(Bijna)-klaar-voor-de-start-cluppie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Blegh, ik moet aan mijn rapporten maar ik heb nog niet zoveel zin haha. Toch maar eens een start gaan maken.

Leuk dat je nog steeds ideeën aan het verzamelen bent voor je badkamer Zeeb. zwart wit is ook altijd een goede combinatie. Zelf ben ik niet van de zwart. Heb ook bijna geen zwarte kleding in mijn kast haha. Als ik een donkere kleur pak, dan is het altijd bruin. Maar zwart wit straat wel rust uit en zeker in een badkamer.

2. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha, je hebt nog de hele dag de tijd, toch Lente? Maar als je het nu doet, ben je er wel vanaf..

Zeeb, ik vind zwart-wit ook leuk voor een badkamer. Misschien met 1 kleuraccent? Rood of groen ofzo? Dat je bv groene handdoeken, zeeppompje, kleedje neemt..

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik draag qua kleding ook eigenlijk nooit zwart,
    alleen bijvoorbeeld pumps,laarzen die heb ik dan wel in zwart
    en zwart in de kast voor gelegenheden waarbij je in zwart ''moet''
    maar mijn broer heeft thuis zwart/wit in het toilet en
    vond ik toch wel erg mooi en strak.

Vind wit met limegroen ook wel fris voor een badkamer,
    maar dat is net wat beperkter in spulletjes limegroen

nog een uurtje en weer richting huis :D
    ben zo benieuwd of mijn auto weer netjes is, of dat t toch nog zichbaar is, hoop t niet :(

4. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hmm, ik heb wel redelijk veel zwart:p Maar dat stamt vooral nog uit mn alternatieve periode, en draag ik nu eigenlijk niet meer. Draag wel nog zwarte shirtjes, egaal of met printje. Is lekker neutraal:p maar in de zomer ook geen zwart voor mij!

Bedenk me wel dat ik twee zwarte broeken heb, 1 linnen en 1 spijker. Die linnen broek zit echt heerlijk:D

Haha Limegroen is leuk, wij hebben dus de wc en badkamer met limegroene accenten (lees: wc; Groen pedaalemmertje, zeeppompje en plafonniere, badkamer; groene handdoeken, zijn nog op zoek naar een groen badmatje, maar die heb ik niet kunnen vinden tot nu toe, dus het worden waarschijnlijk zwarte matjes:p)

Ik hoop dat je auto weer zo goed als nieuw (of als voorheen;)) is!

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    groene badmatjes bij Ikea ! :D

heb net een pendel gekregen, augustus 2012 jongen

2012 :( hoop toch echt wat eerder :p

6. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Pff die van mij lopen allemaal mega ver uit elkaar.. Zal mn rijtje eens zoeken, momentje

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    kim11: Juni 2011 - jongen
    Alies05: Aug 2011 - meisje
    Lautjuh85: Aug 2011 - jongen
    Gimena: Feb 2012 - meisje
    Marjolein1984: Aug 2012 - jongen

mijn rijtje

8. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    echt, ze moeten geld gaan vragen voor die pendels. Er wordt wat af gependeld. ;) Nu maar hopen dat ze het mis had voor aug 2012 Zeeb haha

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    whahaha jullie hebben zoveel pendels dat later vast iemand het wel goed heeft :D

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    haha ja he, als je voor elke maand heb zou het een keer goed moeten zijn :D

11. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Pff, het is gewoon vreemd dat iedereen wat anders zegt:p Maar van de andere kant, ik vind het gewoon grappig, hecht er verder niet echt super veel waarde aan.. Dit is mijn rijtje:
    Augustus 2011 Meisje ; Allwomen
    Oktober 2011 Jongen ; Hanna
    Januari 2012 Meisje ; Gimena
    Maart 2012 Jongen (2x) ; Marjolein1984, Mich18
    Juli 2012 Jongen ; Kinderwens2011

Heb maar voor 1 maand 2x en ook allebei een jongen, dat is wel grappig.. Ik heb nog een aantal aanvragen lopen, dus ben benieuwd wat mn uiteindelijke rijtje gaat zijn.. Zo zou toch iemand het wel goed moeten hebben he;)

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha vreemd dat iedereen wat anders zegt;) Moet hier wel om lachen haha. Ik doe er niet aan. Ik zou dan nog eerder naar een paranormaal iemand gaan.

13. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha vond het ook wel grappig nadat ik de ene na de andere verschillende pendel binnenkreeg:p Ik zou niet zo snel naar een paranormaal iemand gaan. Ik zie dit meer als gewoon leuk, en vind een paranormaal iemand (tarot ofzo) toch een beetje eng.. Daar geloof ik echt in, en zou dat niet zo snel doen.. Pendelen is ook wel serieus, maar er zijn volgens mij ook genoeg mensen die er de ballen verstand van hebben, dus dit neem ik echt met een korreltje zout.

14. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Yara,wat een mooie jurk!!! Echt super mooi! En je moeder ziet er ook hip uit,leuk hoor.

Rosemarie,goede tip zeg!De ervaringen met deze furminator (wat een stom woord eigenlijk :p ) zijn ook goed? Is toch een heel groot prijsverschil.

Dreamer,welkom terug van vakantie.

Zeeb,wit met fuchsia is ook mooi vind ik :D

Zussie,owww wat irri toch ..nu bloedverlies.Het kan van alles zijn,dat maakt het zo frustrerend.

Nu ik met foliumzuur begonnen ben is het toch anders,ook al weten we nog niet precies wanneer we ervoor (kunnen) gaan..het komt toch dichterbij.
    Af en toe heb ik wel de twijfels,heel anders als ik vroeger had.Ben nu zoveel kwetsbaarder als toen.Kwetsbaarder omdat ik al 2 kids heb.Nah ja...die twijfels zullen er ook in de deze fase wel bijhoren haha.Ik weet iig 100% dat ik graag nog een beebje erbij wil,de weg er naartoe maakt me alleen aan het twijfelen.Mutske he :p

15. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ohh jaa, wit met fuchia! Ik krijg er meteen een zomers gevoel bij. Dat vind ik echt altijd een heerlijke kleur. Ik heb dat hier qua accessoires in de woonkamer. Hiervoor was het aqua blauw. Zo wissel ik af en toe weer wat af. Ik hou ervan om af en toe de stijl in huis om te gooien!

16. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Thnx Mams:D Ach die twijfels horen er altijd wel bij denk ik, hoe jong of oud je ook bent en hoeveel kinderen je al hebt.. Nu het hier dichterbij komt vind ik het ergens ook wel een beetje spannend. Heb geen twijfels, maar spannend is het wel:p

Mag toch af en toe ook wel Lente:p Je moet er de hele dag tegenaan kijken, af en toe wat anders maakt het leuk!

17. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hmm, niemand meer:(

Ik heb nu een gesprek, ben over een uurtje wel weer terug:)

18. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Succes met je gesprek. Een belangrijk gesprek? Ik ben er wel maar ben er ook niet hahaha. Ben hier met van alles bezig. Ik heb meer dan de helft van de rapporten gehad. Net naar de bieb geweest en nu even lekker met een appeltaartje (nog over van gister) lezen in de tuin. Lekker hoor!

19. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik ben er ook weer half om half,kindjes zijn weer thuis maar vermaken zich prima.Oudste zit alweer in het zwembad,ben blij met dit weer :D

Ik heb de afspraak bij de internist een week eerder gezet,was zo ongeduldig hihi.Dacht ik kan het altijd proberen,kan volgende week al terecht :p

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Oeh spannend mams. Wat fijn dat het eerder kan. Heb je al een idee hoe ze het gaan aanpakken?

Het weer is heerlijk. Het is zelfs gewoon warm in het zonnetje. Lekker he dat kinderen het zoveel sneller warm hebben dan wij en maar gewoon een zwembad in springen terwijl het nog niet eens super warm is. Als je dan je kinderen ziet genieten dan kan ik me voorstellen dat je zo'n blij gevoel hebt.
    Nu eerst de kapper maar weer eens bellen...

Deel Deze Pagina