(Bijna)-klaar-voor-de-start-cluppie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    als ik me even mag bemoeien :D is (zover ik weet) een andere site :p

2. MissCK

MissCK Niet meer actief

Goedemorgen allemaal.

3. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    goeiemorgen!

idd een verhelderend artikel zussie!

heb wel alles een btje bijgelezen maar ga niet overal meer op reageren.

irri, mn spatie doet het niet heel goed.

jeej mn iphone kan elk moment bezorgd worden:)

en ik heb van de week met vriendinnen een ticket geboekt naar london! in november gaan we mn zusje opzoeken:)
    miss ga ik in augustus ook, dan gaat mn zusje daarheen en start ze een week later met dr stage. kunnen we gezelli samen een kamer zoeken voor dr:)

het weer is gelukkig een stuk beter dan gister! het heeft gister echt heel de dag geregend..

4. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hee Ladies!

Nou, klussen gisteravond ging niet door.... ik had ineens weer (oud) bloed :(
    Pfff... er moet wel een eind aan komen hoor... anders ga ik de dok maar weer lastig vallen...
    Ik wil wel nog klussen voor mijn mannetje weg gaat... niet dat de kans groot is dat komende week mijn ei al komt... maar gewoon voor het gevoel van zekerheid, haha!

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nou ben blij dat ik het zonnetje weer zie hoor, bah vreselijk die regen. elke stap die je buiten zet meteen doorweekt

vandaag was mijn uitslaapdag en raad eens wie er nu nog in zijn bed ligt :x nou meneer krijgt straks de volle laag over zich heen
    hij schijnt ook even te vergeten dat ik moet slapen voor 2 :D

ah das balen zussie! wanneer gaat man weg ?

6. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Zondagochtend vroeg!
    Maar bloed/bruin is er nu nog steeds hoor... dus denk dat ik wel aan het eind van ongi zit maar blijkbaar toch nog niet helemaal over. Vreemd dat je dan zo'n dag zonder bloed er tussendoor kunt hebben! Beter kunnen we dan morgen nog klussen...

En geef jij die vent van je maar eens op zijn donder!
    Als er iemand nu slaap nodig heeft ben jij het inderdaad!
    Tsss!

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja dan ga je er toch vanuit dat het over is, hopelijk zijn dit de restjes dan en kun je morgen gezellig klussen!

ons oh-zo-lieve hondje heeft een ritme van om half 7 naar buiten aangezien hij dat sinds hij 9 weken is elke ochtend doet , net voor vriend naar zijn werk gaat.
    dus ja kan ook niet verwachten dat hij een vakantie schema neemt om maar om 10 uur te gaan plassen :D

vanmiddag naar onze vrienden de laatste dingen bespreken voor volgende week, en dan zal ik eens de stad ingaan voor wat dingetjes als zonnebrandcreme en dergelijke

Heb er zin in :D ook een voordeel dat zodra we weer thuis zijn ik al 5wk+6 ben dus dat schiet wel lekker op tot eerste echo

8. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja idd dat gaat dan lekker opschieten!
    Je moet wel uitkijken met de zon he als je zwanger bent, want je kunt van die vlekken krijgen!

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    jaa ik las het, lastig zeg! word een beetje opletten en een parasolletje op het strand :D

10. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Inderdaad, zou toch zonde zijn als je de rest van je leven met vlekken op je gezicht loopt :(
    Ik ga er vandoor... even ontbijten, douchen, spullen pakken en werken.
    Getsie... maarja, daarna wel weekend gelukkig!

11. MissCK

MissCK Niet meer actief

Hier nog steeds geen zon. :( maar duurt volgens mij niet zo lang meer.
    Vandaag manlief jarig. Dus hoop op een beetje mooi weer. :D

12. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hye meiden!

Sorry datk niet overal op reageer;)

Weet niet meer wie het vroeg (volgens mij Mams en Lente):
    Ik wist al dat mn schoonzus een zoontje kreeg. Omdat ik al veel dingen gehoord had ging ik ff spieken. Toen kwam ik dus in het namentopic een berichtje tegen van mn schoonzus(ze heeft gewoon haar eigen naam en foto, anders had ik het niet geweten) en zag dus in haar berichtje dat haar zoon die naam krijgt. Zij weet dus niet dat ik het nu weet en ben ook niet van plan om dat tegen haar te zeggen hoor. Vind het super voor haar, maar ik baalde gwoon even;)
    Nu alweer overheen, er zijn nog genoeg mooie namen en ik hoop dat vriend Dane mooi vind (nog niet met hem besproken;))

Hier gister weer jurken wezen passen:D Had nog een mooie uitgezocht, die ik bij die andere winkel had uitgezocht hadden ze daar niet. Dus wat heb ik nu gedaan:
    -Officieel heb ik onderstaande jurk gekocht (bandjes zouden eraf gaan en meer 'glinstertjes' in de jurk.
    - De jurk die ik vorige keer uitgezocht had (waar ik al foto's van gepost had) wordt besteld.
    -Als ie binnen is kan ik ze allebei weer passen en dan kan ik kiezen:D

Dus het wordt, of deze, of de vorige:D Jeuj, ben helemaal blij!

Hihi, check mijn banner;) Ik moet ff afwachten tot ik ongi wordt, dan maak ik een nieuwe:D Dit ziet er wel zielig uit.

13. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Tis hier maar rustig..

Trouwens wel een verhelderend artikel Zussie! Gewoon 3x in de week klussen, dan komt het goed! Wij waren dat sowieso al van plan voor de eerst ronde, omdat ik niet weet hoe mn cyclus is:p Gewoon klussen tot ik ongesteld wordt;)

Verder is dat oud bloed volgens mij niet echt vreemd. Ik heb wel eens dat er echt een paar dagen later nog wat oud bloed komt..

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Een lekkere positieve banner Yara hahaha Maaruh, over een jaar ben je rond deze datum dus gewoon al getrouwd haha! Is toch wel gaaf.

Zeeb, heb je de vk nog gebeld? En, en, en?

In onze tuin zijn heel veel plantjes uit elkaar geregend. heel veel zijn helemaal ingestort door die buien. nu alles maar eens met touwtjes aan elkaar knopen haha

Nog maar 1 week, dan is het V-A-K-A-N-T-I-E!!

15. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hihi ja echt wel he Lente;) Wat vind je van deze jurk in vergelijking met die andere?:p

Aah das echt sneu voor je plantjes:( Hoorde dat het richting het noorden van het land ook veel erger was dan hier.

Jaaa nog 1 weekje!:D

16. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Nou, het viel hier ontzettend mee qua wind enz. het waaide wel maar niet zoals je hoorde dat het overal zou gaan doen. Verder alleen veel regen maar ook dat liep prima weg. We mogen dus niet klagen.

Ik kan me even die andere jurk niet meer zo goed voor me halen en wist ook niet meer bij welk nummertje die stond maar ik vind deze wel erg mooi. Vooral dat tule er nog bij en dat bovenlijfje is ook erg mooi. Als je ze nog eens mag passen dan zou ik gewoon kijken waar je jezelf het prettigste in voelt. Leuk hoor om zo te mogen winkelen!

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Yara, deze jurk is ook mooi! maar denk dat ik de andere net wat mooier vind. Lastig zien op zo'n foto :)

Lente, ik had gister de VK al gebelt, maar moet de dag dat we terugkomen van vakantie even terugbellen om afspraak te maken. Ik had namelijk gevraagt of ze me een bevestiging per post zouden sturen, en dat was inderdaad het geval
    dus niet handig aangezien mijn ouders tijdens onze vakantie een paar keer de post wegleggen en de plantjes water geven.

dus de dinsdag dat we terugkomen bel ik meteen, ben dan 5wk+6dagen en was volgens haar ook gewoon prima, we moesten dan even wat dingen bespreken maar ze dacht een intake+echo rond de 8/9 weken

dus ben benieuwd ;)

18. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahahah jij hebt ook echt overal aan gedacht. Ik zou er totaal niet bij hebben stilgestaan dat ze ook een brief naar je huis gaan sturen hahaha Goed hoor van je! Ben heel benieuwd. Stellen ze je veel vragen aan de telefoon?

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nou ik zei dat ik een afspraak wilde maken maar eerst even een vraagje had ( dat van die brief dus ) en toen zei ze dat dus,
    en dat ik direct na de vakantie even terug moet bellen en dan bespreken we enkele dingen ( volgens mij bepaald dat of je eerder of later een echo krijgt )

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha ik werd net gebeld door mijn mannetje maar wist niet hoe ik moest opnemen hahahaa echt, ben een kneus. Heb nu eerst maar eens mezelf gebeld om te kijken hoe dat nu zit haha

voel je je vandaag al anders Zeeb?

Deel Deze Pagina