Meis, fijn dat het contract getekent is! En nu de hypotheek nog. Gaat helemaal goed komen meis! Wel minder van die rugpijn zeg Maar als je mannetje het nu ook heeft zal het misschien toch van dat schilderen komen.. Huub, niet mijn smaak Wel lullig van die collega. Is echt zo vervelend als ze er dan van overtuigd zijn. Ik had laatst ook best een buikje omdat ik een tijdje behoorlijk ongezond en ongegeneerd had zitten snaaien, vroegen er ook zomaar mensen of ik zwanger was:O Uhm nee.. Dane vind ik echt super gaaf! Dex ook, maar dat vind mannetje niks. Dane weet ik niet of hij daarvoor te porren is Maar ff he, is het terecht dat ik nu flink baal? Vriend had zelfs een hele tijd geleden (voordat ze wisten dat ze een zoon kregen) al eens gezegd dat wij onze (eventuele) zoon heel graag Jay zouden willen noemen. Van de ene kant denk ik: zeik niet zo, zij zijn eerst en moeten de naam kunnen kiezen die zij graag willen. Anderszijds vind ik het gewoon jammer dat hiermee onze naam dus niet echt meer kan.. Milan vind ik ook leuk, alleen hoor je zoveel nu.. Tije; ook leuk, hoe spreek je dat uit? Gewoon zoals je het schrijft? Xam en Lenn zijn ook leuk, maar past niet echt bij ons
Hee meis! Snap heel goed dat je baalt hoor! Ik heb het ook wel eens, als er bv in de kerk een kindje geboren word met een naam die hoog op mijn lijstje staat. Maar tegen de tijd dat ik zwanger en bevallen ben kan ik mijn kind ook best weer zo noemen, haha. Als het in de familie zit is het inderdaad lastiger. Zeker als je het samen gewoon eens bent over die naam, en dat een beetje lastig ligt, is het balen. Maarja joh, misschien noemen ze het wel helemaal niet zo... Als Jay je smaak is, dan snap ik wel dat Dex bij je vriend niet helemaal in het plaatje past... Maar Dane moet wel kunnen dan, is een beetje een zelfde soort naam. Tije spreek je inderdaad uit zoals het er staat, dus Tij-je. Maar broertje van man heet Thijs, dus weet niet of hij ervoor te porren is, want hij vindt het niet leuk dat die naam er dan op lijkt... het bekt ook niet heel lekker met onze achternaam... Maar goed.. zoals je ziet staat er meer op mijn lijstje, dus komt wel goed! En heb nog de tijd om het aan te vulle, haha.
Haha ja Saar vind ik heel cool! Sam vind ik ook leuk voor een meisje, maar man vindt dat alleen leuk voor een jongetje, en daar vind ik het weer niet zo leuk voor...
Mijn lijstje is trouwens niet op volgorde hoor! Ik heb nog niet echt een favoriet ofzo, het is gewoon een lijstje van namen die ik wel leuk vind!
@ Yara. Meid, misschien krijg je wel een meisje en dan is er niks aan de hand Er is verder weinig aan te doen maar snap dat je je rot voelt. @ Zussie. Ja, Saar vind ik ook heel stoer
Vroeger vond ik Chayenne heel mooi & Ik heb nog steeds een zwak voor Joya voor een meid. (spreek uit: Djoja)
Joya is niet echt mijn ding... Yaar, had jij nou die ene meisjesnaam die heel mooi was en bijna niemand eerder gehoord had? Weet niet meer wat het was Je hebt nu igg je lesje geleerd... mondje dicht over wat je mooie namen vindt, voor je het weet breng je mensen op ideeen!
Hmm, denk dat het vrij zeker is hoor, maar maakt niet uit, het zou natuurlijk nog kunnen veranderen Ik hoop het, vind Dane wel echt mooi (spreek je dan dus op zn engels uit als Deen. Uitspreken zoals het er staat vind ik ook nog wel leuk) Hmm snap ik als die broer Thijs heet.. Maar goed, eerst maar eens zwanger worden met zijn allen Sam vind ik ook leuker voor een meisje dan voor een jongen. Klinkt vrouwelijk Vind Noa ook mooi voor een meisje.
Haha, hoezo lesje geleerd?;P Daar hebben hun niks mee van doen gehad hoor Maar nee dat was Lente met die bijzondere naam. Yuna was het geloof ik.. Onze meisjesnaam is momenteel nog Ivy
Jaaah stond Dane al op je lijstje of heb ik je nu een klein beetje geholpen? Idd spreek je het op zijn engels uit als 'Deen', past wel bij Jay vind ik! Daane is ook wel grappig, maar wordt snel afgekort als Daan denk ik, en dan kan je je kind net zo goed zo noemen, en zo heten al die kinderen al tegenwoordig.... Noa idd ook mooi, maar beetje te vaak gehoord de laatste tijd
Oh, dacht dat je tegen je schoonzus had gezegd dat je een eventuele zoon 'Jay' wilde noemen.... Ivy en Dane perfect!
Hihi Je hebt wel gelijk dat dat afgekort wordt tot Daan. Ivy en Dane klink inderdaad super Nu nog een tweede naam achter Dane. Dane stond er inderdaad nog niet op, dus je hebt zeker geholpen Doe ik gewoon Dane Jay Of Dane Jazz
@zussie, wat goed getekend! alles in gang nu dat is een goed vooruitzicht! inderdaad, moeders voor moeders gaat nog een test doen. de dag dat ik terug kom van vakantie ga ik bellen dan ben ik 5wk + 5dg Denk dat geheim houden voor onze vrienden wel gaat lukken zo op vakantie Ik drink zelden ( zeg maar zo goed als nooit ) alcohol en doe nooit mee met gekke dingens als op een waterscooter ofzo tenzij ze zien dat ik nu al niet helemaal meer in vorm ben qua lichaam zullen ze het niet opmerken ( of ik moet volgende week spontaan alle kwaaltjes krijgen ) en als ze vragen of ik ben aangekomen gooi ik het wel op iets te gezellig vakantievieren en dat het er toch echt weer af moet
Hihi, ik zie het al voor me dat je buik ineens super hard groeit:O Nee grapje hoor, zal wel meevallen. Gewoon niet over hebben, dan zouden ze daar ook niets van merken toch?
Haha ik ga mn charmes in de strijd gooien Iemand anders nog leuke suggesties als tweede naam bij Dane?
nee dat denk ik ook niet Yara, het valt mij nu alleen op dat ik tegen de avond een opgezette buik heb, en mijn (.)(.) zijn groter, maarja ik let erop en een ander zou het waarschijnlijk niet eens zien