hoi meiden.. ik heb misschien wel een domme vraag, maar .. ik werkte altijd 32 uur, en verdiende daarmee incl reiskosten 1820. Nu ben ik per 1 maart naar 24 uur gegaan en verdien nu 1460. Terwijl ik met de kruisregel zelf op 1360 uitkwam. Nu twijfelde ik heel even omdat 1e week maart nog verlof had, en dus voor 32 uur uitbetaald moest worden die week, maar daarna dacht ik : per 1 maart ging mijn contract van 24 uur in. Houd je iets meer over bij minder werken? gr bengel
Bij minder werken draag je minder belasting af dus dat kan heel goed, bij mijn vorige baan maakte het bijna niet uit of ik nu 24 of 32 uur werkte kwa salaris. (hoop dat dit een beetje een antwoord op je vraag is)
Klopt, hoe minder je werkt, hoe minder belasting je betaald. Vandaar dat je dus meer hebt ontvangen dan je gedacht had
Ik ben minder gaan werken en een fuctieschaal om hoog gegaan en verdien nu zelfs meer! Heeft i.d. te maken met de belasting die je minder hoeft te betalen! Lekker he?
heb ik ook hoor. Ik verdien nu net zoveel als toen ik 2 jaar geleden in deze functie begon en dat was fulltime!
Had ik ook. Ben van 32 uur naar 24 uur gegaan. Een functiejaar er bij en heb 100 euro ingeleverd. Komt door de belastingschaal. Fijn he!
lekker he heb ik ook functiejaar erbij van 32 naar 27 uur en 50 euro minder o ja reiskosten is ook veranderd en aangezien ik nogal wat km maak xxxxxxxxxxxxxxxx