ja savonds is inderdaad wat meer opgezet, ik doe ook altijd in de ochtend of middag anders lijk ik alweer 3 weken verder zaterdag alweer een echo in lommel, gratis nog wel zou bijna zeggen dat het gaat vervelen, bijna dan hahah
Zelfde buro als waar ze vorige keer het geslacht niet goed konden zien.. ( dacht ze 90% zeker meisje haha ) maar ze hield het dus op 50/50 en daarom mogen we 2 weken later gratis terugkomen zodat ze het hopelijk wel ziet. en dat is dus a.s zaterdag
Aha op die manier Niks niet erg hihi Kheb sowieso 10/11 een controle.. Met n beetje geluk ook weer n echo en dan hoop k dat ze kan zien wat t is hihi
joehoe, ben dr weer! Zussie leuk die kleren! Ik snapte die rokjes (met stippels) nooit zo maar nu ik het zo zie dan heb ik het door hahaha. Dat shirtje met bloemen heb ik in het bruin met roze/rode bloemen. Ook erg mooi. Ik ben altijd wel een bruin type. Mijn mannetje had vanmiddag een verrassing voor me! Ik vroeg toen ik thuis kwam of de uiltjes al binnen waren gekomen, hij zei nee. Ik dacht, dan komen ze morgen wel. Toen later riep hij me boven, na het eten. Dus ik kijk....staat gewoon ons nieuwe bed er al met de uiltjes op het hoofd eind! Hij was gister gebeld voor het bed en had zijn mond gehouden en vandaag heeft hij hem met di eman in elkaar gezet, bed netjes opgemaakt en de uiltjes neergezet....zo schattig! oh wat hou ik toch van hem! Verder op mijn werk vandaag ook zoiets schattigs. Er was een meisje wat aan het schrijven op een speciaal oefen schrijf bord. Toen ze klaar was riep ze me: 'Lieve juf je (de j de verkeerde kant op) bent hel LieF'. ohhhh smeltttt dit maakt mijn beroep zooo leuk!!!
nog geen ongi tekenen. Alleen alles wat erop wijst dat het niet komt ook maar hmm, ik hou mezelf voor de gek als ik dat blijf geloven dus ik hoop snel op zaterdag dan ga ik testen. Echt, ik ben nog nooit zo onzeker geweest met mijn lijf. Normaal heb ik nergens last van en nu loop ik me gek te maken. Ook dat ik nieuw voor me want normaal ben ik vrij nuchter.
ik zal hem morgen of zaterdag maken, dan heb ik beter licht. Het werd nu wat donkerder. Dan zet ik hem tegen die tijd wel in mijn album.
Dreamer08 topic is inderdaad bijna vol! Dames, hoe dopen we ons nieuwe topic? Dreamer, 10/11 is ook alweer zo! Ben benieuwd wat het bij jou gaat zijn! Is je eigen gevoel ook een meisje? Zeeb, haha zou wat zijn als ze morgen zegt: hmm, ik denk een meisje nee grapje, was overduidelijk een jongen op je echo! Lente, wat super lief van je mannetje! Dus jij kunt vanavond lekker in je nieuwe grote bed slapen! Snap dat je er nu niet zo nuchter onder kunt zijn, je voelt allerlei dingen die je de laatste keren niet gevoeld hebt en dat maakt het spannend.. Nog 1 dag en dan kun je testen.. Ben erg benieuwd! Hier is het hele ondergedeelte van de keuken al geplaatst dus morgen alleen de hangende kasten nog en dan alles aansluiten en dan is het klaar! ben er nu al helemaal blij mee, het wordt echt precies zoals ik me voorgesteld had!
Oh wat fijn yaar dat je keuken zo op schiet! Wat voor kleur heeftie ook alweer? Nu morgen afmaken of denk je dat je langer nodig hebt? Vanavond lekker in het nieuwe bed en morgen ziek melden om lekker te blijven liggen whahhaah nee hoor maar soms zeggen we dat wel eens voor de grap maaruh, nog 2 dagen tot testen ipv 1. dus nog even geduld!
Uhm, kan niet zo goed uitleggen eikenkleurig denk ik, erg ruw,, dus je ziet de knoesten nog zitten we hebben een robuuste keuken! Morgen komen de foto's. Wordt inderdaad mlrgem afgemaakt dus moet op mn vrije dag alweer om 8 uur op. Het is toch wel maar 1 dag? Alleen morgen nog en dan zaterdag ga je testen toch? Zullen we er maar gewoon ZP-addicts van maken? aangezien we in 6 maanden tijd 10.000 berichten hebben getypt met zn allen
Nou zeg, mijn verbinding is ***. storing ergens bij upc ofzo denk ik, heel lastig @yaar, als ze zaterdag zegt meisje word ik gek En vriend zou terplekke zn schoen opeten hoorde ik m gister nog zeggen @lente ben zo benieuwd naar je test, heb zo'n voorgevoel dat ie posi is
haha ja erg eigenlijk zoveel berichten. je zou haast denken dat we geen leven buiten zp hebben. Vriendin van me zei van het weekend nog, zodra wij ervoor gaan meld ik me ook aan op zp! zei al, beter van niet hoor, het is zo verslavend
hahaha die naam is prima. En dan erachter 3e deel. Ik ben benieuwd naar je keuken, het klinkt veelbelovend! haha zeeb, bij anderen was ik ook altijd positiever en had ik een gevoel dat het wel goed zat maar nu bij mezelf is dat toch een ander verhaal!
ja weet ook niet waarop ik het denk/voel, maar heb zoiets van het is zo! dus ben wel erg benieuwd. dus je test zondag ? of za ? beter zondag want zaterdag ben ik er niet hahahah
Ik test zaterdag ochtend. Daarna komt mijn zus met kleine en die blijven voor een nachtje dus zondag ochtend testen is geen optie Ik wil niet tot maandag wachten want dan moet ik te werk dus gewoon zaterdag:d er zou dan als het goed is iets te zien kunnen zijn dus we wachten het af.