(Bijna)-klaar-voor-de-start-cluppie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissCK

MissCK Niet meer actief

Dane Piet? :D

2. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha Zeeb.... volgens mij komt misselijkheid enzo meestal pas met een week of 6...
    Maar aan je testjes te zien zit je wel hoog met je HCG, dus misschien krijg je er wel iets eerder last van, als je er al last van krijgt natuurlijk!
    En het is waarschijnlijk toch zeker een jaar geleden dat ze je in bikini hebben gezien, dus idd... zijn de winterkilo's die er nog een beetje op zitten :p moeten ze je maar niet op zo'n korte termijn verassen met een vakantie, haha!

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    MissCK , hopelijk niet :p ben tot nu toe niet misselijk dus dat is erg fijn. al zou het wel meer bevestiging geven hoor
    heb nu het gevoel dat het niet zo is want ik voel het niet.
    maarja onzin een dozijntje testen zegt genoeg :D

Yara, ik kan je niet echt helpen, ben niet zo in die richting van namen. Al het babynamen topic bekeken ?

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ah week 6 zou prima zijn, zijn we net een dagje weer thuis :D

trouwens heb de VK gebelt vanmiddag, maar moet direct na de vakantie even terugbellen voor een afspraak te maken.
    aangezien ze per post een bevestiging gaan sturen en mijn ouders een paar keer in de vakantie hier de post op tafel gaan leggen en de plantjes watergeven leek me dat niet handig :D

ze zei dat als ik meteen erna bel ze ook nog wel een plekje voor me hebben :D

5. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Meisjes, ik ben ervantussen.. Moet ff vlug eten naar binnen werken, en dan zusje, moeder, schoonzus en schoonmoeder ophalen om bruidsjurken te gaan passen.. Tot morgen!

En tips/namen zijn altijd welkom;)

6. MissCK

MissCK Niet meer actief

Wil je trouwens weten wat het wordt? :)

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    jaa ik wil het zeker weten! vriend ook.
    vind ik stukken makkelijker met kleding te kopen
    en het is allemaal al zo'n verassing als het geboren word dan hoeft van mij het geslacht niet nóg een verassing te zijn:D

8. MissCK

MissCK Niet meer actief

Ben ik met je eens. Maar is manlief het nog niet echt mee eens. Ik heb zoiets van.. Ja als je het eerder weet dan is het ECHT een verrassing, kun je er samen nog lang van genieten als je weet wat het is. Na de bevalling gaat het vast zo van: OH, ja leuk! En weer verder.. Als je begrijpt wat ik bedoel :D

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Op internet maken ze er nog van:
    Daned
    Danell
    Daneel
    Danesh

Maar gewoon Dane is het leukst...
    In 2010 zijn 23 jongetjes zo genoemd, dus het is een vrij originele naam!

Er zijn ook veel mensen die het dus op zijn nederlands uitspreken...

En ik zag ergens de combinatie met Owen, vond ik ook wel grappig!

Is ook niet mijn stijl namen ;) zie mijn lijstje, ik ben niet zo into het engels... Is vaak ook lastig om je in te leven in de smaak van een ander, want van twee namen die veel op elkaar lijken kun je toch de een heel mooi vinden en de ander niks!

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ohhhh leuk, namen! Altijd leuk waarom mensen voor een bepaalde naam kiezen. Ik ben gelukkig al uit beide namen. Ik heb laatst mijn meisjes naam bij iemand gezien maar dan met de J ipv de Y. Dat vond ik ook wel mooi staan. Dus dat is dan het enige waar ik nog tussen zou moeten kiezen haha De jongens naam staat ook al vast bij ons. Nu maar hopen dat niemand anders hem bij ons in de buurt kiest. Tot nu toe gaat het goed. Ik snap dat het lastig is voor jou Yara, vooral omdat jullie de naam Jay bovenaan hadden staan. Trouwens gefeli met je laatste pil! Nu maar maar aan de slag binnenkort hahaha

Wat een weertje vandaag! Hebben net ff snel boodschappen gedaan en ik heb vandaag de leerlingen besproken die ik volgend jaar krijg. Oef. Zo weer even lekker te zwemmen en dan zien jullie me misschien vanavond nog en anders weer morgen!

11. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    En het blijft maar regenen.Morgen een droge dag zeggen ze,ik stem voor :D

Yara,daar mag je best van balen hoor.Zou ik ook doen!Weet je
    wel al dat je schoonzus een jongen gaat krijgen?Jazz vind ik trouwens wel een super naam!

Ik had trouwens foliumzuur in een B-supplement.Heb sindsdien
    wel meer energie dus mss hou ik deze nog wel ff.
    Slik toch al iedere dag pilletjes,dus dat maakt me niet uit ;)

Zeeb,ik ben ook benieuwd of je je zwangerschap geheim kunt houden tijdens de vakantie? Zou ik echt knap vinden hihi

Zussie,fijn dat het getekent is!Helpt de warme zak in je rug?Tss,
    wat een zin he haha

Milan,leuke naam...Milas ook en die hoor je dan weer minder.Maar
    Yara,het is echt niet gek dat je de balen hebt.
    Ik heb het ook meegemaakt,m`n zus had een meidennaam.Iemand
    anders van de familie "eiste" die naam op ,want hun baby zou zo
    gaan heten.Puntje bij paaltje kreeg die baby een andere
    naam.Vind dat zoiets,elkaar het zo moeilijk maken als je weet
    dat iemand een naam graag wil.

Wij vertrekken morgen voor een paar dagen naar Delft.M`n schoonouders zijn op vakantie en we gaan daar in huis.We hadden plannen om vanuit daar uitstapjes te gaan maken,oa naar zee.Nou dat dagje zee gaat hem vast niet worden :p Doen we wel een ander keertje.We gaan wel naar madurodam,zijn de kids nog nooit geweest.En m`n schoonzusje komt een dagje met m`n nichtjes.
    Zou toch echt in staat zijn om een last minute te boeken.Maar dat gaat hem niet worden helaas,dus we maken er hier maar wat van :cool:

12. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Wat een verhelderend artikel!
    We vrijen al jaren verkeerd | algemeen | artikelen

Dit is mijn oplossing...
    Gewoon 2-3 keer in de week seks.... dat schijnt dus het beste te zijn als je lange/onregelmatige cyclussen hebt. Veel beter dan ovutestjes gebruiken!

13. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    En nu gaan we het in de parktijk brengen :p 'zie' jullie morgen!

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nou zussie dat is het proberen waard toch! ook minder stressvol voor jullie denk ik. Nou vol goede moed 3x per week komende tijd :)

15. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Zo is dat....
    Denk dat ik helemaal geen ovutestjes meer ga gebruiken, nooit meer.
    Het kost geld, ik raak er alleen maar van in de war, je krijgt er stress van omdat je 'moet' klussen....
    We gaan de natuur lekker zijn gang laten gaan :p
    Ik krijg er gewoon helemaal weer zin in!

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    kijk zussie, dat is een positieve gedachte! vind het wel echt respect voor je hoor dat je toch zo kunt denken na al het gedoe van die maanden!
    hoop zo voor je dat je snel zwanger bent! :) ( voor allemaal wel hoor :) )

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    haha goed artikel!
    zussie, voor jou is het trouwens ook irritant dat die collega zo door zeurde over die zwangerschap. Ik had haar gewoon gezegd dat ik ongesteld was en als ze het niet geloofde, loop dan maar even mee ;):D

Meiden, had het met een vriendin over die ovulatietesten...waar halen jullie ze ook alweer vandaan van welke site? Zij heeft vandaag haar ei gespot dus ben benieuwd bij haar deze ronde!

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    zwanger & kids, ik heb nog een heel pakketje van 15 testjes over. maar mijn gevoel zegt als ik ze weg doe uit huis dat dat niet goed is. stom he
    ben volgens mij veel te bang dat er wat mis gaat.
    niet dat ik erom stress maar gewoon zo'n voorgevoel
    volgens vriend is dat onzin, en is dat gewoon de onzekerheid en angst

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik kan me dat gevoel wel voorstellen. Doordat je nog niks hebt gezien in beeld geeft het voor jezelf nog zo'n onwerkelijk gevoel. Ik hoop dat je binnekort iets gaat merken aan je lijf (alleen de leuke dingen!) en dat je binnenkort lekker op de foto mag met je buik!

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Trouwens Yaar, jij zei dat je op BB had gelezen dat je schoonzusje die naam aan het kindje ging geven. Maar waar staat de afkorting BB voor? Misschien ben ik een leek hoor. Ik vergeet ook altijd die termen van Zeeb met DPO haha ben gewoon niet zo slim aangelegd als de meeste hier ;)
    Yara, weet zij trouwens niet dat jij nu weet dat het kindje die naam krijgt?

Deel Deze Pagina