Hallo dames, Volgende week zaterdag heb ik de 20 weken echo. Alles was in orde tot 15 weken. Momenteel voel ik nog niet veel bewegen, soms een plopje maar dan weet ik het niet zeker. (Is ons eerste kindje). Heb in April een EUG gehad en ben zo bang dat er nu ook iets mis zou zijn. Hoe leven ernaar toe/ hoe gingen jullie met de spanning om? Vind het echt doodeng nu
Ik vond het bij alle drie mijn kindjes spannend bij dit derde kindje voelde ik pas beweging met 23 weken terwijl de placenta dit keer achter ligt schijnt dat ie de andere kant op trapte steeds want op de echo mega druk hihi nou je ziet t .. Het is me 3e je zou denken dat ik hem al langer zou voelen dan pas sinds 23 weken.. Sowieso is een 20 weken echo erg spannend probeer er naar uit te kijken om je kindje te zien spannend is t altijd die gevoelens zijn heel normaal maar probeer je niet gek te maken hoor Bij de eerste ging ik er wel mee om maar was moeilijk en met de 2e wat meer afleiding net als met de 3e nu t lijkt wel sneller te gaan als je kindjes heb hihi
Ik ben 17 weken zwanger van ons derde kindje en voel ook nog niks. Komt bij mij omdat de placenta vol aan de voorkant ligt. Dus nog even geduld. Wij hebben over 3 weken de 20-weken echo en ik zit nu al in de stress. Waarom? Geen idee nergens op gebaseerd. Ik zou zo graag een luikje willen om even te spieken of alles nog goed gaat daar binnen
ik denk dat het toch heel herkenbaar en normaal is hoor of het nu je eerste kindje is of zoals in mijn geval de 7e dit blijft spannend, omdat ze tijdens deze echo toch gericht gaan zoeken naar eventuele afwijkingen of aanlegfouten, en natuurlijk maak je je hier zorgen om. maar het feit blijft gelukkig wel dat de meeste 20 weken echo's zonder gekke dingen gewoon goed zijn probeer je hieraan vast te houden, en ook aan het feit dat mocht er iets zijn, er vaak vroegtijdig iets gedaan kan worden.