kleine dame word van de week 2. een paar x heb ik haar op het potje/wc gezet toen ik zag dat ze moest poepen. ze deed het dan ook op het potje/wc. flink beloond, kind trots... en nu, nu wil ze zelf steeds naar de wc om te "plassen". dus luier af, erop en na 2 minuten zegt ze klaaaaaar, zonder iets te hebben gedaan. dan wil ze eraf en dan kom je en dan wil ze blijven zitten. "moet plassen". vervolgens roept ze in zo'n wc zo'n 10x dat ze eraf moet om vervolgens te zeggen dat ze nog niet klaar is... en dit zo'n 15x per dag what to do? haar toch steeds op de wc zetten wanneer zij dit wil? ben bang dat als ik nee zeg, ze op een gegeven moment niet meer wil wanneer het WEL moet.....
Ja ik doe dat wel...heel vaak erop...en dan maakt het niet uit of ze iets doen Hoort er een beetje bij in het begin
Gewoon erop blijven zetten. Oké je wordt er zelf echt wel een beetje simpel van na 20 keer op een dag, maar als het resultaat geeft dan ben je dat snel vergeten. En dan kan het zomaar het einde van de luiers zijn.
Tja dat hoort er een beetje bij...even doorbijten dus! Doe makkelijke kleren aan een pyjama of joggingbroek zijn nu handig. Het op en af stappen in de wc vind ik wel heel onrustig. Kan je niet een beetje afleiden als ze eenmaal zit met een verhaaltje of liedje?
ok. even doorbijten dus. maar ja, luier aan of colt turkey een onderbroek? heb haar van de week 2 dagen een onderbroekje aan gedaan maar die plast ze natuurlijk nog gewoon onder. ze had het de 2e dag wel door dat het nat was en niet lekker
Luier uit en er helemaal in mee gaan! Dochter was 2 weken na haar 2e verjaardag zindelijk dus waarom niet? Gewoon doen!
Ze had door dat ze nat was (en dat dat niet fijn was), dus dat is goed/positief. Ik zou er lekker in mee gaan (eventueel potje in de kamer zodat ze het zelf kan regelen) en gaan! Luier lekker uit en alleen met slapen aan, lekker de 1ste dagen thuis/bijna thuis blijven. Zoon was met 23 mnd zindelijk
Ik doe dat zeker niet. Na een paar keer vind ik het oke. We gaan binnenkort wel proberen heftig bezig te gaan, maar dan gaat de luier ook uit en dan vind ik het anders.
Ik zou er ook voor gaan, zeker als het kind het zelf graag wil! Maar dan wel die luier uit, geen half werk!
Ook ik sluit me hierbij aan: luier uit (bovendien wat is meer werk een plasje opdweilen of tig keer een luier aan/uittrekken?)
Luier uit en potje in de woonkamer kan ze er zelf op gaan als ze wil. En niet teveel mee bezig zijn..