(Bijna)-klaar-voor-de-start-cluppie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Nog niet op blauwe jacht geweest! ( dreamer8 vroeg dat geloof ik :) ) Misschien dat we zaterdag middag na de echo ff gaan. Ik wil toch 2x horen dat het een jongen is voordat ik alles in blauw koop haha. Familie vertellen we het na de 20 weken echo.

+ Ik las dat er nu leuke mode is, dan moet ik volgende week toch ook een keer goed shoppen voor mezelf

en nu duik ik met een dekentje op de bank, mn neus zit dicht en heb een traanoog dus hoop niet dat ik echt verkouden ga worden.

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
  3. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemorgen :D
    Gister controle gehad.. Bloeddruk was nu 115/90
    Alleen onderdruk moet nnog wat zakken en dan kan k gewoon om de vier wkn op controle :D Hadden er iemand in opleiding bij dus zij vond t wel leuk om ff een echo te doen terwijl we op de gyn moesten wachten.. Goh wat errug :p Deze foto is kleiner, maar wel veeeel duidelijk :D

Bloeduitslagen waren tot nu toe oo kgoed.. Ze hadden nog niet alles binnen.. Krijg over twee weken de rest vd uitslag.. Moet dan opnieuw bloeddruk laten meten :p

4. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Morge meiden!

Zeeb, dat tweede tuniekje is echt leuk! Trouwens ook die andere jurkjes die ik gister voorbij heb zien komen:) kan niet wachten tot ik ze voor mezelf kan kopen;) ik hoop ook niet voor je dat je verkouden wordt! Ik had dat eergister, heel mn neus verstopt en mega koppijn..

Zussie, haha ga daar maar niet vanuit hoor! Eerste ronde heb ik ook tijdens mn eisprong geklust en was het ook niet raak. Als mannetje ervoor te porren is verleid ik hem vanavond nog en dan ga ik ook weer op het wachtbankje..

Dreamer08 heb je een foto van je rokje? Ben benieuwd:) en heb je je jurkje nog gepast?

Lente, is inderdaad fijn datk em weer voel, dan weten we toch wanneer we moeten klussen, want met al dat geklus in huis moet ik echt zin maken.. Maar goed, wat je al zegt, is een investering in de toekomst he;)

Heb net de monteur binnen gelaten, die gaat vandaag en morgen de keuken monteren! Nu dat rottige klusbedrijf weer bellen, wanneer ze het aan komen sluiten, want i heb geen idee..

Ik ga nu naar het werk!

5. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hee dreamer, ga jij naar het Maastad? ;) Ik naar het Ikazia namelijk, hahaha!

Nu ga ik me snel aankleden....
    Fiets van mijn collega was gisteren gestolen, dus heb gezegd dat ze mijn reservefiets wel even kan lenen.
    Wat heb ik gezegd....
    Nu moet ik dus door dit snertweer naar haar toe fietsen...

6. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dat zeg je goed zussie,wat een snertweer :p Ben blij dat ik binnen zit.
    Gisteravond weer vroeg m`n nestje in gedoken,ik vind dat helemaal niet erg hoor.Maar heb de boel de boel gelaten en husband zal ook niet ff bedenken om het een beetje fatsoenlijk te maken.
    Dus vanmorgen meteen aan de slag,we waren toch op tijd beneden.Ik ga dan maar door,tot het echt niet meer gaat.Stond ik met buikpijn aan school..thuis meteen op de bank geploft,had al harde buiken lijkt het wel.Volgens mij kan het niet eens..
    Vind dat zo snel,dat het dan teveel is wat ik doe.Ook al doe ik dan wel veel in korte tijd,ik ben geen uren achter elkaar bezig.En dan al het seintje van rustig aan doen,beetje frusti.
    Ik ga het woensdag zeker bespreken,vind het maar gek...

Dreamer,fijn dat je bloeddruk gezakt is.Je echo is echt duidelijk,super leuk zeg!

Lente,wacht maar..die kwaaltjes worden er steeds meer ;) Geduld is een schone zaak zeggen ze,tssss.

Yara,ole je ei is onderweg :D Nu nog matchen met een zaadje,dan trouwen jullie z`n drietjes hihi

Gister had ik de kalender binnen gekregen,met kids bestudeerd.Zoon wou er ff het fijne van weten "mama,als al die zaadjes naar het eitje gaan en er maar 1 zaadje bij het eitje mag komen..wat gaat er dan gebeuren met die andere zaadjes?..die gaan toch niet dood he...en hoe komen ze dan weer uit jou buik en waar laat je de zaadjes dan?" .
    Geweldig zoals ze er mee bezig zijn :D

7. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    En Zussie, ben je niet verzopen? Het is echt maar rotweer. Ik werd vanacht wakker van de wind en ik dacht echt, Huh wat hoor ik nou?;) Ben ik niet meer gewend:p

Mams, vervelend dat je zo'n last hebt! En rustig aan doen, tja, dat moet je ook, maar je moet nog wel dingen kunnen doen.. Maar goed dat je het gaat bespreken, misschien kunnen ze er wat aan doen!
    Haha mn eitje is geweest;) Gisteravond volgens mij. Maar vanavond nog maar een poging wagen voor de zekerheid.:p Als ik nu zwanger zou blijken, ben ik volgens mij iets van 28 weken met de bruiloft;) Zou wel geinig zijn:p Sowieso zou het helemaal grappig zijn als die kleine van mn schoonzus vandaag geboren wordt en ik zwanger blijk, hebben we ons kind verwekt terwijl die van hun geboren werd;)
    Is de kalender leuk? echt schetig hoe je kinderen daarmee omgaan, hoe heerlijk, de onschuldige nieuwsgierigheid van kinderen:D

8. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Yara,dat zou een timing zijn zeg hihi Hup schoonzusje van Yara,vandaag nog bevallen :D

Ik doe ook lekker rustig aan..ik denk dat het vooral komt door de vermoeidheid.Hoop dat die snel af gaat nemen en ik me dan weer fitter voel.

De kalender...hij is niet zo waw als ik dacht.Zo had ik zeker per week minimaal 1 foto verwacht en dat is niet zo.De foto`s zijn wel duidelijk,maar had er liever meer gezien.Wat er bij de dagen staat is op zich wel leuk,maar niets nieuws zeg maar.
    Ik had hem persoonlijker verwacht...juist met de plaatjes enz.Als ik opnieuw zou moeten kiezen dan had ik gezocht naar een andere.

Heb straks op rtlgemist het programma Obese gekeken..iemand gezien?Tjee,vond het echt heftig..Traantjes stroomde hier dan ook regelmatig ;)

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haaa ik ben redelijk droog gebleven hoor!
    We waren vrij snel klaar met de opdracht, dus nu nog even lekker thuis een paar uurtjes. Vanavond teamuitje en we gaan golfen (glow in the dark), maar vraag me af of dat lukt met deze wind.

Mams, vervelend dat je zo snel last hebt. Je moet idd nog wel je dingetjes kunnen doen met 9 weken zou je zeggen! Goed dat je het gaat bespreken!

Spannend hoor Yaar! Als het zo mag zijn ben ik de eerste die je in het echt mag feliciteren, haha!

Ik heb trouwens even een fotootje gemaakt van mijn nieuwe outfit... Lastig om jezelf op de foto te krijgen, haha...
    Hebben jullie gelijk mijn eerste buikfoto :p

Ojaa, Obese, dat wilde ik ook kijken. Daar heb ik nu wel even tijd voor!

10. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha Mams, ben benieuwd of ze dat ook gaat doen nu;)
    Jammer dat de kalender niet is wat je ervan verwacht had. Zoals je het beschreef klonk het echt leuk, maar in het echt valt die dus tegen.. Ach, niet dat ik van plan was om em te bestellen, aangezien ik al het 9-maandeboek heb.. Maar vond het zo schattig klinken. Obese heb ik niet gezien, maar wel die voorstukjes. Als je die foto's ziet van eerst, zo'n knappe surfdude, en hoe die dan nu was.. Jeej, echt zoo heftig! Misschien dat ik het morgen terug ga kijken..

Zussie, fijn dat je niet verzopen bent;) Het waait inderdaad wel erg hard om te gaan golfen, maar ik hoop voor je dat de wind wat gaat liggen. Wij hebben over twee weken teamuitje, dan gaan we ook golven (en solexrijden;))

Haha ja klopt! Aangezien wij wel van plan zijn om een paar weekjes onze mond te houden:p Maar ga er vooralsnog niet vanuit dat het lukt hoor, net als Lente probeer ik er nog nuchter onder te blijven, anders maak ik mezelf gek:p
    Mooie outfit meis! Haha, mooi buikje ook:p Dat er maar snel een mooi bobbeltje mag komen onder dat mooie shirtje van je!

11. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Mooie kleren zussie!!! En ik ben het met Yara eens,dat er maar gauw een bobbel onder die kleren komt :D

Ik vond het echt heftig om te zien dat programma,gewoon omdat er zoveel herkenbaar is.Heb er wel echt respect voor,wat hij heeft bereikt.Vind dat trouwens ook wel het pluspunt van dit programma,dat ze 1 aflevering per persoon doen zeg maar.

Solexrijden?? Haha,zo grappig...heb er vaak genoeg voorbij zien komen met het rondje Helmond :p Zeker met een hele groep lijkt me dat echt lachen!

De kids zijn moe van de week...komt goed uit want de schoolweek is al om.Morgen studiedag,dan ga ik met m`n meisje shoppen :)

12. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha ik heb echt nog nooit op een brommer gereden, dus dat wordt nog wat;) Lijkt me ook wel echt lachen:p

Leuk shoppen morgen! Ging je nog op zoek naar iets specifieks, behalve laarzen? Ik heb mijn laarzen trouwens verkocht:p

Pff, heb het druk.. Ben echt benieuwd hoe mn keuken er dalijk uitziet als ik thuiskom..:p

13. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik ben ook benieuwd hoe jouw keuken er dalijk uitziet :p

Ik hoop met jullie mee, dat er maar snel een bolletje aan de voorkant mag komen!

Heb net Obese zitten kijken. Indrukwekkend hoor! Hoop wel dat hij het volhoudt, want het is wel iemand die emoties op de verkeerde manier uit/verwerkt, en daar zal hij toch een goede manier voor moeten vinden! Maar erg knap! Denk dat het voor veel mensen confronterend is!

Ik ga nu nog even mijn haar leuk doen... moet straks gaan!
    Gelukkig schijnt hiet nu de zon, dat geeft hoop voor vanavond!

14. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zussie, lijkt me ook behoorlijk confronterend, als ik morgen tijd heb zal ik het eens gaan kijken. Morgen komen er trouwens foto's hoor, van de keuken:D

Schijnt de zon daar? Ik ben jaloers, hier is het hartstikke bewolkt en kan de bui elk moment weer neerkomen geloof ik.. Succes met je haar;)

15. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Zo.... haar zit gezellig :p
    Ik ben er vandoor!
    Tot morgen!

16. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Yara,ze heeft laarzen nodig en 2 nieuwe kleding setjes ofzo.En mss ook al snowboots,als je ze wil kopen als er sneeuw ligt dan ben je echt te laat :p Fijn dat je laarzen verkocht zijn,ruimt wel lekker op dan he.

Zussie,voor mij was het programma zeker confontrerend.Heb wat dat betreft m`n portie wel gehad...al besef ik me heel goed dat ik nog een lange weg te gaan heb.

Ik duik er vanavond weer op tijd in,husband is niet thuis.En ik wil goed uitrusten voor het shoppen morgen :D

17. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Haahah zwanger of niet er worden hier gewoon buikfotos geshowd... leuk!!! Wat een super leuk vestje Zussie? Waar heb je het gekocht? Of ben ik nu te nieuwsgierig? :):)

Balen joh Mams dat die kalender toch iets tegenvalt, maar gelukkig vinden je kids hem dus wel leuk!

Een extra echo? Leuk! Altijd handig mensen in opleiding, die nog eens extra willen oefenen.

Ohh neeh nog steeds niet mn jurkje gepast Yaar, ga ik echt vanavond doen. Hopen dat jullie geklus raak is deze ronde... We duimen heel hard voor je!

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik ben ook weer van de partij!

Zussie, leuk nieuw setje! Vind dat vestje helemaal geweldig

Lees ik net dat jan kooijman ook al vertrekt bij gtst, weg lekker hapje tussen 8 en half 9 :D

19. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Zussie leuk outfit :D Dat er idd maar snel een mooie bolling onderr mag komen :D

Kga idd in t maasstad... Kzoek de bacterieën op :p Haha :D Is et makkelijkst voor mij... Woon jij ook in de buurt van rotterdam dan?

Pff als k die buikfoto's zie denk k... Oowja moet k ook maar ns aan beginnen :D Collega zei vanmiddag al dat je et nu echt gaat zien dus wie weet morgenochtend ff eentje maken :D

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    jaa dreamer kom maar door met die buikfoto :D

Deel Deze Pagina