bijna niets eten, slecht drinken, Koorts

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door slingeraap74, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slingeraap74

slingeraap74 Actief lid

1 jan 2007
    234
    0
    0
    Huismama
    Almere
    Finn is sinds dinsdag ziek, hij heeft koorts tot 39 graden, snotverkouden en hoesterig. Sinds donderdag eet hij slecht en drinkt hij ook slecht. Vandaag heeft hij nog geen 500 ml op. 'S ochtends om half 7 heeft hij geplast en toen pas om half 1 (6 uur tussen)

De koorts begint pas zo rond 12-13 uur te stijgen en vaak heeft hij rond 4 uur 38,5 - 39.

Moet ik me al zorgen maken. Heb hem vandaag knijpfruit (2 pakjes) gegeven omdat dat het enigste was wat hij wilde eten en appelmoes.

Hij zegt soms dat hij pijn heeft in zijn buik en dat hij niet kan lopen, weet niet of dit een spelletje is of niet.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ben je al bij de huisarts geweest?

na 2 dagen lijkt me dat wel verstandig.

3. slingeraap74

slingeraap74 Actief lid

1 jan 2007
    234
    0
    0
    Huismama
    Almere
    Heb vandaag de huisartsenpost gebeld maar ze vinden het niet belangrijk om te komen hij moet gewoon maar uitzieken en rusten.

Ik ben het nu wel zat ga morgen een afspraak maken bij de dokter. Hij heeft vandaag 1 boterham op, paar hapjes pap en een knijpfruit. Probeer maar zoveel mogelijk dingen met vocht te geven.

Heb wel het idee dat zijn koorts later komt op de dag hij had nu rond 1 uur nog geen koorts of verhoging.

4. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Heeft hij al zijn kiezen al? Kan ook deze symptomen veroorzaken dacht ik. Merel had dit wel allemaal bij doorkomst van onderste 2 grote kiezen....

5. slingeraap74

slingeraap74 Actief lid

1 jan 2007
    234
    0
    0
    Huismama
    Almere
    Finn heeft al ruim een half jaar al zijn kiezen. Dat is het niet. Wel heeft hij vandaag geen koorts meer maar hij blijft slecht eten en drinken en als we vragen waar het pijn doet klopt hij op zijn borst/buik.

Ga morgen een afspraak maken bij de huisarts hij mag zo wie zo even kijken.

6. slingeraap74

slingeraap74 Actief lid

1 jan 2007
    234
    0
    0
    Huismama
    Almere
    Volgens de huisarts zit hij tegen uitdroging aan moet hem in de gaten houden en de hele dag drinken aanbieden het eten maakt niet uit.

Deel Deze Pagina