(Bijna)-klaar-voor-de-start-cluppie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    oja, en als de katjes er zijn dan plaats ik vast nog wel een foto van de schatjes...uh katjes.;) Alle spullen zijn al in huis dus nu nog de beestjes zelf.

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    geloven doe ik het nog steeds niet hoor! Ik wil meer kwaaltjes voelen om het te gaan geloven! :D

benieuwd hoe de katjes het gaat vinden in hun nieuwe huisje,
    vast helemaal leuk als ze volop kunnen spelen en rennen

3. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Leuk Lente,de katjes op komst :D Ow,volgens mij is internetten vanuit het buitenland wel prijzig.Weet niet precies hoe dat zit.
    Mannetje wil ook een nieuwe foon.Andere provider iig,dus ik zat te neuzen (hem maakt het niet zoveel uit)... Eigenlijk zou het wel makkelijk zijn als we alletwee een blackberry hebben,kunnen we onbeperkt pingen :p Nah ja...we zien nog wel.Ik zal de reclame`s eens in de gaten houden.

Zeeb,gewoon opmaken die testjes haha.Is zo iig leuker dan als ze wit uitslaan :p Nog een bikini kunnen vinden??

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Na al die testjes nog nie zeeb ;) Bestel er gewoon nog wat testjes bij hihi .Het is ook wel echter als je een echo hebt gehad,dan zit je echt gek te kijken..dan zie echt dat er iets in je aan het groeien is.
    Paar weken geduld nog :D
    Heb je niet al iets gekocht voor de beeb? Al is het maar een klein ietsie?

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    als je whatsapp download via je telefoon dan kun je naar elke iphone gratis sms-en. Daar hoef je dus niet per se een bb voor te hebben.

De katjes zullen zich hier samen vast wel thuis gaan vinden. Die van vorig jaar voelde zich hier ook goed thuis, vooral met elkaar. Ze sloten ons volledig buiten hahaha dat zal weer oppassen worden geblazen qua spullen haha De hangplant is eindelijk weer tot de grond, dan kunnen ze daar nu weer verstoppertje tussen spelen ;)

6. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    ja dat whats app wil niet helemaal lukken op mijn foon.Beetje irritant :x
    Mijn foon is ook nog wel oke,heb hem wel al een tijdje.En husband wil best die van mij :D Ik wil bij een nieuwe iig een hele goede camera erin hebben zitten,die ik nu heb is echt een tegenvaller.
    De htc chacha vond ik ook wel coolie.

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja heb 2 bikini's kunnen vinden dus hopelijk word ik in een week tijd niet nog groter in omvang van boven :D

heb nog niks gekocht ( wel al iets in huis wat ik voor mijn verjaardag van vriend gekregen had als extraatje,
    zo'n babycadeaudoos met rompertje, mutsje )
    dus dat is het eerste :D
    na de eerste (goede)echo ga ik los met shoppen :p

8. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Fijn dat je nog nergens last van hebt Zeeb! vrijdag ga je de vk bellen toch? Zul je zien dat je eerste echo is als ik op vakantie ben...grrr:(
    spannend hoor! haha 2 bikini's, niet ook gewoon eerst weer 1 ;) Erg he, dat je borsten meteen gaan groeien. Dan heb je in elk geval wel een teken.

Die chacha is ook wel leuk Mams. Ik wilde alleen dit keer geen toetsen meer in beeld. Eens kijken hoe dit bevalt. het touche scherm reageert wel heel erg scherp.

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja 1... dacht om nou 7 dagen dezelfde bikini aan te hebben op t strand hahah
    ja ben zo benieuwd wanneer de eerste echo is! :D
    weet eigenlijk niet eens wanneer er een hartje te horen is, 7 weken meestal toch?

10. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zeeb,fijn dat je 2 bikini`s hebt gevonden.Vakantie kan beginnen? :p
    Shop till you drop,heerlijk haha Er is zoveel leuks,teveel leuks vooral haha

Lente,heb je die chacha ook live gezien? Ik heb nu touch en toetsenbord..alleen touch is niet handig voor mijn lompe vingers haha

11. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hartje kloppend is te zien vanaf week of 6...horen pas veel later volgens mij.
    Eerste echo is bij de vk meestal vanaf 9 weken :)

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    9 weken tjee das nog lang :D
    denk dat ik maar zeg dat ik geen idee heb hoelang ik zwanger ben, ergens 4/5/6 weken, dan mag ik wat eerder hahah
    nee grapje hoor :p

13. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    haha,wie weet werkt dat wel :p Mss is het allemaal ook wel veranderd he..is alweer heel wat jaartjes geleden voor mij.Ik weet wel dat de vk toen alleen uitwendige echo`s maken,inwendig moest in het ziekenhuis.Maar tegenwoordig lijkt alles overal zo modern :D

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ahaha ik snap dat het niet voor iedereen handig is. Mijn vriend had er ook last mee met zijn dikke vingers. Ik heb hem niet in het echt gezien.

Zeeb, waar ga je naar toe in Portugal? Hopen dat het daar wat lekkerder weer is dan hier. Je gaat woensdag toch?

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    als het me te lang duurt kan ik altijd nog ergens een pretecho laten maken, heb al gevonden dat je daar vanaf 7 weken ook kan komen voor een hopelijk kloppend hartje + 2 fotos :p

16. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Shoppen jullie eigenlijk ooit bij H&M online? Ik heb nog wat dingetjes nodig voor de kindjes.Zat al online te kijken en ze hebben wel wat ik zoek,heb alleen zo`n waardeloze ervaringen met hun bezorgingen.Gaat altijd zo`n tijd overheen.In de winkel hebben ze dan natuurlijk weer niet wat ik online heb gezien.

17. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    dan gaat Zeeb over van testjes naar echo`s :D:D:D 7 weken voor een pretecho,coolie :cool:

18. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha ja idd, dan is he techo verslaafd ;)
    zometeen is de laatste babyboom van dit seizoen. Ze gaan naar het buitenland. Ik ben benieuwd. zag al wel wat indrukwekkende filmpjes. Grappig zeeb, dan heb je zelfs babyboom zelf nog zwanger meegemaakt.
    Ik zag gister in de bieb ook een babyboom boek. Daar vond ik dan weer weinig aan hahaha

19. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik zal eens kijken of babyboom helemaal online terug te kijken is,als het zo`n weer blijft kan ik dat mooi eens gaan kijken ;)

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    jaa grappig he! denk dat ik deze babyboom aflevering niet zo leuk ga vinden. vind het altijd moeilijk om te zien naar afrika,
    voel me dan vaak schuldig dat wij zoveel hebben.
    maarja aan de andere kant, ze weten misschien niet beter
    en zo is het nu eenmaal.

Ik bestel wel eens bij H&M online, meestal duurt het een week/1,5 week maar ze hebben soms dingen die ik in de winkel niet vind. en bestel meestal basic shirtjes en topjes.
    stuk goedkoper dan bij lady sting

Deel Deze Pagina