Hoi allemaal, Ik ga komende week beginnen met de ovulatietesten van babyboom. Nu heb ik zowel met dit merk als met ovulatietesten in het algemeen geen ervaring en dus is het helemaal nieuw voor mij. Ik lees veel dat meiden 2x per dag testen. Op de verpakking van de babyboomtesten staat 1x per dag. Wie heeft er advies en tips voor mij? Zelfde tijdstip, hoelaat? etc etc. Verders vind ik het moeilijk wanneer ik moet beginnen. voor mijn miskraam had ik een cyclus van 28 dagen. nu na de miskraam heb ik al 2x een cyclus van 32 dagen gehad. ik denk dus dat ik die 32 dagen moet aanhouden en dat moet ik dus volgens de testen op dag 15 beginnen. Hoe doen jullie dat allemaal? groetjes Sannie
Ik zou als ik jou was wat eerder beginnen te testen dan dag 15....het kan zo maar zijn dat je ei wat eerder komt en je hem dan dus gemist heb. Als je 2x p/dag test kun je wat meer je ei volgen.....je weet immers niet of deze 's Ochtends of 's Avonds springt. Succes
Ik heb ook een nogal warrende cyclus. Begin meestal op dag 10 en test dan tot ik iets zie veranderen, daarna test ik 2 maal daags. Zo kan ik mijn ei mooi zien 'aankomen'. Succes!
Hoeveel testen heb je dan per maand wel niet nodig?? ik heb nu een pakket van 24 testen,maar ik dacht daar wel ff mee vooruit te kunnen??? groetjes sannie
ik heb ook steeds cyclussen van 32 dagen gehad, wel met meds, maar deed die testen ook, begon op cd 13-14 en vanaf cd 15-16 2 maal daags, en op cd 17 had ik meestal mijn ei... zijn trouwens goeie testen, heb PCO en daar kunnen veel vals posi testen van komen, maar heb dat bij babyboomshop nooit gehad....andere merken wel....
Ha Sannie, Ik heb ook een tijdje getest met testen van babyboomshop maar ik vond het echt hele slechte testen! Misschien moet je even het e.e.a. hierover googelen of hier zoeken op het forum er zijn veel slechte ervaringen! Hoor zelf goede verhalen over sensitest maar heb deze zelf nooit gebruikt. Ook de zwangerschapstesten van babyboom vond ik niet echt goed! Deze test heeft bij mij geen 1 keer positief getest terwijl ik toch echt zwanger ben! Misschien dat jij er wel goede ervaringen mee hebt of zal hebben maar wilde het toch even doorgeven! Succes!
Nou ik heb de ovultaietesten van de babyboomshop 2 maanden gebruikt en ik moet zeggen dat ik er goede ervaringen mee heb, alleen de zwangerschapstesten vind ik niks, maar de ovulatietesten zijn naar mijn mening wel heel goed. Ik lees met verbazing al die negatieve verhalen hier over de babyboomshop
Hallo allemaal Ik ben nu ook bezig met testen van babyboomshop... Ik weet zelf niet wat ik ervan moet denken... Want mijn teststreep werd de 18e ineens een stuk donkerder...ik dacht jaa me eisprong...en ik verloor maandag en dinsdag wat bruinverlies...dus ben ervan overtuigd dat het mijn ei was... Maar sinds vandaag komt er weer een tweede teststreep...ik weet dus nu niet of ik me ei heb of heb gehad..!!