we allemaal! Gewoon lekker los laten als het je hoog zit!

7. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tnx Lente.. :) Tis gewoon zo'n rare en onzekere tijd en met al die pijn erbij wordt ik er gewoon een beetje hopeloos van ofzo. Voel me de laatste dagen ook echt een beetje down en er komt niks zinnigs uit m'n handen.
    Denk dat je gevoel het trouwens wel bij het juiste eind heeft hoor, hoe jammer ik het ook voor je zou vinden! Ik weet nog dat ik tegen vriendlief zei: het voelt zo goed, zou echt tegenvallen als het deze maand niet is gelukt. En gelukkig was m'n gevoel goed, dat had ik die maanden daarvoor niet zo sterk gehad. Dus... voorlopig gaan we nog even uit van ons gevoel hier opt forum, dan ben je gewoon zwanger deze maand :D

8. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hmm maar mijn gevoel zegt niet zwanger, dus we zullen het wel zien. Zaterdag en anders eerder.
    Het lijkt me zo gek als er iets in je groeit terwijl je het niet eens door hebt. Ik moet dan toch nog wel iets meer van een teken krijgen dan alleen een opgeblazen gevoel en slijm. Dus ik ga voor niet zwanger en de test zal het uitwijzen als het anders is. Dan moet ik daarna toch echt naar de winkel om een digitale te halen want ik sla mezelf voor mn kop als het wel zo is hahaha

9. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    En de 2e lading bloed is gelost...Ben er zo toch wel ff zoet mee,drukte ook altijd in het ziekenhuis.

Babs,goed naar je lichaam luisteren.Fijn dat je iig vrijdag terecht kan,het is toch fijn als ze je meer zekerheid kunnen geven.

Lente,ik vind het wel spannend bij je.Ik weet ook hoe je soms sterk het gevoel kan hebben dat je zwanger bent,terwijl dat niet zo blijkt te zijn.Maar ook andersom,dat je echt denkt nee ik ben echt niet zwanger terwijl dat dan wel zo is.
    Dus tja...afwachten tot zaterdag haha.Ik heb het gevoel dat je posi gaat testen.

Zeeb,ja nu zag ik het op je echo.Je hebt er vast binnenkort weer 1 hihi..dan wordt het steeds zekerder.

Ik doe vandaag erg makkelijk,lasagna staat in de oven...Moet kunnen :D

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Mams je zit lekker aan de tap dus;) Hoezo moeten ze zoveel bloed hebben?

hahaha ik vind het wel grappig dat jullie allemaal denken positief. Ik hoop het ook alleen probeer mezelf nog enigszins in toom te houden door te denken dat het niet zo is. Moet ook zeggen dat ik ook echt denk dat hij negatief gaat uitpakken.
    Maar ik denk dat ik gewoon nog een paar rondes verder ga. We hadden hier in juli gegokt op november en dat is het nog niet;)

Bij mij is het vandaag ook lekker makkelijk, rijst van gister. Mannetje eet op zijn werk dus dan eet ik hier thuis alleen. Zo maar eens sinds tijden atwt kijken. Eens zien of dat nog wat is.

11. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Mams: ja dat is ook wel zo, ben nu wel weer blij dat ik een afspraak heb want heb net weer een aanval achter de rug.
    Lekker eten straks! Wij eten groente sajoer met boemboe van de appie, voort eerst dus ben benieuwd!

12. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Lente,ik heb de jaarlijkse bloedcontrole van de internist.Dat is altijd uitgebreid.Daarnaast het standaard bloedonderzoek van de gyn,dat heb ik maar mooi tegelijk gedaan.Dus dan heb je zo een hele waslijst :p

Groentje sajoer met boemboe,dat klinkt oosters..Heb er nog nooit van gehoord.

Lente,er is ook niets mee met een beetje zelfbescherming :p En,atwt nog kunnen volgen? Ik ben er ook al heel lang uit,maar volgens mij kun je daar zo weer instromen hihi

13. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haai meisjes!

Ik ben er weer!
    De hele dag les gehad over Obstetrie.... pff allemaal plaatjes van enge bevallingen enzo, haha! Dat je in noodgevallen de schedel van een (al overleden) kindje moet openmaken en de hersentjes er uit moet halen om het kind uit de buik te krijgen..... en daar hebben ze dan foto's van...Niet aan mij besteed!

Babs, ik vind het niet gezond hoor wat je beschrijft... waar zit die pijn precies? En hoe voelt het precies en hoe lang duurt zo'n aanval? Ik vind niet dat je je aanstelt hoor. Snap ook dat je de verloskundige/gyn belt, maar het kan ook toeval zijn dat je nu ook zwanger bent en dat dit niks met de zwangerschap te maken heeft. Laat ze alles maar even uitsluiten hoor! Misschien ook even een plasje meenemen naar het ziekenhuis dat ze je urine even na kunnen kijken? Misschien heb je wel een niersteentje ofzo!

Lente: ik denk ook echt dat hij positief is bij jou! En natuuuuuuurlijk ben ik heel blij voor je! Die tranen hebben er niks mee te maken dat ik het iemand niet zou gunnen, het is gewoon puur omdat je geconfronteerd wordt met wat je zelf ook zo graag wil en wat tot nu toe niet zo mag zijn. Maar daar heb ik niet alleen last van denk ik, volgens mij hebben alle nog-niet-zwangeren dat!

Mams, flink leeggetapt zeg! Wanneer krijg je de uitslagen van alles?

Ik heb een paar nieuwe kledingstukkies aangeschaft. Had ZO'N shopbehoefte, kon het niet laten! Niks geks hoor verder.... en ook niks wat ik niet aankan als ik zwanger ben, haha!
    Mannetje heeft een vloer geregeld voor boven, hehe! Geeft weer rust! Vanavond even overleggen of ik 1 of 2 rollen behang moet bestellen, want vind dat behang ook wel heel leuk voor andere dingen dan alleen de binnenkant van de kast!
    He, ik heb toch zo'n zin om zwanger te zijn! Ergens vind ik het ook wel weer leuk! Mijn ongi is nu bijna over, het is weer een nieuwe ronde, ik heb weer een beetje hoop. Ook al weet ik dat de kans heel klein is dat ik een eisprong heb, en nog kleiner dat hij dan ook nog bevrucht raakt. Er is iets om hoop voor te hebben en het is weer een beetje leuk en spannend! Niet tempen dus inderdaad, en lekker op mijn slijm letten enzo :p

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Zussie, show je nieuwe kleren maar, altijd leuk! maar dat verhaal over die baby, gatver. Ik snap dat je daar niet aan moet denken als je zelf probeert een kleine te krijgen. Maar zei je nou, als het echt niet eruit wil dat ze dan de hersenen eruit gaan halen zodat de schedel wel door het kanaal kan? Er bestaat toch ook gewoon een keizersnede;)

Mams fijn dat het allebei op dezelfde dag kan. Maaruh, boemboe, klinkt lekker:p

Ik heb er een nieuw kwaaltje bij ontdekt. Echt, ik begin nu mezelf langzaam gek te maken. ik heb normaal altijd wel gevoelige borsten als ik ongesteld moet worden maar nu zijn het niet mijn borsten maar tepels. Als ik erlangs ga met mijn armen dan zijn ze gevoelig. Ontdekte ik net tijdens het douchen. Goed, ik ben altijd vrij nuchter maar begin me nu langzaam (voor het eerst!) gek te maken. Echt, ik denk dat mijn lijf me zo voor de gek aan het houden is. Ik geloof er namelijk niet in maar er is weer een teken bij. Mn mannetje zal me voor gek verklaren als hij het hoort hahaha Ik zeg, vrijdag moet ik ongesteld worden!

15. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha Lente, we gaan het zien! Ik geloof er heilig in dat het raak is bij je!

Ik doe een tropenopleiding he.... In een Afrikaans ziekenhuisje zonder stroom is een keizersnede nogal risicovol.
    Als een moeder dan zwanger is van een kindje dat al dood is, en dat kindje wil er niet uit. Dan kun je dus beter het schedeltje openmaken en gewoon een vaginale bevalling hebben, dan een keizersnede doen voor een dood kindje en dat de moeder dan ook overlijdt aan een infectie....
    Naja, nare verhalen allemaal!

Kleding showen.... eeeeh.... heb niet zo'n zin nu :p
    Heb een nieuwe taupekleurige legging, die was namelijk stuk. En heb in dezelfde kleur een lang shirt/jurkje met lange mouwen, voor onder jurkjes te dragen enzo...
    En zo'n bandrokje donkerblauw met witte stipjes. Je kent ze wel, die hele simpele rokjes, eigenlijk een soort buikband :p
    En dan een grijs vestje met blauwe bloemetjes...

16. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    klinkt allemaal erg gezellig!
    wel een leerzame dag volgens mij zo met die opleiding. Is het met jouw werk ook mogelijk om te gaan werken in Afrika om zo daar de mensen te gaan helpen?

17. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik zie nu trouwens in de stad zo vreselijk veel leuke dingen! Word er enorm hebberig van! De mode is heel erg mijn smaak nu, veel romantische dingen met kleine bloemetjes enzo....
    Maar misschien komt het ook omdat ik juist nu zuinig wil zijn, dat ik dan alles wil hebben.
    Zag ook nog een ander leuk vest en een leuk shirt, maar kon me inhouden...

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja, het meerendeel van mijn studiegenootjes gaat ook in een buitenlands ziekenhuis werken.
    Je kunt idd bv bij artsen zonder grenzen gaan werken met deze opleiding.
    Maar als verpleegkundige in de tropen moet je echt alles kunnen, ben je een soort halve arts en verloskundige ook. Dus je moet ook zelfstandig bevallingen kunnen doen...

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Dat is best heel pittig dus. Heb jij dat ook nog overwogen om te gaan doen of wil jij gewoon hier in NL blijven werken?

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Trouwens, ik zie nu jan 2012 de mm in. Wil je nog even kort herhalen (je hebt het vast al gezegd) wat je nu hebt gekozen? Ik ben het weer vergeten. ze moeten hier een stukje bedenken dat je een link hebt voor belangrijke posts.

Deel Deze Pagina