ahhh,nou... dat water is echt koudddddd.Maar ze hebben er geen moeite mee Ben wel blij met dit weer,alles ziet er dan wel zonniger uit De internist gaf de vorige keer al "groen licht" om zwanger te worden.Ik verwacht dan ook wat dat betreft geen problemen,ik zal denk ik meteen andere medicijnen krijgen voor m`n bloeddruk. Er zal ook gekeken gaan worden of het niet-afvallen een medicische oorzaak heeft.Ik verwacht van niet,denk eerder dat m`n lichaam in de war is door m`n eetgedrag. Ik wil ook m`n zorgen bespreken ivm een keizersnede en mss een verwijzing voor de gyn willen.Weet niet of hij die zal geven of dat ik dan weer eerst naar de huisarts moet. Voor mezelf vind ik het iig fijn dat ik alles bespreek.Dus we zullen zien
Je doet het zeker goed om alles wat je wilt weten te bespreken. Zo loop je niet zelf met die vragen rond en heb je gewoon een antwoord. Wel spannend hoor om ook te zien of het niet afvallen een medische oorzaak heeft. Ik heb weer eens zo'n gevoel vandaag dat ik alles wil wat ik leuk vind. Ik wil graag dat ik eerder ongesteld wordt zodat we eerder kunnen gaan beginnen met klussen, ik wil graag dat ik snel zwanger ben, ik wil graag dat dit schooljaar snel voorbij is, ik wil graag dat ik met mijn nieuwe groep kan starten volgend schooljaar en kan ik nog wel even doorgaan hahaha maar vooral de eerste twee genoemde dingen, nou ja eigenlijk 3....wil graag vakantie want ben een beetje gaar.
Hihi Lente, herken je gevoel helemaal.. Heb zo'n enorme behoefte aan vakantie! Nog 3 weekjes:S Gesprek was met een klant, niet echt belangrijk hoor Heb de hele dag door gesprekken met klanten. Mams, wel fijn dat je weer een weekje eerder terecht kunt.. Misschien kun je wat meer duidelijkheid krijgen, ook over waarom het afvallen niet gaat zoals het zou moeten gaan.. Ik wil ook buiten in de zon zitten Pff ik moet wel opletten wat ik eet deze week van mezelf. Heb het weekend weer ongegeneerd zitten snaaien en heb nu echt weer een kwabje.. ook niet gesport vorige week, echt slecht, maar had het te druk.. Woensdag maar weer braaf gaan
Eigenlijk hoop ik vooral dat de gyn groen licht gaat geven.Maar dat zal niet meteen denk ik.Dat zou me iig een hoop geruststellen. We zullen zien,morgen maar meteen bloedprikken. Ff iets anders,gebruikt iemand van jullie een mini-laptop? Mijn gewone laptop is af aan het takelen.Ik zit te denken aan een mini,omdat die draadloos veel langer meegaat.En omdat een mini niet zo zwaar is.Het is alleen zo`n klein scherm
Nop, ik heb een gewone laptop. Ik kan je dus niet adviseren. Ik ga nog even buiten van de zon genieten! Jummie!
daar ben ik weer. heerlijk gewandeld met de hond vandaag en nog ff in het zonnetje gezeten. @ over de kleurtjes in huis veranderen: ik vind dat ook wel leuk om te doen, of het net weer ff anders te zetten. wij hebben de muren wit en 1 muur grijs. en heb kussentjes in wit, zilver en groen. maar wil weer nieuwe kussens. iemand nog tips? heb ook nog 2 waxinelichthouders in het groen. maar heb wel weer zin om te veranderen ik wil ook nog graag een foto in canvas van onze hond van toen ie nog klein was, voor in de keuken. oja en ik wil een iphone, over dingen willen gesproken. ik kan vanaf volgende week mn abbo veranderen.ik heb nu bij tmobile 150 sim only met sms bundel en internet erbij. ik betaal nu iets van 18 euro per maand en wil niet veel meer gaan betalen. maar weet niet zo goed wat ik moet doen. een losse iphone kopen zei iemand tegen me.. maar dat is zo duur. of toch een abbo met tel nemen...
Ik ben dus niet de enige die dingen wil Ik mag ook weer een nieuwe uitzoeken vanaf overmorgen. Bij mij moet hij alleen kunnen bellen en sms-en. Verder eigenlijk niks. Ik heb totaal nog geen idee wat voor een ik wil. Dus weet ook niet zo goed of je een iphone moet nemen of niet haha Ik ben in die werelden niet zo thuis. ik zag op internet een mooie een nokia c3. Maar als ik dan die iphones zie, zijn ze wel weer heel mooi haha. Dilemma's!
@trotsemams, heb ook geen mini laptop, maar mijn zus wel en die heb ik eens goed bekeken, maar niks voor mij echt veel te klein allemaal zal wel wennen maar vind het maar onhandig, zoals tekst lezen of bijv plaatjes/fotos bekijken dan vind ik het erg fijn als ik het allemaal goed zie Heb een nieuw kwaaltje, pijn in rechter lies, geen idee hoe het kan, steekt af en toe en zeurende pijn heb toch geen rare posities aangenomen afgelopen dagen dus zal vast weer zo'n vrouwenkwaaltje zijn!
ah kijk, iemand met ervaring. Is ie een beetje handig te bedienen en maakt hij foto's die je ook op de computer kan plaatsen? Ik kan met mijn telefoon nu 5 foto's maken en dan is het geheugen vol. ook zijn ze niet scherp. Ik vind ze wel mooi. Gebruik jij dat swypen?
gebruik ik WAT?! geef me eens een link van die C3 volgens de site, bij google nokia c3 kwam ik alleen op deze maar fotos zijn heel scherp, geheugen geen idee, staan nu 20 fotos in, en 4 liedjes heb ik ff gekeken en ik ziit net onder de helft met geheugen. smse gaat prima, en verder doe ik er weinig mee heb er geen internet-ping- en alle onzin op geloof ik, of anders gebruik ik het niet
juist. Vond de jouwe al heel anders haha Jij hebt ook een toetsenbord in eht midden. werkt dat handig of zijn de toetsen vrij klein?
nee helemaal niet klein, werkt juist fijner dan wat ik eerst had ( de ouderwetse versie zeg maar ) Vind m heel fijn, die blackberrys en Iphones vind ik allemaal wel leuk maar voordat ik het allemaal heb uitgevogelt is me telefoon weer versleten over een paar jaar kun je met een telefoon niet meer bellen zoveel andere dingen kun je ermee ( vriend zegt dat ik overdrijf en met de tijd mee moet )
als je er niet meer mee doet dan bellen, foto's en sms dan hoef je ook niet met de tijd mee haha. Ik ben precies zo. Ik vind wat ik nu heb zat. Internet hoef ik er ook niet op aangezien ik thuis een computer heb en op mijn bureau op school ook. Fijn om iemand zo even te horen die die telefoon heeft. Hoelang heb jij hem al, de site geeft aan dat het een nieuw model is.
Hij zegt dat de jouwe een AZERTY-toetsenbord heeft. Toch zie ik wel qwerty volgorde. Wat is er dan anders?
bijvoorbeeld de A en Z andersom en de Q en W bij qwerty zitten ze net op de plek van de anders als bij azerty
op het plaatje zag ik ook dat hij qwerty had alleen op de site staat dat hij AZERTY heeft. Vadnaar de vraag. Misschien wel een foutje van de site.