(Bijna)-klaar-voor-de-start-cluppie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Snap wat je bedoelt Miss, het is ook een grote stap. Gewoon die pillen wegleggen of door de wc spoelen ofzo en gewoon je foliumzuurtjes nemen:)
    Ik zelf heb geen strips meer in huis. Toevallig was dit de laatste van het doosje. Heb nog ergens een halve, is mijn reservestrip;) Maar die heb ik dus voorlopig niet nodig:D

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    goedzo missck , weg met die twijfels

yara voor jou ook spannend, nu gaat het gebeuren! :D

3. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ben je nog aan het solliciteren Zeeb?:p Lekker hoor, zolang vakantie nu! Ga je nog wat leuks doen vandaag?

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zooo zeg,wat een herrie hier.Onvoorstelbaar :p

Zeeb,dat is een mooi rijtje hihi

Missck,gewoon weggooien die pil ;) En je foliumzuur in de plaats nemen :D

Ik kreeg trouwens folimzuur van de internist,voor 1x per week 1 tablet.Wist niet dat dat kon.Op zich wel handig.
    Ik begin iig na het weekend pas met m`n nieuwe medicijnen,we gaan een paar dagen weg en ik weet dat switchen van medicijnen wel klachten zal geven.

5. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ik baal hier ff:( Weet dat het volledig onterecht is.. Ik was net een beetje aan het snuffelen op BB en kom daar toevallig berichtjes tegen van mn schoonzus.. Nu lees ik daar dat mijn neefje Jayden gaat heten.. En je raad het al, de naam die vriend en ik al vanaf het begin onze zoon willen geven (mocht het ons gegunt zijn een zoon te krijgen) is Jay.. Weet niet of ik dat nog zou doen,, Namen lijken dan echt te veel op elkaar..

He sorry, baalmoment.

Nu weer vrolijk:D Ik ga toch niks tegen schoonzus of vriend zeggen, komen we dan wel weer uit.. Ondertussen ga ik dus maar vast verder snuffelen naar andere mooie namen:p

Hier nog steeds druk.. Heb echt geen zin meer, veel te veel zin in vanavond:p

6. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Mams; rlx dat jij maar 1 x per week een tablet hoeft:p

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ah yara snap dat je baalt, dat is niet fijn nee, en ik zou dan ook niet meer zo snel ''jullie'' naam aanhouden. Lijkt toch wel teveel op elkaar. Al heeft het ook wel weer wat, vind ik j.ay toch een afkorting van j.ayden

Het solliciteren staat even op een laag pitje moet ik eerlijk zeggen, met de testen en nu de vakantie denk ik dat het pas de week na de vakantie word dat ik ga zoeken.
    het komt vast goed :)

8. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Daarom,, Ik denk dat neefje ook snel J.ay genoemt wordt ipv J.ayden.. Gewoon omdat dat makkelijker is. Ik wist dat ze twijfelden tussen dezelfde naam met een J of een H (dacht toen al dat het Jayden of Hayden zou worden).. Hmm, vooral omdat dit de enige naam was die vriend en ik beide super mooi vonden baal ik gewoon.. Vriend is zoo moeilijk met namen. Ik vind best veel mooi, maar alles wat ik mooi vind, vind hij niks:p

Tweede en derde op ons lijstje zijn T.eye (uitgesproken in het engels, dus tai) en J.azz, die kunnen nog wel;) Maar goed, kan goed zijn dat ze alsnog voor A.yden kiezen;) En dan kan J.ay wel weer;)

Zeker wel Zeeb, nu gewoon eerst lekker genieten van je vakantie!

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    J.azz vind ik dan wel weer heel leuk, en klinkt ook iets in de richting van J.ay, maar toch weer heel anders.
    wel leuk :D

10. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik vind J.azz ook echt geweldig, maar vriend was toch nog niet helemaal overtuigd.. Misschien nadat neefje geboren is, dan moet hij wel;)

En ben jij al druk namen aan het bedenken? Wat zijn je favorieten op het moment?

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ben er nog niet druk mee, ons lijstje op dit moment was
    jongen : R.ens , I.van , R.evi
    meisje : L.ily , J.ulia

maar ineens lijk ik ze niet meer zo leuk te vinden!
    dus moet maar weer op zoek naar nieuwe namen :D

12. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hihi, beetje last van de hormoontjes?;)

R.evi en I.van vind ik ook wel leuk. L.ily vind ik echt super, maar ook dat vind vriend helemaal niks;) Succes meid!:p

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    haha nee volgens mij nog niet echt
    vandaag ben ik in ieder geval echt helemaal zonder kwaaltjes.
    Ik wil kwaaltjes!!!!! dan lijkt het wat echter he hahaha

14. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha ben maar blij dat je geen kwaaltjes hebt;) Volgens mij zeg je wel wat anders als je elke morgen de wc-pot mag gaan knuffelen;)

15. MissCK

MissCK Niet meer actief

Aaah namen! Ik vind jongens namen zo moeilijk! :O Meisjesnamen heb ik er de wereld van :D Saar, Zoë, Joya, Meagan. :)

Maar jongensnamen.. GEEEEEEEEEEN idee.

16. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    J.oya is leuk Miss:)

Jongensnamen vind ik makkelijker alleen vind vriend die namen nooit mooi:p meisjesnamen zijn wij het meer over eens.. daarom baal ik er ook zo van dat we onze jongensnaam niet meer kunnen gebruiken..

17. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haaaaaa meiden!

Koopcontract is getekend, hypotheekofferte wordt aangevraagd... heerlijk dat het allemaal loopt nu!
    Nu zit ik lekker op bed met een warme pittenzak tegen mijn rug :) rugpijn wordt nog niet minder. En het vreemde is dat mannetje precies op de zelfde plek rugpijn heeft! En ik ben net 10 dagen ongi geweest, dus nee, het komt niet doordat we te wild zijn geweest in bed :p Het enige wat ik kan bedenken is dat het komt omdat we zaterdag allebei geschilderd hebben bij mijn schoonzus thuis, dus misschien veel voorovergebogen gestaan ofzo? Maarja beetje vreemd want mannetje heeft die pijn pas sinds gisteren.. nouja..

@ Zeeb: bedankt voor de foto meid, haha, ik vind testjes kijken zo heerlijk! Ik moet mezelf echt in bedwang gaan houden deze maand. Ik hou een tempkaartje bij, en ik mag pas weer testen 14 dagen nadat FF een eitje aangeeft bij me! Dus tot die tijd doe ik het met jouw mooie knallers! Moeders voor moeders gaat ook nog een test doen bij je he? Ik denk dat jij wel een goede HCG leverancier bent :p
    Oh, en over die poortjes... volgens mij mag je daar gewoon doorheen. Het is geen rontgenstraling ofzo wat daar vanaf komt, want dan zouden ze het niet zomaar bij iedereen mogen doen. Als je in het ziekenhuis op de rontgenafdeling komt zie je overal plaatjes van dikke buiken met een grote rode streep er doorheen. Dat heb ik op het vliegveld nog nooit gezien, en als het schadelijk zou zijn, zou dat echt wel moeten!
    Gaat het je trouwens lukken het geheim te houden voor jullie vrienden?

Hier het zelfde als MissCK, genoeg meisjes namen: Lois, Saar, Ise, etc.
    Jongensnamen daarentegen...pfff... mannetje wil onze zoon Huub noemen, haha, maar daar ben ik niet echt van overtuigd :p al hou ik wel van korte hollandse namen. Nouja, we zien wel. Eerst maar eens zwanger worden.

Van de week stond ik bij een collega in de spreekkamer, die vroeg aan me hoe het ging. Als ik pijn heb word ik altijd een beetje stilletjes, dus zei dat het wel ging, dat ik alleen nogal last had van mijn rug. Vroeg ze dus heel serieus aan me of ik niet zwanger was :p dus ik zeg, nee, ik ben niet zwanger. Keek ze me met een glimlach een beetje ongelovig aan, 'weet je het zeker?' vroeg ze. Dus ik, uh ja, dat weet ik zegmaar wel zeker. Ik ben niet zwanger! Dus toen zei ze zoiets van 'jaja'. Dat vind ik nu dus echt even zo vervelend! Ze moest eens weten dat ik net 5 negatieve testen rijker ben en 10 dagen ongesteld :p dan is het echt niet leuk als je 3 keer hardop moet zeggen dat je niet zwanger bent en iemand je dan niet echt gelooft....

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Yaar, ik zie net in een topic de naam 'Dane' voorbij komen....
    Als je dat op zijn engels uitspreekt vind ik dat best een naam die bij jou in het rijtje zou passen ;)

19. MissCK

MissCK Niet meer actief

@ Zussie. Huub :) haha. Ook niet echt mijn smaak. Jongensnamen vind ik echt echt echt moeilijk, heb er maar één en dat is Milan

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hmm ja... ik hou al een tijdje een namenbestandje bij :p

Dit staat er nu in:

Jongensnamen
    - Lenn of Len
    - Daaf
    - Loek of Louk
    - Naut of Nout
    - Sef
    - Senn of Sen
    - Tije
    - Xam of Xem
    - Dex

Meisjesnamen

- Saar
    - Lois
    - Ise
    - Tess
    - Noor
    - Elle
    - Elin

Zussieman houdt er iets andere ideeen op na... maar we kunnen het wel eens worden denk ik!

Deel Deze Pagina