(Bijna)-klaar-voor-de-start-cluppie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik kom eigenlijk nooit bij de H&M en dus ook niet online. Ik vind het daar altijd te chaotisch. Ik kan nooit wat vinden wat ik zoek haha.

Het is ook zielig die mensen in die arme landen. En toch, als je ze hier wel eens op tv ziet, dan willen ze hier vaak niet wonen maar terug naar de weinige spullen die ze hebben. Dat is zo bijzonder dat ze hier niet kunnen leven.

2. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Het is ook chaotisch bij h&m,daarom kom ik er ook niet zo heel graag.Maar kan er voor de kindjes altijd goed kopen.Online is alleen zo irri dat het niet zo`n snelle levering is.
    Zal eens kijken bij wehkamp,die verkopen ook c&a.Voor de kids ook leuk en wel snelle levering :)

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    vind de aflevering veel gepraat met het bel-panel , niet zo leuk maar ja wel belangrijk natuurlijk

4. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik vond de stukjes die ze lieten zien in afrika erg indrukwekkend maar dat gepraat eromheen een hoop gedoe maar ids wel nodig. Toch vraag ik me af of ze hier iets mee opschieten. Klinkt misschien hard maar de problemen zijn daar met dit beetje geld niet mee opgelost. Ik tik nu VIA mijn telefoon. Verre van ideaal.

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    dat geloof ik lente, zijn telefoons ook niet voor gemaakt ;)
    pff ben nu al doodmoe, zo het bedje opzoeken hoor!

6. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haai meisjes, wat een geklets!
    Ga niet overal op reageren hoor :p

Zou bij vriendin gaan eten, maar die voelde zich niet lekker dus ging niet door. Dus ben maar naar mijn moeder gegaan. Moest toch hun auto even lenen omdat die van ons morgen naar de garage moet en we morgen voorlopig koopcontract gaan tekenen enzo...
    Heb bijna de hele avond onder de rode lamp gelegen bij mijn ouders :p die rugpijn is echt niet prettig. Ik kan mijn sokken en schoenen haast niet zelf aandoen. Volgens mijn moeder komt het door stress. Blijkbaar heb ik daar toch meer last van dan ik denk! Maarja, dat geeft ook wel hoop dat het allemaal weer goed komt nu ik wat meer rust ga krijgen!

Ongi is hier iig voorbij na 10 dagen, werd tijd! Dus er kan weel geklust gaan worden!

@ Zeeb: leuk, twee nieuwe bikini's :) ben zo benieuwd wanneer je je eerste echte kwaaltjes gaat krijgen enzo... ben eigenlijk ook wel benieuwd naar je testje van vandaag :) ik ben al testverslaafd als ik niet zwanger ben, en deze ronde mag ik niet testen dus ik vind dat jij dan maar in mijn testbehoefte moet voorzien ;)

Over Ti Amo...volgens mijn collegaatje die daar haar jurk heeft gekocht is het zo goedkoop omdat ze niet met personeel werken, die mensen runnen die zaak zelf en zijn alleen op afspraak open. Je betaalt dus niet voor allerlei poespas. En ze bestellen van alle jurken van alle maten 1 ofzo, dus wat ze hebben hangen is het, ze kunnen geloof ik wel iets voor je bestellen maar dan wordt het weer wat duurder.

En fijn om even iets van Babs te horen.... jammer van het bericht over je vriend... maar aan de andere kant, als hij van miljoenen zaadjes nog de helft over heeft van goede kwaliteit, zou je toch zeggen dat je dan nog best veel kans hebt? Hou je ons wel op de hoogte?

7. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0

8. MissCK

MissCK Niet meer actief

Mee eens! Ik vind het in de winkel echt geen pretje om kleding te zoeken. Ben daar altijd snel weer weg. Ik bestel wel eens online bij H&M vooral bij de Sale dan :D En bezorging is altijd wel redelijk snel.

Gisteren ook Babyboom gekeken. Vond het verschrikkelijk, vooral die Samuel dat kleine jochie die ondervoed was. Toen zei manlief nog : Moet je nagaan hoeveel eten wij weggooien dagelijks en hoe dat mannetje geniet van een klein hapje eten. Verschrikkelijk. :(

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    haha zussie dan test ik nu wel extra omdat jij niet test :)
    net testje gedaan, ga zo de foto maken

net de huisarts gebelt, of ik op schiphol wel door de beveiligingspoortjes enz. kan lopen of dat ik moet aangeven zwanger te zijn.
    Nou weet niet wat voor muts erachter die telefoon zat maar
    ze had geen idee.
    Ik zo : geen idee ? nee, zegt ze. Ik weet het echt niet, ook nooit over nagedacht.
    Moet ik na 14.00 terugbellen, ze vraagt het ff aan de dokter
    *zucht* :D

10. MissCK

MissCK Niet meer actief

Haha! Sommige mensen. :p

11. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    wat een mutsefluts zeeb.Tja,soms heb je ze erbij hihi

Ik weet niet hoe het hier zit met m`n ei,maar ik voel nog steeds hetzelfde als afgelopen weekend.Voelde ik dat vorige maand nou ook,of viel het me toen niet op? Denk dat dit allemaal gewoon ff nodig is geweest om zelf zekerder van m`n zaak te zijn.

Rosemarie,je zegt het helemaal goed.Je LF is langer als je ei later is.

Zussie,vandaag het voorlopig koopcontract tekenen?Leuk! Goed ontspannen is heel belangrijk,dus goed voor jezelf zorgen en laten zorgen hihi

Zometeen komen m`n 2 neefjes hier spelen,dat wordt weer volle bak :D

12. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Morge meisjes!

Jullie hebben weer wat afgekletst hier, ga niet overal op reageren hoor;)

Zeeb; Hihi, wat een muts! Maar denk dat dat toch wel gewoon zal kunnen? Anders weet expert Zussie het misschien wel:p
    Haha testverslaafde! Show je af en toe wel een fotootje? Ben wel benieuwd naar je testrijtje!

Roos; Als je ei later is zou je cyclus inderdaad langer moeten worden, omdat je LF gemiddeld 14 dagen is (luteale fase is fase na ei). Maar als je ei pas op dag 18 is en je cyclus is maar 26 dagen (als ie niet langer wordt dus) is je LF maar 8 dagen en dat is wel echt super kort. LF moet minimaal 9a 10 dagen zijn geloof ik..

Zussie; Ow zo! Nou, ik wacht ff af hoe het vanavond gaat in Boxmeer met jurken passen en dan kan ik altijd nog naar Ti Amo bellen:) Ik zit natuurlijk ook met het feit dat ik wel een stukje service nodig heb mbt eventueel een dikke buik in mijn jurk. Waar ik vorige keer ben geweest en waar ik vanavond heenga, die doen dat wel, maar ik liep laatst een ander klein winkeltje binnen, en die deden dat dus absoluut niet.. En dat is iets wat ik wel belangrijk vind:p

Mams; jij ook weer een lekker drukke dag vandaag dan:p Wel gezellig!

Hier vanmorgen een memorabel moment, ik heb vanmorgen mn laatste pil geslikt! Jeuj! Ben echt blij en heb er zin in. Geen hormonen troep meer:D Nu maar afwachten tot zondag/maandag, tot ik ongi wordt:p

Verder een druk dagje vandaag. Collega is weer terug, dus ik heb vanaf vandaag weer wat ademruimte;) Na het werk meteen door naar mn schoonzus, schoonmoeder, moeder en dan naar de bruidszaak:D

13. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Yehoe Yara,laat die ongi maar komen en dan echt klaar voor de start :D Idd wel zo handig als ze evt je jurk aan kunnen passen.

Ik zou zo graag een keer uit willen slapen.Lukt me gewoon echt niet meer.Vanmorgen was het 6.30.En dan ben ik ook echt wakker.En het is nu juist zo`n uitslaap weer :p

Heerlijk,dat gekakel.Een kippenhok is er niets bij haha.Zolang het geen knokken is vind ik het wel prima ;)

14. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Toch raar die banner...nog 12 dagen tot ik kan testen.Wennertje denk ik haha

15. MissCK

MissCK Niet meer actief

Vandaag is de dag Yara! Dat je je laaste pil inneemt.
    Vandaag is mijn dag dat ik eigenlijk weer moet beginnen met
    een nieuwe strip maar die laat ik dus staan.

Dus we hebben beide wel een speciale dag! :D:D

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nou hier is ie dan, het testrijtje :)
    15 DPO is dus vandaag :D

17. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Mams; Ja, eindelijk! Is inderdaad wel handig als ze dat aan kunnen passen!

Hihi, zelfs ik kan niet echt meer uitslapen, en ik heb nog niet eens kinderen;) Maar door het vroeg opstaan elke week kan ik in het weekend niet meer uitslapen:p

MissCK; Spannende dag meid! Ben je een beetje over je twijfels heen kunnen komen? Vind je het moeilijk om vandaag die pil niet te nemen?

18. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Wat een mooi rijtje Zeeb! Ga het maar geloven meid:D Wat mooi:D

Zit hier gewoon echt met een mega smile op mn gezicht, ben gewoon super blij voor je!

19. MissCK

MissCK Niet meer actief

Denk dat ik wel over mijn twijfels heen ben. Waren van die onzin twijfels weet je wel. Dan kan ik over een jaar nog steeds niet stoppen
    met de pil want dan zijn die twijfels er nog.

Vind het nu nog niet moeilijk als ik aan vanavond denk dat ik 'm niet
    ga slikken. Maar misschien is dat vanavond op het randje van het
    bed wel anders haha. Ik heb wel één voordeel, ik slik toch nog iets, ben
    al met foliumzuur bezig, dus dan slik ik dat in plaat van de pil :D

20. MissCK

MissCK Niet meer actief

Wauw! Wat moet dat een fijn gevoel zijn :D Heerlijk rijtje :D

Deel Deze Pagina