Oew lekker, koekjes Mams! Heerlijk! Eten die van jou niet altijd de helft van het beslag van te voren al op?
Dochter wel,zoon niet..die moet daar niets van hebben En ik laat papa aanklooien (was ook zijn idee) en blijf verstandig uit de keuken weg hihi
Gister trouwens een "klus-kans" gemist...Snap daar nou geen drol van he,man wil iedere avond wel klussen en nu ineens niet.Plankenkoorts mss? Pfff,onzin toch. En wat ik me afvroeg..hoe lang zou je ei erover doen om te springen?Ik was er van overtuigd dat ik m`n ei het weekend al voelde.Maar nu is het toch al woensdag en voel ik nog steeds hetzelfde Ik ga dat nooit lang volhouden zonder ovutestjes en of tempen vrees ik
Hmm rare mannen af en toe.. Je ei doet er niet zolang over om te springen hoor Maar je kan wel ovu-pijn hebben.. Geen idee, vrouwenlichaam is maar vreemd Ik ga wel mn best doen om in ieder geval de eerste drie maanden geen testjes te gebruiken..
Yara, dan doe ik met je mee om geen testjes te gebruiken! Pas daarna wil ik wel wat meer gaan zoeken naar een ei maar eerst laat ik het gewoon op zijn beloop. Zo´n haast heb ik nu ook weer niet om deze ronde zwanger te worden. Babsies wat fijn dat je even wat van je laat horen! Gelukkig is het zaad wat is gevonden wel goed en actief. Nu maar hopen dat je niet heel lang op een positieve test hoeft te wachten. het beste zaad zal het vast wel overleefd hebben en die heb je tenslotte toch nodig. Wat is een nieuwe telefoon toch een heerlijk speeltje. Zo´n touche scherm is alleen wel even wennen. Soms reageert hij wel heel erg snel zonder dat ik dat wil haha Nu alleen nog zoeken of er ook spelletjes op zitten.
Haha is goed Lente, gaan we elkaar gek maken met alles wat we voelen, want we kunnen het niet verklaren met testjes. Zussie doet de volgende ronde misschien ook nog wel mee zonder testjes Ik zou het fijn vinden, maar ik heb nu nog een beetje de mentaliteit dat ik wel zie wanneer het komt.. Maar dat kan over 3 weken weer heel anders zijn hoor Nu ben ik er nog niet bewust mee bezig.. Nieuwe telefoon is inderdaad leuk ik kijk ook altijd meteen of er leuke spelletjes opzitten mag ik vragen wat voor abbo je hebt Lente? Jij had de HTC wildfire toch? ik mag in november weer,, heb nu een Sim Only abbonnement, maar dan moet ik elke keer prepaid tellie kopen en dat is ook best prijzig..
Dat mag je vragen ik heb een abbo van 29.50 waar het eerste jaar 50% vanaf gaat. Daar kan ik mee bellen, sms-en en internetten. Ik had nooit internet maar wil eens kijken hoe dat is. Bevalt het niet,dan schroef ik mijn abbo weer terug. Je kon ook een abbo van 23 nog wat nemen maar dit was voordeliger doordat je anders zo over je tegoed heen zou zijn. Wel jammer dat ik tijdens het klussen van mijn eerste ronde net op vakantie ben. Ik kom rond de 12e (aug) terug en dan pas kan ik jullie op de hoogte stellen van mijn kwaaltjes hahaha Dan (als deze ronde klopt) zit ik alweer op dag 27! Ik ben benieuwd!
hahaha in de zomer van britt en ymke hadden ze een afspraak met leco (dachten zei) Als ze denken voor hem te staan en een vragenvuur beginnen is het mary ipv leco whahaha echt, ik heb zo'n lol om die meiden!
MissCK; Hihi, ja gelukkig wel! Ik kijk er echt naar uit en ben echt benieuwd wat mijn cyclus gaat doen! Lente; dat bedrag valt zeker wel mee, maar kun je je abbo gewoon terugschoreven? Of heb je abbo van KPN? Hmm ik ga tegen die tijd ook maar eens rondkijken of ik nog een jaartje sim-only neem of weer een abbo met telefoon.. He dat is wel jammer Je gaat dus van 25 juli tm 12 augustus? Moeten we je wel lang missen hoor.. Ach ik heb Zussie, Zeeb, Mams, MissCK en Roos nog
23 op 24 juli gaan we in de nacht rijden. Meestal gaan we 3 weken alleen nu is ons nichtje jarig en willen we de katjes ophalen. die zijn dan ook alweer 13 weken dus vind het dan wel tijd worden. Na 2 jaar kan ik mijn telefoon abbo weer terug draaien. Ik kan me voorstellen dat het voor jou ook spannend is om morgen je laatste pilletje te nemen. Fijn hoor dat je ook stopt!
Aha, ik snap het Ow, dus als internet je nu niet bevalt, kun je dat pas over twee jaar weer naar beneden schroeven? Dat is wel jammer.. Maar goed, ik zal me eens gaan orienteren tegen die tijd Jaa vind ik ook echt fijn! Kijk er nu al sinds mei naar uit, dus mag ook wel Heb me in die tijd er alvast mentaal op kunnen voorbereiden, was ook wel fijn En nu maar afwachten he..
Vooral die Britt. Laatst ook : ''Hoeveel hamburgers kun je nou uit die koe halen'' . Ik kwam echt niet meer bij
hahaha ja die zijn echt zo onnozel en die ymke, ik krijg van haar altijd maar de kriebels hahaha vooral nu ze op zoek is naar haar ware aard hahaah
Weet nog steeds niet wat ik van die Ymke moet denken haha. Zal ze zich nou gewoon zo voordoen, of is ze echt zo. Kan er niet veel uit wijs worden hihi
ja maar zoveel domheid in zo'n kleine tijd en de houding van haar met lopen en staan, dat kan toch niet gespeeld zijn?
Lente,met je nieuwe foon kan je toch mooi vanuit je vakantie ons op de hoogte houden Ik had ook altijd abbo,toen moest ik een keer snel een nieuw nummer en kocht ik een prepaid kaartje.Nah,dat is ideaal!Ik sms vooral veel,heb nu een sms bundel van 1000 sms voor 10 euro p.maand.Dat lukte me met abbo echt niet Ik wil ook niet met testjes in de weer,dacht ik haha.Nu heb ik het gevoel alsof m`n ei al een paar dagen aan het springen is en zou ik willen dat ik wel testjes had gebruikt Denk dat wat ik nu voel ik de vorige maand ook voelde maar dat ik er nu meer op let. Vanmiddag heerlijk gezwommen.M`n meisje is fanatiek aan het oefenen,ze wil graag haar A diploma halen.En wij willen dat ook haha Was gezellig.Vandaag op tijd gegeten,wat is vakantie toch relaxed
sssst, ik wil ook relax vakantie maar ik moet nog 1,5 week...diepe zucht.... Echt, volgend weekend gaan we gewoon al weg. heerlijk. Vooral als ik dit weer zie, dan kan het me niet snel genoeg gaan. Ik moet zeggen dat ik het op deze manier minder erg vind om te werken met dit weer. Ik weet niet of internetten via je telefoon op vakantie veel meer gaat kosten, anders kan ik idd best eens op vakantie bijlezen. Wel heb je op sommige campings wifi.
@Trotsemams, wij hebben geen tweelingen in de familie, en vriend ook niet. als ik mag kiezen wil ik graag beginnen met 1 niet dat 2 niet gewenst zou zijn maar ik zou wel een keer moeten slikken ( of 10x ) @Babsies, hoop dat je snel weer meer komt kletsen, maar snap het wel.good luck voor jullie!! @Lentekind, leuk speelgoed he zo'n nieuwe tel Ojaaa de katjes! dat is wel erg leuk. we willen natuurlijk wel een foto van ze zien als ze in huis zijn @geen idee wie het ook alweer vroeg, jaa ik heb vandaag weer getest en streep was bijna even donker als het controlestreepje vind het te leuk om te testen , en had toch al een stapel kv in huis. leuk trouwens, die ovu testen zijn nu ook echt heeel donker
hahaha test verslaafde! geloof nou gewoon eens dat je zwanger bent! Maar goed, als je positieve testen hebt, dan kan ik me voorstellen dat testen leuk is.