(Bijna)-klaar-voor-de-start-cluppie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ehm.... op zich is het wel mooi werk.... wel heel hard werken overigens...
    Maar dat is denk ik iets wat je echt samen moet doen....
    Denk dat mannetje er nog best voor te porren zou zijn, maar ik ben zelf nogal gehecht aan huisje, boompje, beestje. Denk niet dat ik alles zomaar voor een paar jaar achter me zou kunnen laten. En nu natuurlijk net een huis gekocht enzo, dus nu is het helemaal geen optie meer voorlopig.
    Maar wie weet, in de verre toekomst!
    Het is wel mooi werk! Je kan zoveel betekenen daar!

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik geef je wel gelijk dat je hier je plekje hebt. Het zijn toch vaak de mannen die wel in een ander land willen werken. Wij vrouwen denken dan toch vaak aan huisje, boompje beesje. Ik hou er ook niet vna om zo lang van huis te zijn. Ik ga de mensen om me heen teveel missen. Als iedereen mee zou gaan zou het makkelijker zijn;)

3. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Inderdaad!!
    Maar mijn opleiding is dus met 35 vrouwen!
    Maar een groot deel ervan is alleen, dus dat maakt het al anders...
    Of ze gaan samen met hun man als zendelingen....

4. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    oh straks wie trouwt mijn zoon met die vreselijke schoonloeders. Heerlijk dat programma!

5. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Mams: ja, was lekker! Groente met kip en rijst.. niet te vet, en lekker met verse groenten, daar word ik blij van :)

@Zussie: ik ook niet, daarom blijf ik toch maar aan de bel trekken totdat ik zeker ben dat alles ok is. Urine is al gecheckt en was schoon. Pijn zit vnl onderin en richting m'n liezen.
    Lekker dat je zo geshopt hebt! Fijn he, jezelf lekker verwennen zo af en toe :D
    Ben helemaal blij voor je! Tuurlijk heb je er zin in! Gaat echt wel goed komen Zussie :) En wat je zei over die onzekerheid is helemaal waar, ik herken het heel sterk! En die onzekerheid blijft dus ook als je zwanger bent kan ik je nu zeggen...
    Best wel heftig trouwens die opleiding, maar wel mega-interessant! Zou idd ook niks voor mij zijn om erheen te gaan, maar voor nu wel lekker afleiding voor je toch?

Straks salsales, ik ga toch maar heen. Als ik toch een aanval krijg ben ik zo thuis.. stiekem wel zin in (de les dan he niet de kramp :D)

6. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Zo.... het behang is besteld! Het is nummer 1 geworden!
    Heb toch maar 2 rollen gedaan.... vind het zulk leuk behang!
    Overweeg om het ook in een baan tegen de muur te doen waar de eettafel tegenaan komt. Weet niet of ik dan ook de eettafel nog olijfgroen moet maken, maar anders maak ik die gewoon wit en verf ik wel wat stoeltjes groen.... ;)

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hmm het klinkt heel gezellig en mooi. die witte tafel met olijfkleurige stoelen zie ik al helemaal voor me aan je muur! ik ben heel benieuwd naar fotos van je huis als je er woont!

8. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha, ik ook!
    Alleen die stoeltjes en tafel gaan er niet meteen in november komen.... dus het gaat wel even duren voor het helemaal is wat het moet wezen hoor!
    Maar kan niet wachten, heb er helemaal zin in!

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik kan me voorstellen dat als je de sleutel krijgt in november, dat je dan eerst andere prioriteiten hebt dan het verven van je stoelen ;) Maar goed, dan hebben we gewoon af en toe een foto haha

10. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
  11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Die is wel lekker makkelijk ook. Zwart bolerootje erover en gaan met die banaan!

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
  13. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja of mooie pumps er onder ;)

Die ziet er comfi uit ja!

Heb ik mooie laarzen van Bronx gezien... natuurlijk nergens meer in mijn maat...

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Met laarzen gaat het nog niet zoals je wilt he. Die vorige waren er ook al niet. Ik denk dat de laarzen morgen weer uit de kast kunnen ipv mijn slippers. Helaas, de zomer is voorbij;)

Maar idd, dit is gewoon echt een jurk waarin je kunt wonen en ook heerlijk voor mn werk enz.

15. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nee het wil niet echt...
    Er zijn gewoon niet zo veel grijze laarzen momenteel, laat staan leuke, die ook nog onder de 150 euro zijn!
    Naja.... anders koop ik nog wel bruine ofzo....
    Eerst maar weer op salaris wachten...

16. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hey schatjes!

Pff, ik zit ook weer ff hoor.. Heb een enorm drukke dag achter de rug en hebben net de keuken getext.. Ben echt zo klaar met alle zooi:(

Babs, goed dat je de gyn gebld hebt! Vind al die pijn niet echt positief ennzo kunnen ze toch een goop dingen uitsluiten..

Zussie, fijn dat je lekker geshopt hebt! Klinkt leuk wat je allemaal gekocht hebt;)

Lente, ik vind het ok allemaal positief klinken hoor! Maar zal je proberen niet gek te maken, nog een paar daagjes wachten en dan weet je het;)

Hmm, de rest ben ik weer vergeten, ben er ook niet echt bij met mn hoofd.. Heb nu flinke eipijn! Ben zo blij dat ik em deze ronde weer wel voel, en gelukkig pecies op tijd, is weer een mooie cyclus van 29. Dus dalijk weer even mn mannetje bespringen;) maar ga nu eerst douchen, zit helemaal omder de verf.

Slaap lekker alvast en tot morgen!

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    oh Yaar wat fijn dat je je ei voelt!
    Ik kan me voorstellen dat je na al dat geklus in huis echt tijd en zin moet maken in het klussen voor een baby.
    na een paar weken ging bij mij het klussen in huis ook tegen staan. Maar goed, je moet nu investeren en dan kun je er later van genieten!

18. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik hou er ook mee op voor vanavond. Ga nog even een gymles bedenken voor morgen en dan naar bed!

19. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Oh Yaar, wat fijn dat je hem weer voelt!
    Dat is echt wel een voordeel ja, dan weet je wanneer je moet klussen!
    En idd weer een prachtige cyclus! En nog beter, geen ongi meer!

20. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Mams, tsjonge je bent wel leeggetapt hoor!

Zeeb? Vandaag al op blauwe jacht geweest? Ga je het ook tegen je familie vertellen?

Oh Babs wat vervelend die pijnaanvallen. Ik vind het ook wel een beetje vreemd klinken.

Lente, spannend!! Nog meer tekenen... Ik duim zo hard voor je!

Jakkes Zussie, wat een nare verhalen over die bevallingen...

Yaar, veel klusplezier... heerlijk dat je je eitje voelt!

Ohh wat komen er toch steeds mooie positiejurkjes voorbij. Ik vind die jurkjes met een strikje op de buik zooooo leuk.
    Trouwens, ik bedenk me nu opeens dat ik dat jurkje van de H&M ook nog steeds moet passen....

Ben vanavond na het eten direct achter de naaimachine gegaan en nu is mijn rokje alweer klaar!

Heb nu hoofdpijn dus ga maar snel mn mandje in (denk ik)

Deel Deze Pagina