ik heb net een test gedaan, en ergens wist ik dat ik zwanger ben, maar heb weinig symptonen. zere tepels maar toen ik aan de pil was had ik dat een week voor de menstruatie en toen ik gestopt was rond de eisprong. ik heb wel last van mn buik en pijn tijdens de seks maar dat is dan ook alles
Als eerste natuurlijk gefeliciteerd!! Hoelang ben je al zwanger? Toen ik ontdekte dat ik zwanger was had ik ook weinig symptomen, en heb er ook weinig gehad en kijk mijn banner nu... Ik had wel erge last van mij borsten,maar net zoals jij schreef had ik dat ook voordat ik ongesteld moest worden. Geniet ervan dat je nog geen symptomen hebt, deze kunnen nog komen! Geniet ervan!!
Ik had de eerste weken ook nergens last van hoor! geen eens zere tepels oid.. Alleen ongikrampen, dacht ook gewoon ongesteld te worden, deed echt zeer die krampen, ook gewoon een wijntje gedronken haha!! Ik kreeg met 6,5week last van mn borsten en tepels en het eten savonds staat me erg tegen..
en nu?? heb je nu wel symptomen?? Ik heb namelijk niets.. Soms wat steekjes links en rechter lies en soms wat trek gevoel in mijn buik.. Hoop dat dit de aankomende 36 weken zo blijft..
Haha. Nou het is aardig bij getrokken: zere boobie's zere buik, misselijk bijna de hele dag, afkeer tegen warm eten, opgezette buik, moe.
Gek is dat he! haha Hier ook eigenlijk geen klachtjes. En ondanks dat ik dat heerlijk vind zou ik toch wel wat meer klachtjes willen hebben. Ze geven je een soort zekerheid ofzo!
Ik wou dat ik dat ook had kunnen zeggen. Eerste 7 weken helemaal geen klachten, maar daarna toch misselijk en ontzettend moe. Eerste zwangerschap (dat was er gewoon een) helemaal geen klachten de eerste maanden.
Hier ook alleen gevoelige tepels en erg moe, geniet er maar lekker van! Ik heb de morning sickness niet gemist
Wat fijn om te lezen dat toch wel meer dames nergens last van hadden/hebben de eerste weken. Ik had eerst gevoelige borsten, maar nu eigenlijk nergens last van. En met alle kwalen-verhalen van vele dames maakt me dat erg onzeker. Aftellen tot de eerste echo.
Ik heb alleen iets last van mijn borsten en wat druk in de onderbuik. Verder nog niets. Maar het kan nog komen hé
Ook ik heb niet heel veel bijzonderheden. Wat vaker naar het toilet, en af en toe een kramp. Af en toe wat last vd rug... Kan nog steeds lekker eten, al is het wel minder als normaal. Eet nu wat gespreider met afwisselend eten, fruit, karnemelk, fruit avondeten, weer karnemelk.. etc. Ik hoop dat het zo blijft
Hier ook nikkes nakkes nada! Bij mijn vorige zwangerschap lees; 16 okt mk gehad..was het dus echt MEGA wat kwaaltjes betreft...dus ja... nu helemaal niets, bij de zwangerschap van mijn zoon ook niets..dus hopelijk blijft dat zo en is dat een goed teken van mij hahah... Alhoewel ik best de kwaaltjes graag wil hebben hoor om nog meer zeker te weten dat ik zwanger ben nu heb ik af en toe echt zoiets van...joehoe zit er wel wat?!