Oh ja, gymschoenen! Bijna vergeten , heb de oude van Eva nog wel ergens liggen. Jas dichtritsen lukt bij 1 van de 2 winterjassen niet, maar dat doet een ander kindje of een juf dan wel of ik trek haar 'makkelijke' jas dan aan. Ik heb al klusjes klaarliggen voor mezelf op de wendagen en als ze echt naar school gaat. Eindelijk de tijd daarvoor! Oh ja vergeet het overblijf en schoolgeld als je daar al bericht over hebt gehad niet over te maken.
Heel veel van dit soort dingen leren ze elkaar mijn zoon kreeg ook zijn rits nog niet dicht. Tot hij op een dag stralend kwam vertellen dat hij dat geleerd had van linn (klasgenoot je). En in het begin helpt de juf echt wel als ze ziet dat het niet gaat. Wat wel handig is in de kleuterschool is schoenen met klittenband. En wat je zeker niet moet vergeten de eerste dag is een fototoestel. Want het is wel een moment je hoor! Zo'n eerste dag.
geven jullie bij de fruithapjes ook vorkjes of lepel mee ? Bv als ze kiwi stukjes of ananas of mango ofzo mee heeft ? Op de sportschool gaat ze naar de opvang en daar hebben ze die, maar op school niet neem ik aan.. ?
hier kon zoon ook echt de jas niet aankrijgen. voordat hij naar school ging. hij was nog maar 1 week naar school en ineens kon hij het zelf. hij zei dat een groter meisje uit zijn groep dat hem wel even had geleerd en mij lukte dat nooit haha, op school willen ze alles snel zelf leren en gaat het ineens wel goed. mijn zoontje doet nu de capichon over zijn hoofd hangen en doet daarna de handen in de mauwen, en zo kan hij hem zelf aan krijgen.
Schoolkalender opvragen Misschien doen ze dat bij jullie automatisch maar hier moest ik er echt om vragen (na een keer of drie verrast te zijn door kijkochtenden en studiedagen )