bijna niet aankomen

Discussion in 'Zwangerschap' started by joyce, Jun 29, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joyce

joyce Bekend lid

hallo,

ik zie hier veel mensen die zo tijdens de zwangerschap toch wel redelijk wat aankomen.
    ik heb dit totaal niet, ik ben tot nu toe nog maar 4 kilo aangekomen!
    is dat nou ongezond? maak me zorgen.
    hebben meer dit nu of gehad?

groeten joyce

2. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    3,967
    0
    0
    Centraal
    Ik zit nu met 33 weken op tussen de 4,5 en 5 kilo. En gisteren was dat volgens de VK totaal geen probleem.
    Don't worry, be happy!

Er zijn zelfs meiden hier die in totaal helemaal niets aankomen, of zelfs afvallen en toch een prima beeb hebben geplopt.

3. Kletstante28

Kletstante28 Actief lid

Mar 23, 2007
    254
    0
    0
    Wat zeg je VK ? Volgens mij is dit juist niet erg.

4. Irena

Irena Actief lid

Apr 15, 2007
    456
    0
    0
    Docent Engels (Voortgezet Onderwijs)
    Groningen
    Hoi, ik ben per saldo ook nog maar krap 4 kilo aangekomen tot nu toe, hoor. Ik was eerst na de eerste drie maanden 6 kilo kwijt door véél misselijkheid. Na dat er eerst weer bijgekregen te hebben in het tweede trimester, begin ik nu dus eigenlijk pas een beetje aan te komen (nog steeds veel spugen trouwens).

De verloskundige vindt het allemaal prima, zolang ik maar genoeg drink, niet weer begin af te vallen en nog wel ìets per dag binnenhoud. Ik slik verder 3x daags Floradix tabletjes en let erop dat ik gezond eet. Dan is het kennelijk OK. En ik zeul nu niet al teveel extra gewicht mee (ben zo al log genoeg) en het hoeft er straks tenminste ook niet af. ;) Goede kans dat als Kindje geboren is, ik ook weer snel op mijn oude gewicht zit. Al zegt dat niks over mijn figuur terug :)

5. Essiej

Essiej Lid

Jun 29, 2007
    8
    0
    0
    moeder
    papendrecht
    ik ben nu 27 weken zwanger en maar 3 kilo bij gekomen dus meid maak je eigen niet druk des te makkelijker krijg je het dalijk er weeraf dikke kusss :D

6. Roxx100

Roxx100 Lid

May 5, 2007
    62
    0
    0
    Groningen
    Ik begin nu pas wat aan te komen. Tot nu toe ben ik alleen nog maar afgevallen.
    De groei van mijn beeb gaat nog steeds volgens schema volgens de VK, en hoef me nergens zorgen over te maken.

7. babytje

babytje Bekend lid

Jan 9, 2007
    926
    0
    16
    ik ben ruim 5 kilo afgevallen, de baby groeit echter goed alleen voel ik mezelf niet altijd zo fit hierdoor. Verder gaat het allemaal prima. Ik ben lang miselijk geweest en nu kan ik niet veel eten doordat ik altijd vol ben.
    De vk zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken, het is voornamelijk mijn reserves die er nu aangaan. Ben straks erg slank na de bevalling, das weer een voordeel.
    Bij mijn eerste ben ik 18 kilo aangekomen.
    Als de vk zegt dat je je geen zorgen hoeft te maken dan komt het vast allemaal goed!

8. natje

natje Lid

Oct 12, 2006
    39
    0
    0

9. Harmless

Harmless Fanatiek lid

Oct 14, 2006
    1,986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik was in totaal ook maar 5,5 kilo aangekomen. En een mooie gezonde zoon! Maak je geen zorgen iedere zwangerschap is anders!

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Het is inderdaad voor iedereen anders. Het scheelt je na de bevalling wel een hoop werk.
    Ik zag dat je ook niet een mega buik hebt...dat zal ook wel schelen denk ik.
    Wat hierboven ook al staat: het is vast een kerngezond, prachtig, kindje!
    Succes met je laatst loodjes!

11. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    ik ben nu in 6 wkn al ruim 3 kilo afgevallen en moet morgen nu wel van de vk om een aanvullend bloedonderzoek vragen om te checken hoe het zit met mijn mineralen omdat ik zo vaak sterretjes zie, maar bij de andere zwangerschappen ben ik ook totaal maar krap 6 bij de 1e ( 65.8 - 71.7) en bij de 2e zelfs maar krap 2.3 ( 69.7 - 72.0)

dus het hoeft niet erg te zijn meid, als de vk zich ongerust maakte zal ze je heus wel doorsturen om je bloed na te laten kijken...

succes meid..

12. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

Feb 5, 2007
    966
    0
    0
    friesland
    ik ben met deze zwangerschap alleen afgevallen ik ben 5 kilo lichter als dat ik was mijn vk zegt dat dat verder niks uitmaakt de baby doet het goed alleen zelf voel ik me er niet zo lekker door of dat komt omdat ik afgevallen ben denk ik niet ik ben nog steeds vaak misselijk en hoofdpijn..

bij mijn eerste zwangerschap was ik echt veel gegroeid 28 kilo

13. Kathy

Kathy VIP lid

May 22, 2005
    5,535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Nu ben ik bijna 8 kilo aangekomen. Bij de vorige zwangerschap was ik5,5 kilo aangekomen.
    Geen zorgen in maken, lekker handig, je bent de kilo's dan ook meteen weer kwijt na de zwangerschap.

14. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Ik ben tijdens mijn zwangerschap maar 4 kilo aangekomen. En die waren er in de eerste week al weer lekker van af :D

15. brussie

brussie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    1,927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik ben bij mijn zoon maar 6,8kilo aangekomen en was alles + 2 extra kilo's gelijk kwijt... Zoon is gezond!

16. patricia12

patricia12 Bekend lid

Sep 28, 2006
    604
    0
    0
    limburg
    ik ben tot nu toe ook maar 5 kilo bijgekomen en de vk zei dat men zich niet druk hoeft te maken

17. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    1,017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    hmm, ik ben nu al 6 kg bij gekomen en heb eigenlijk niets geks gegeten.... Hoop dat het vanaf nu wat langzamer gaat!

gr. Mayke

18. wondertje nr 3

wondertje nr 3 Actief lid

Apr 24, 2007
    168
    0
    0
    huismama
    gelderland
    hier tot nu toe ook maar 2 kg ben nu 23 wkn

Share This Page