Bijna niet ongesteld

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Sennaaa, 26 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sennaaa

Sennaaa Niet meer actief

Ik heb woensdag de laatste pil van de stip geslikt en gisteren ongesteld geworden.. niet heel erg, maar redelijk normaal. Die nacht ervoor ook erge menstruatie krampen gehad en aleve ingenomen. Vandaag alleen bijna geen bloedverlies meer gehad, ik heb dit eigenlijk nooit eerder gehad en vroeg me af of het erg is? Ik ben wel sinds deze maand overgegaan op een andere pil.
    Alvast bedankt...

Groetjes Sennaaa

2. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Ik had het ook toen ik veranderde van pil. Toen ging mijn menstruatie van zes dagen naar twee dagen. Schrok me rot natuurlijk maar bij kwam het door de pilverandering. Hormoonhoeveelheid is anders enzo bij iedere pil;) en als je het niet vertrouwd even naar de dokter! Heb ik ook gedaan toen :) succes

3. Sennaaa

Sennaaa Niet meer actief

Bedankt voor je reactie meid!! Dat geef in ieder geval een beetje duidelijkheid. Ik heb uiteindelijk 1 normale dag gehad en 2.5 dag met wat minder bloedverlies. Ik vond het opzicht niet erg hoor.. maar wat had ik last van mijn hormonen.. pfff!

4. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Ik had er toen ook wel erg last van en uiteindelijk blijkt dat ik niet tegen de hormonen kan daarom heb ik nu sinds twee en halve week een koperspiraal. Maar ik had toen ik net een nieuwe pil kreeg ook 1 dag wat bloedverlies en toen twee dagen bruinverlies. Ik benepen naar de dokter geweest ermee en toen heeft m'n dokter een bloedtest voor hcg laten doen voor m'n gemoedsrust. Dus ik denk dat je gewoon moet wennen aan de nieuwe hormonen van deze pil

5. Sennaaa

Sennaaa Niet meer actief

Ik tob al een poosje met de pil. En ik heb ook een poosje geen pil gestikt, maar ik weet niet zo goed waar ik nu blij van word. Ik ben nog steeds opzoek naar een goede oplossing.. maar het spiraal vind ik echt helemaal niets. Bedankt voor je reacties!

Deel Deze Pagina