Blegh....ik ben weer thuis gelukkig... Hieronder mijn verhaaltje om andere meiden te waarschuwen.. Het begon van de week al...ik was veel misselijk,niet zo gek als je zwanger bent hé? Toen begon ik zondag avond met enkele keren overgeven,dat was nog wel uit te houden. Maar vanaf maandag vlóóg alles eruit,maandagavond was het zover dat ik geen slok water meer kon binnenhouden. Vanaf maandagavond heb ik dus niks meer binnengekregen, dinsdag avond de dokter gebeld,het bleef ... De dokter wou nog één nachtje afwachten,want ze dacht dat het een tijdelijke heftige reactie was. Woensdagochtend(vandaag dus..) werd ik wakker met gescheurde lippen,en kon ik niet meer met mijn ogen knipperen. Stug bleef mijn lichaam alles eruit gooien,plassen kon niet meer. Dus toch dokter gebelt weer,moest met spoed komen. Onderweg flauwgevallen door de hitte. Bij de dokter aangekomen meteen doorgestuurt naar het ziekenhuis. Daar staken ze eerst 2 keer mis voor een infuus. Ik heb zetpillen gekregen tegen het overgeven,en een tijdje aan het infuus gelegen om een beetje op krachten te komen. Ik heb in totaal zo'n anderhalve dag niks kunnen drinken,kun je voorstellen hoe snel zoiets gaat! Nu ben ik gelukkig weer thuis,met medicatie. Ik heb zojuist een glaasje roosvicee gedronken en als primeur: een beschuitje met honing Ik ben nog wel erg misselijk,maar door de medicijnen kan ik niet meer braken gelukkig. Ik heb nog veel last van mijn lippen,die dus openliggen. Verder heb ik nog een beetje hoofdpijn,maar het gaat weer de goede kant op. Wat ik hiermee wil zeggen: Als je veel moet overgeven,ga dan astublieft naar je dokter. Zorg dat je niet uitdroogt,met dit warme weer. Gelukkig heeft mijn kindje er niks van meegekregen volgens de arts.
hoi hoi Oh wat vervelend. Ik had inderdaad niet gedacht dat dat zo snel kan gaan. Moet je nog wel terug voor controle. Ik hoop dat je snel weer helemaal opknapt, Zodat je kan gaan genieten van je zwangerschap. Heeeeeeel veeeeel beterschap!!!!!!!! Groetjes kim
Je bent helaas niet de enige waarvan ik tot nu toe heb gehoord dat je met uitdrogingsverschijnselen naar het ziekenhuis moest. Ik ben blij dat het weer goed is gekomen, maar schrikken lijkt het me wel, hoor!
Oh meis, dat is echt even schrikken zeg! Gelukkig dat het beter gaat! Hoop dat je je snel weer wat beter voelt!
Jeetje zeg, da's heftig. Goed van je dat je naar de huisarts bent gegaan. Zelf ben ik al vanaf week 7 ongeveer om de week 3 a 4 dagen superziek. Ook overgeven, kan niks binnenhouden. Gelukkig trekt het daarna weg en kan ik weer alles eten en drinken. Tot het weer op nieuw begint. Je verhaal maakt me weer extra allert om goed op te letten. Heel veel sterkte en ik hoop dat het niet terug komt. Groetjes Vera