Bij mijn dochtertje was ik pas ronde de 8 e week misselijk en mijn test was pas rond de 8e week ook positief
vijf dagen voor nod is heel vroeg om te testen,hij kan negatief zijn terwijl je wel zwanger bent, maar misschien maak je nog te weinig hcg aan om positief te testen ik zou op je nod of erna weer testen,aangezien je hcg per twee dagen verdubbeld! suc6!
sensitest heeft ook goede testen.. bij mijn dochtertje teste ik 11 dagen na mijn eisprong heeeel licht positief met sensitest en nu ben ik zwanger van een 2ling en test pas op mijn nod dag positief, en het gekke is dat de testen rond week 7 ineens stukken lichter waren (wel nog goed te zien)
Schourkran hbibaaa Dames ik had gisteren getest bleek negatief, even later zag je een lichte streepje in het licht maar ik wacht af. Zondag ga ik testen. Maar 1 ding, ben zo erggg misselijk johh pff Liefst Marokkaanse
dankje dankje krijg het zekerr druk want heb nu ook een dochtertje van ruim 9 maanden.. maar zeker heel blij.. \de volgende ronde hoop ik dat het ook super raak is voor jou