Ik hoop dat deze ronde korter duurt bij mij als de vorige. Ik zal het wel zien. Als hij rond de 29 dagen duurt, dan moet ik toch nog maar weer een paar dagen korter. nu nog gewoon 2 weken. Vind dat deze rondes wel veel langer duren dan normaal haha
Is hier morgen overdag nog iemand? Ik heb een vrije dag. Ik wil morgen mijn rapporten afmaken en lekker wat snuffelen op internet. Moet ook nog opruimen en het huis schoonmaken. Een lekker dagje in en om huis dus!
Ik had vandaag ineens weer bloed Dus weet niet of ik nou ongi ga worden.... zou wel heel vreemd zijn na die positieve testen van afgelopen week! Of misschien een ovulatiebloeding.... of innesteling... of gewoon bloedverlies... We gaan weer zien of het door gaat zetten. Echt... dat lijf van mij is zo raar!
Goeiemorgen dames!! Hier een heeerlijke vakantie gehad.. Paar keer geklust, niet al te vaak.. Vervelend bed, veel te warm Anyway we zullen zien... Straks weer aan t werk, back to normal life.. Morgen met vriendlief naar t ziekenhuis.. Moedervlek laten weghalen.. Gaan gelijk lekkere dagen worden dus
@Lentekind, ik ben er als het niet druk is op het werk en ik tijd heb om tussendoor te spieken eind van de middag mijn auto weer ophalen en nog wat poetsen en een was doen @zussie, snap er niks van dat bloed weer! ovulatiebloeding zou kunnen, innesteling zou wel snel zijn na 2 dagen positieve test lijkt me, lees overal dat innesteling plaats vind 5 tot 10 dagen na eisprong, maarja ook daarin zal het wel weer allemaal heel uiteenlopend zijn! hopelijk zet er niets door en is het in ieder geval niet het begin van een nieuwe cyclus! we houden hoop
Zussie, misschien nog gewoon wat oud bloed? Wel vreemd anders na alle positesten... Hier is het wachten weer begonnen Was gisterochtend en vanochtend wel lichtelijk msiselijk en last van de buik, maar was ook zo weer over... Kan ook door de vakantie komen natuurlijk.. Afwachten maar weer
Morgen meiden! Ik ben hier vandaag ook tussendoor.. Heb, na ongeveer 1000 foto's te hebben bekeken, het catalogusplaatje van mn jurk gevonden. Alleen die flapjes bovenaan het lijfje zouden dan worden omgenaaid, zodat het 1 lijn vormt. Ik vind die flapjes niet mooi Trotsemams; ik ben ook erg benieuwd maar ik ga met deze plaatjes deze of volgende week nog naar een andere winkel, kijken hoe duur die daar is en of ze anders iets soortgelijks hebben wat goedkoper is.. Ach en anders wordtie het maar gewoon voor 1600,-, wil de jurk daarna toch verkopen. Vind het zonde om dat 20 jaar in de kast te laten verstoffen.. Ze hebben me gelukkig wel gerust kunnen stellen bij de bruidszaak. Zelfs in deze jurk zou ik met een dikke buik in kunnen Als ik van te voren aangeef dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn tegen die tijd, houden ze daar rekening mee en bestellen ze gewoon een maatje groter, wat ze dan weer aanpassen en uitleggen zodat er een buik inpast Ik was helemaal gelukkig, want vindt die positietrouwjurken niet zo mooi, zijn echt soepjurken. Maar, daar komtie:
Je ziet het op het plaatje niet zo goed, maar de details zijn echt super en heel subtiel, precies wat ik wilde! Hou niet zo van opzichtig Nog een foto van de trouwjruk van mn moeder:
ohhh wauw, een mooie jurk hoor! Daarmee val je de dag zeker goed op! Als je dan geen bekijks trekt.... Is het al rond dat het deze jurk gaat worden nu? Zussie je hebt toch maar wat te stellen met je lijf! Gewoon aardig blijven praten tegen je lijf en het goed verzorgen....het komt allemaal goed! nu even lekker ontbijten...ben er aan toe!
Lente, nee is niet zeker, al ben ik er wel een beetje verliefd op Maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik eerst nog wel even verder ga kijken. Die van mn moeder staat wel vast, ze heeft hem al gekocht Smakelijk meid! Zussie, had er ff overheen gelezen, maar pff, jij hebt het echt flink te stellen met je lichaam. Ben het volledig eens met Lente, gewoon lief zijn en afwachten Haha, is ie zo over de top? Vond het wel meevallen in vergelijking met andere jurken die ik aangehad heb Dit was trouwens vooralsnog mn tweede keus:
Marktplaats.nl > Originele Furminator Medium (nieuw) voor hond en kat - Dieren en Toebehoren - Overige Toebehoren hoop dat je hem nog niet besteld hebt trotsemams. hoorde via het labrador forum dat dit (bijna) dezelfde is en erg goed! @ yara: wat een supermooie jurk! prachtig! en fijn dat ze hem evt kunnen aanpassen. @ zussie: veel bloed? of paar drupjes. haha rare vraag he. wat vaag joh weer. oke dus al nagedacht over opvang. ja ik denk dat we het wel redden hoor, met de financien. tuurlijk het zal anders zijn dan nu, dat is logisch. maar je krijgt ook kinderbijslag, en toeslag voor kinderopvang. zolang ik nog niet zwanger ben flink sparen heej dreamer, leuke vakantie gehad? waar was je ook al weer heen? kennen jullie dat programma eerste hulp bij opvoeden? heb wel eens geroepen dat het me leuk lijkt om ook dat werk te gaan doen. en ben aan het googlen geslagen, en bij de ncoi heb je zo;n opleiding. lijkt me heel erg leuk! nog ff goed over nadenken of het zou kunnen. zeeb, wanneer liep jou contract ook al weer af? lukt het met zoeken naar een andere baan?
Thnx Roos Ja ken dat programma, vind ik leuk om te kijken Lijkt me wel spannend om zoiets zelf te doen, is denk ik niet de gemakkelijkste baan Ook denk ik dat je ff goed moet kijken of er werk te vinden is in zoiets, zou zonde zijn als je die opleiding volgt en vervolgens geen werk hebt.. Maar wel echt super leuk, lijkt me echt een uitdaging! Kinderopvang, tja, hier ook wel over nagedacht. Liefst zou vriend 4 dagen werken en ik ook 4, maar hij weet nog niet of dat kan in zijn huidige baan. Anders wordt het waarschijnlijk hij 5 en ik 3, en dus 3 dagen kinderopvang.. Maar moeten tegen die tijd maar eens goed kijken wat dan onze salarissen zijn en wat we aan toeslagen zouden krijgen.
ja daar zit ik ook nog wel mee, wil idd er dan wel wat mee doen. vind mn werk wat ik nu doe ook nog steeds superleuk,dus zou dan een combinatie willen doen van alle 2. en ik hou wel van een uitdaging zeeb, had je trouwens nog leuke ideetjes gevonden voor de badkamer?
Waauuw yara! Hij is prachtig!!!!!!! en wat super dat je er eventueel ook met een dikke buik in kan! Hij is echt heel erg mooi!
Yara, ik stem voor je eerste keuze! Ik vind dat bovenlijfje erg mooi! Ik zit dus precies in dezelfde situatie als jullie Yaar. Qua werkdagen dan. Ik zit alleen zelf nog heel erg te twijfelen wat ik nu wil. Diep in mijn hard wil ik 3 dagen werken en lekker bij mijn kleine zijn maar ik vind mijn werk ook erg leuk en zou ook zo 4 dagen willen werken. Ik ben dan alleen weer een dag minder thuis. Wel is mijn mannetje dan ook een dag thuis. We moeten tegen die tijd maar even zien hoe we dat gaan doen. De keuze is in elk geval dat ik of 3 of 4 dagen ga werken.
Lente, ik ook Dat lijfje deed het hem ook echt voor mij. Die andere is ook prachtig, maar deed me ook wel ouder lijken, die andere past meer bij mn leeftijd Ik zit met precies hetzelfde dilemma als jij Lente, ik zou ook wel 4 dagen willen werken, maar dat is dan inderdaad ook een dag meer kdv. Ik denk dat ik 3 zou willen werken, maar als mannetje 4 gaat werken zou ik er ook 4 doen.. Maar tis wat je zegt, gewoon even afwachten. Misschien heb ik tegen die tijd deze baan niet meer Ik denk dat je die keuze ook pas echt kunt maken als je zwanger bent of als de kleine er al is. Dan pas ervaar je hoe het is en wat voor impact het heeft, en dan kun je dan alsnog besluiten
zo ik kom ff aanwaaien in de pauze @roos ik werk nog 3 weken en dan ben ik er weg, (contract loopt wat langer maar ivm vakantiedagen/overuren kan ik over 3 weken stoppen ) dat heb ik liever dan laten uitbetalen, hou je zowat niks over! ben nog bezig met badkamer ideetjes, denk aan iets met zwart/wit aangezien de tegels ook gewoon wit zijn maar ben er nog niet uit wat ik precies wil @yara, mooie jurk! Al vind ik de tweede keus wel mooier, wat romantischer het bovenlijfje maar ja niets zo persoonlijk als een trouwjurk
Zeeb, snap wat je bedoelt idd Eigenlijk zou je foto's moeten zien van toen ik ze zelf aanhad, dat lijfje is prachtig, maar maakt je ook meteen een stuk ouder. Is toch veel klassieker.. Maar nog steeds prachtig en voorlopig een goeie tweede keus Ik hou jullie op de hoogte!