De topictitel zegt het al: ik ben nu ineens wel misselijk ale: Ik lees bijna overal dat na de eerste 12 weken de meeste kwaaltjes wel over gaan. Hier beginnen ze pas! De eerste 13 weken nergens last van gehad en nu ik wil gaan genieten omdat ik het eerste trimester door ben gekomen ben ik ineens iedere dag misselijk (tot nu toe nog niet gespuugd, maar moet me wel echt inhouden). Zijn er meer meiden bij wie dit ook zo is gegaan?
De eerste weken een keer of 3 echt misselijk geweest. Nu sinds een week of 2 weer last van misselijk, en dan voornamelijk maagzuur, word ik erg misselijk van.
Ik ben de eerste 16 weken enorm misselijk geweest. Daarna nergens meer last van, maar de laatste week begint het weer van voor af aan, bah bah en nog eens bah !
hey hallo, jij bij mij is het ook sinds de laatste week. erg misselijk en het begint dan s'middags tot naar bed gaan. denk je de 12 weken te hebben te overleefd krijg je het nog hahaha. maar na 2 miskramen(waarvan 1 met 15 weken) ben ik eigenlijk wel heel blij met elke zwangerschapskwaal is een goed teken denk ik dan gaat wel weer over. liefs iris
Het is wel een goed teken, maar ik hoopte dat het mijn deurtje voorbij zou vliegen, omdat ik me de eerste 3 maanden zo goed voelde. Merk zelfs dat ik nu maar even achter de computer kan zitten en dan echt weer even moet gaan liggen. Zal dus aankomende tijd minder posten hier....