hoe plaszak plaatsen jongentje

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door lovewinnie, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik moet voor me zoontje wat urine opvangen en heb dus een plaszak van de apotheek. nu zie ik dat ding en denk enkel hoe moet ik dat plaatsen :(. als ik google op plaszak krijg ik alleen info over de ns ;).

iemand die me kan helpen. als ik alleen het plassertje der in hang dan denk ik dat het er uit loopt maar als ik alles er in moet stoppen dan ben ik bang dat ik alles afknel en straks alles in het zakje zit door afknelling snap je het nog.

iemand de tip. wil hem morgen vroeg plaatsen als hij wakker is.

2. josie

josie Bekend lid

28 sep 2007
    685
    0
    0
    Opening alleen over het piemeltje plaatsen. Het plakrandje erom heen goed vastdrukken, dus ook op balzakje. Het lekt inderdaad vaak wel maar er blijft meestal ook voldoende in de plaszak zitten. Het koste bij ons ook wel eens meerder pogingen.

Succes

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Volgens mij moet alles erin passen.
    Dan loopt het er ook niet uit.

Bij Anne ging het zo moeilijk dat ik dr met een enorme fles water in een plastic zak met beengaten heb gezet.
    Alles liep bij dr billen er net zo hard uit.
    Dat heb je met jongetjes alvast niet :)

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    tja is het nog 50/50 haha.

5. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.163
    1.844
    113
    Alleen de piemeltje er in doen en de rest laten hangen en rond om goed afsluiten en een luier om.
    Zo hebben ze het gedaan bij me zoon toen het moest.

6. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Kan je het niet opvangen in de pot en dan overgieten in de zak? ik weet niet hoe het werkt hoor? ;) maar ik denk misch is dit een oplossing? :)

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@lovewinnie: ze verwachten ook geen liters hè :)
    En mijn idee telt niet echt.. Ik heb alleen een dochter...
    weet alleen nog dat de verpleegster het bij Anne ook verkeerd deed.
    En toen ik dat bij volgend bezoek zei... (omdat ze vroeg of het was gelukt en ik dus uren had zitten prutsen)
    Zei ze zelf ook dat ze het bij meisjes zo lastig vond en dat het bij jongetjes makkelijker gaat.

Misschien op schoot houden tot hij plast? Dan helpt de zwaartekracht alvast een beetje.

8. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    hier net gebruikt
    alleen piemeltje erin gedaan
    en steeds was t zakje leeg grrrrrrrrrrrrr
    toen heb ik m,n zoontje niet meer laten zitten of liggen
    bij liggen loopt het eruit en bij zitten word het eruit geperst
    heb m,n zoontje rond laten lopen en om de zoveel minuten gekeken en ja hoor een bingo.

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    We hebben hem vanmorgen aangedaan om 7 uur. Alleen plasser erin. Hij vond het maar niks maar goed het moet nu eenmaal. Flink wat drinken op maar wil maar niet plassen. Nu is mijn zoontje bij de huisarts en nog steeds geen druppel. Bijna 3 uur later. Hij is nu aan de beurt en hopelijk nu wel geplast. Heb dus om de zak gewoon de luier gedaan en aangekleed maar hij grijpt continu naar zijn kruis en vind het niks

10. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    hier ook steeds geklooi met plaszakjes bij kayro

ik laat het nu voortaan door de assistente doen

in het ziekenhuis bij de kinderarts,en ben daar zo blij mee:D

elke x plast hij er mooi in

en als ik het zelf doe loopt alles er naast haha

11. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    alleen de piemel erin niet het hele zaakje!!!
    bij de jongens werd het in het ziekenhuis opgevangen ze lagen mooi op de rug te spelen piemel er in pamper dicht en dan zo vaak mogelijk even kijken
    als ze gaan zitten dan word het er vaak weer uitgeperst dus laten lopen is ook prima.

het is erg vervelend om urine op te vangen van die kliene kids

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Nog niet geslaagd. Zakje is er afgegaan en heb hem half uur op potje gezet terwijl hij op zijn keyboard bezig was. Niks in de pot. Blote billen ook niks. Net kwam hij voor een luier dus denk dat hij iets voelt aankomen. Vanmorgen had hij echt alles verloren er zat nog geen druppel in de zak. Nu plastic zakje in de luier en hopen dat ik een paar druppels kan redde. Heb nog tot half 5 om naar de dokter te gaan met zijn urine en heb maar een beetje nodig. Wat was het toch fijn als hij zindelijk was geweest

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    jahoe we hebben wat urine. plastic zakje heeft geholpen. hebben denk 2cc maar dokter zij dat ze maar een beetje nodig hadden dus op hoop van zegen.
    hij heeft al een tijdje buikpijn, wisselend koorts, wil niet eten en alleen drinken. dachten dat het aan zijn griepje lag maar sinds gisteren ook pijn bij het plassen. blaasonstekking bij jongens komt niet vaak voor maar wilde toch duidelijkheid.

partner is het nu naar de dokter brengen en krijgt hopelijk zo de uitslag. zelf lig ik heel de dag op bed vanwegen een operatie die ik heb gehad dus een ziek kindje erbij is zo heftig dan.

14. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Wat een gedoe inderdaad met die plaszakjes.
    Heb ze zelf ook vaak moeten gebruiken bij mijn zoontje.
    Hij ging al gillen als die dat zakje zag, maar ja t moest.

Ben benieuwd wat de uitslag was.

Beterschap!

Deel Deze Pagina