Haha ik zie je vriend al zijn schoen opeten En is inderdaad verslavend! Maar dat is niet erg ohw ja, moet er inderdaad wel deel 3 achter zetten Wel zaterdag! Veels te nieuwsgierig om te wachten tot zondag! Ben ondertussen Charlie's Angels An het kijken, Drew Barrymore is 1 van mn favo actrices
Wie zn vriend eet een schoen op? ik kijk op de achtergrond Expeditie R. Moet zeggen dat ik het een beetje een treurige aflevering vindt. Hebben jullie ook last dat jullie niet zo goed weten wat je aan moet met dit weer? Ik vind het een beetje irritant. Ik wil zo graag rokjes aan alleen ze zijn allemaal zo winters. Dus moet het nog doen met spijkerrokjes enz. Wat een dilemma om vrouw te zijn
he wat jammer lente, dan moet ik het goede nieuws maar zien als ik thuis ben wij kijken expeditie. morgen weer the voice, fijn! eigenlijk wilde vrienden komen potje kaarten. zoiezo vind vriend dat leuker dan ik het vind, maar heb ik op zaterdag gezet
Lente, weet precies wat je bedoelt, wilde vandaag een shirtje aan, maar dat is te koud, maar ,et een vestje is het echt te warm.. Hmm.. Waarom is het een treurige aflevering?
ja ook zo lastig, wat doe je aan. vandaag een trui. ga ik boodschappen doen, schijnt de zon, in de auto toch erg warm! thuis shirtje aan. sta ik te koken.. brr toch koud @lente, ja vriend eet zijn schoen op als ze zaterdag tóch een meisje zien ( ik neem de camera mee, dit willen jullie niet missen )
En ons volgende topic is een feit http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/307162-zp-addicts-deel-3-a.html#post11041193 Maar we praten deze nog wel even vol
hahahahaha ik duim voor een meisje Ben je zaterdag de hele dag de hort op Zeeb? Dan moet je maar tussen de bedrijven door komen lezen. Het is een beetje treurig vanwege de twijfels bij een persoon. Ik wil hier niet teveel zeggen want ik weet dat er soms mensen lezen die het nog niet willen weten omdat ze het hebben opgenomen. Ik weet dat ik er ook atlijd van baal als ik dan al ergens iets lees hahaha
Haha ik heb het ook opgenomen maar dacht dat je treurig bedoelde alsof het een slechte aflevering was, daarom vroeg ik het
@lente, sochtends echo, smiddags bezoek bij mijn ouders dus ergens in de avond zal ik het wel zien. hahah duimen voor een meisje, arm mannetje van me, zal m zeggen slippers aan te doen. eet net wat lekkerder weg dan een schoen
Yaar voordat je gaat, hoe heetie???? Gefeliciteerd!!!! hahaha een slipper, neeeee een schoen is geen slipper!
Haha jullie weten al hoe hij heet Hij heet Jayden, is 51 cm en weegt 3300 gram. We gaan morgenavond op bezoek
hahaha oja, dat was ook zo! Mooi gewicht, niet overdreven zwaar. wilde ze nu nog geen bezoek? Nu maar wachten tot morgen.
Met mn schoonzus gaat alles goed, ze is ingeleid, omdat haar vliezen gebroken waren. Ze heeft een ruggeprik gehad, want het is haar enorm tegengevallen en ze is ook ingeknipt. Ze is in totaal ongeveer 11 uur bezig geweest. Ze moet nog wel in het ziekenhuis blijven nu, omdat ze nog gehecht moet worden en alles.. Dus morgenavond gaan we in het ziekenhuis op bezoek.. Argh ik kan niet wachten, zit me nu echt op te vreten haha had ik toch gelijk vanmorgen zou echt megagaaf zijn als i k nu zwanger blijk.. Dalijk nog n x klussen voor de zekerheid